Miksi aika monet naiset ovat täynnä itseään
Ja niin hemmetin ylpeitä itsestään?
En tunne sellaisia miehiä, jotka olisivat yhtä itsekkäitä kuin nämä naiset. Tuntuu että he selittävät tekonsa itselleen niin, että "mä voin tehdä näin koska mä oon nainen". Nämä naiset ovat myös erittäin flegmaattisia. Tosin, joskus näyttää siltä että he tuskastuvat, kun tajuavat sen yhden sekunnin ajan kuinka lapsellisia oikeasti ovat ja tiettävästi siksi inhoavat itseään jossain määrin kun eivät mahda omalle käytökselleen mitään, joka taas ruokkii lapsellista käytöstä uudelleen.
Myrskyisät naiset ovat hyvin sekavia. Liekö monellakaan tapauksella luottotiedot kunnossa.
Kommentit (3)
Onneksi sinä ap et ole tuollainen, vaan oikeasti täydellinen.
Valheellinen feminismi on voimaannuttanut heidät.
Asiakaspalvelijan työssä olleena, minusta keski-ikäiset naiset ovat pahimpia. Kaikkein pahimpia heistä ovat lähes kuusikymppiset, "oman arvonsa" tuntevat naiset, jotka jo habituksellaan haluavat tehdä nuorelle naismyyjälle selväksi hierarkian: minä olen arvokas, sinä arvoton myyjä, ja tehtäväsi on miellyttää minua vaikka olisin töykeä ja tyly.
Sitten on näitä nuorempia naisia, joilla on naiseus noussut hattuun. Kantavat käsilaukkujaan niinkuin koiria ulkoilutetaan ja ollaan primadonnia, vaikka haistaan tupakalle ja ylipainoa on jo kertynyt vaikka ikää ei lähellekkään kolmeakymmentä. Niin, maailma voi tuntua avoimelta, vielä, mamin ja daddyn lompsalla maatessa ja kun ei ole todellista käsitystä siitä, millaista aikuisuus oikeasti on. Luottotiedoista en tiedä...