Millä hankitte lisätuloja?
En ole kiinnostunut verkostomarkkinoinnista, enkä puhelinmyynnistä, mutta pienelle lisätulolle olisi tarvetta. En osaa leipoa, enkä voi ottaa hoitoon esim. eläimiä tai lapsia. Mielelläni tekisin jotakin koneen ääressä. Vinkkejä, ideoita, kokemuksia?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Helpompi pienentää menoja tarvittaessa.
Lopetan tupakanpolton, viimeisin korotus oli liikaa. Pari askia päivässä a´ 8 € tekee vuodessa 5840€, josta noin 90% veroja. Mun verokortilla pitäisi tienata 12 425€ bruttona lisätienestejä että saisin netolla hankittua nuo tupakat, joista siis vielä 90% veroa. Helpoin tapa tienata on lopettaa, toivottavasti muut tekee saman. Joku muu saa jatkossa paikata valtion kassaa mun puolesta tolla 11000€ veropotilla mitä typeryyttäni olen maksanut.
Nyt oon marjastanut ja saanut hyvin rahaa.
Yleensä pienimuotoista osta ja myy-hommaa. Aina kavereiden mukana esim remontoimassa tai jos tarvitsee vaikka leipoa tai ommella jotain.
Haen köyhille tarkoitettuja kasvomaskeja ja myyn niitä Forumin kulmilla. Kauppa käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon marjastanut ja saanut hyvin rahaa.
Yleensä pienimuotoista osta ja myy-hommaa. Aina kavereiden mukana esim remontoimassa tai jos tarvitsee vaikka leipoa tai ommella jotain.
Ainiin ja omat juomani saan ilmaiseksi kun tilaan ulkomailta ja myyn ylimääräiset voitolla kavereille.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Aika pienellä vaivannäöllä ja kivaa tekemällä saa helposti satasia kuussa lisätuloja kun hyödyntää omaa luovuttaan ja harrastuksiaan taloudellisesti. Voi esim. maalata, ommella, vetää liikuntaryhmiä, kirjoittaa, ryhtyä Woltille tai Foodoralle kuskiksi, tarjota remonttipalveluja (terassien rakentaminen, maalaaminen) tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Aika pienellä vaivannäöllä ja kivaa tekemällä saa helposti satasia kuussa lisätuloja kun hyödyntää omaa luovuttaan ja harrastuksiaan taloudellisesti. Voi esim. maalata, ommella, vetää liikuntaryhmiä, kirjoittaa, ryhtyä Woltille tai Foodoralle kuskiksi, tarjota remonttipalveluja (terassien rakentaminen, maalaaminen) tms.
Justiinsa joo. Mihin joku perusharrastelija pääsee vetämään liikuntaryhmiä ja vielä niin, että siitä maksetaan? Ja entäs se terassien rakentelu sitten? Varmaan tosi moni palkkaa hommaan innoissaan jonkun tuntemattoman harrastelijanikkaroijan, joka voi paljastua toistaitoiseksi tunariksi.
Niin pitäs,mutta on siinä se rentoutuminen,ei tartte ajatella mitään,kuuntelee radioo ja sillai