Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 kk vauva nukkuu vieläki vieressä

Vierailija
27.08.2013 |

Onko muita joilla vauva nukkuu edelleen vieressä pinnasänky yrityksistä huolimatta..? Ei suostu nukkumaan ei sitte millään enkä viitsi huudattaakaan. Päivälläki vaikea saada nukkumaan, vaunulenkillä tai heijaamalla pitkään onnistuu, tai jos nukun ite kans nii viereen on helppo sillonki nukahtaa. Oon vaan nähny niin monta helppoa vauvaa jotka voi vaan laittaa sänkyyn ja that's it mutta ei meiän vauva.. Pienestä pitäen sylissä tai vieressä tai vaunuissa ulkona. Ja okei syö tissiä vieläki öisin mut ei vaan anna periksi, huutaa niin kauan että saa tissin. illalla kelpaa pullo ja jos saan sen sit pinnasänkyyn nii yöllä herää monta kertaa ja sit lopulta ei pullo kelpaa ja viereen taas.. Ei se sinänsä minua haittaa mutta ku muilla on niin helppoa ja mietin et oisko sen jo parempi nukkua heräilemättä..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo moro mun 10 v veli nukkuu melkeen joka yö äidin vieressä et mitää ongelmaa oo sulla    

Vierailija
22/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muhinoitte puolisonne kanssa, jos siinä on lapset samassa sängyssä ??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei oo ikinä ollu mitään loton jälkeen lauantaina peiton alla-seksielämää, joten kysymys kuulostaa musta vähän...hassulta.

Vinkki; sohva, keittiön pöytä, pesukoneen päällä, suihkussa, takkahuoneen matolla. :)

Vierailija
24/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meidän seksielämä siihen kaadu jos ei ole parisänkyä käytettävissä!

Vierailija
25/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 22:56"]

No näin me nukutaan kyllä parhaiten, sillon ku oon yrittäny pinnasänkyä nii mietin vaan että miksi?? tuntuu vaan et kaikki yrittää "rohkasta" vierottamaan niinku se ois väistämätöntä ja sit kuulee aina sen vitsin et viimeistään armeijassa jos et ite onnistu.. ois pitäny selvästi kirjottaa tänne jo paljon aikasemmin.. välillä kyllästyn selittelemään joka asiaa ku meiän lapsi on erilainen ku jonku toisen lapsi... :D 

[/quote]

Älä selitä. Ei kuulu muille. Jos joku kysyy miten lapsi nukkuu yöt, niin vastaa, että kiitos hyvin ja vaihda puheenaihetta. Näin minä tein mm neuvolassa eikä terkka koskaan tajunnut kysyä, että missä se lapsi nukkuu.. Vieressähän se tuhisi noin 2-vuotiaaksi. Sitten siirtyi lastensänkyyn meidän parisängyn viereen. 

Vierailija
26/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on onneksi olohuone.. tosin yleensä tehdään sitä päivisin ja vauva nukkuu sit muualla ku makkarissa :) Öisin saatan pitää kädestä kiinni ku vauva nukkuu välissä :D

Vierailija
27/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille. Täällä kirjottelee 12-vuotias seiskaluokkalainen poika joka menee aika useinkin vanhempien viereen nukkumaan. Ei se niistä oo huono juttu koska pystyn tietenkin nukkumaan myös omassa sängyssä. Äitillä ja isällä vaan on kivempi sänky. Mulla on kauheen kova patja ja kapee sänky ja jalat ylettää reunan yli. Ymmärrätte varmaan. Tai sitte ette.........

Vierailija
28/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 30 kk vauva nukkuu vieressä. :) Mitä haittaa, siinä on mukava nukkua! :)

Vierailija
29/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 23:26"]

Miten te muhinoitte puolisonne kanssa, jos siinä on lapset samassa sängyssä ??????

[/quote]

Ei me muhinoidakaan. Se on ainoa miinuspuoli, mutta ollaan kestetty aina, kun ollaan tiedetty, ettei sitä ikuisuutta kestä.

Vierailija
30/32 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyl näe tota muhinointi-asiaa minkäänlaisena ongelmana. Siis kumpi teistä haluis aina muhinoida sängyssä?! Kokeilkaa hei joskus jotain muutakin, se on ihan kivaa! Musta olis tylsää jos muhinointi tapahtuis aina nukkumaan mennessä, pimeässä, peiton alla.

Vierailija
31/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme muhinoi siinä sängyssä vaan toisessa. Höpsö kysymys. Muhnoimme kaikissa talomme huoneissa, tilanteen mukaan valitsemme paikan. Lapsia neljä. Seksiä varsin paljon, ja laatukin mielyttää. :D

Vierailija
32/32 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki nelhjä lasta nukkuneet vieressä 2vksi. Sitten suoraan normisängyyn. Yhtä on imetetty öisinkin vielä 1v 10kk.

Ja ihan on normilapsia tullut, vanhin jo 14v.

Teet niinkuin on helpoin, kyllä se ehtii omassa sängyssä nukkumaan. Nyt nauti ihanasta nyytistä lähellä.