Koska olet saanut seksiä viimeksi?
Kommentit (177)
Eilen sain suihin oton loppuun asti (eikä tullut pois sylkemistä, kuten yleensä) Tänään on luvattu toisto+takaapäin anto. Saas nähdä miten käy.
Eilen aamulla heti herättyämme ennen toihin lähtöä teki mieli ja aikaakin oli sopivasti. Siispä rakasteltiin. Edellinen kerta oli lauantaina aamulla. Taas ensi viikonloppuna varmasti. Normitahtia siis kaksi kertaa viikossa tehdään sitä. Ollaan kumpikin yli 60 v jo ja naimisissa oltu jo 37 v. Tekee niin hyvää kun molemmat saa orgasmin ja nautitaan toisistaan. Alkuun ei tarvita mitään hirveitä himoja, kyllä se halu siitä kasvaa kun vaan alkaa hommiin alastomina.
Noin 2 viikkoa sitten. Nopee toimitus. ”No siinä on” - tyyppisesti. Eipä paljon hymyilytä. Kiveksissä polttaa ja tuossa vaimo nukkuu yökkärissä ilman pikkareita, mutta kun häntä ei seksi kiinnosta. Tätä ollut kohta 4 vuotta. Minä hieron juttelen mukavia ja koetan lähestyä eri tavoin - ei lämpene. Jos ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää syytä kieltäytyä, niin sitten kääntyy selälleen ja levittää jalat. Kun panetus on valmiiksi infernaalinen, niin eipä siinä tilanteessa pitkään kestä. Hän ei varmasti nauti, minäkin vain fysiologisen helpotuksen verran.
Niin ikävöin viettelevää ja haluavaa naista viereeni.
Juu taas aamupäivällä, aivan järkyn orgasmin, yhden elämäni pisimmän ja parhaan...ja vielä pari muuta sen päälle. Tämän tulen muistamaan!
Eilen illalla, nuori komea rakastajani tuli ja vei minut taivaisiin, ensin ratsastin ja sitten doggystyle, jossa tulimme molemmat. Hän saa minut kostumaan jo etukäteen kun vain ajattelenkin että pian hän on sylissäni.
Tänään oli seksitreffit, huomenna myös. Sinkku olen.
N35
Mies 52 kirjoitti:
Noin 2 viikkoa sitten. Nopee toimitus. ”No siinä on” - tyyppisesti. Eipä paljon hymyilytä. Kiveksissä polttaa ja tuossa vaimo nukkuu yökkärissä ilman pikkareita, mutta kun häntä ei seksi kiinnosta. Tätä ollut kohta 4 vuotta. Minä hieron juttelen mukavia ja koetan lähestyä eri tavoin - ei lämpene. Jos ei ole kertakaikkiaan mitään järkevää syytä kieltäytyä, niin sitten kääntyy selälleen ja levittää jalat. Kun panetus on valmiiksi infernaalinen, niin eipä siinä tilanteessa pitkään kestä. Hän ei varmasti nauti, minäkin vain fysiologisen helpotuksen verran.
Niin ikävöin viettelevää ja haluavaa naista viereeni.
Mistä hierot? Ei ne halut taida nousta hartioita hieromalla.
Aivan liian harvoin, kun puolisoa ei homma kiinnosta laisinkaan. Ruvennut vieras kiinnostamaan pikku hiljaa, mutta se on vaikeeta tämmöiselle perus rehelliselle miehelle.
No mistähän hieroisin? Olen myös senkin oppinut koettujen vuosien varrella, että suoraan eroottisiin alueisiin ei välttämättä kannata mennä, vaan sopivan hitaasti aistia toisesta tuntemuksia. Luulen huomaavani, kun käteni toivotetaan tervetulleeksi niihin paikkoihin, joihin itsekin toivon pääseväni. Ja vielä... hartiahierontakin voi olla sopivasti emotionaalinen ja seksuaalinenkin kosketuksen aloitus? Vai mitä naiset tästä ajattelevat?
Tänä aamuna runkkasin heti kun heräsin. Pitkä nautinnollinen masturbaaatio. Se tekee gutaa. Live-seksiä viimeksi toissa päivänä, toivottavasti tänään sitökin.
Aamullahan tuo oli, siis tänä aamuna, ei 1999.
Nautin hartiahieronnasta. Siitä saa hyvän esileikin kun kuljettaa kädet eteen, siitä alaspäin tisseille ja hieroo niitä. Suukkoja niskaan, näykkimistä ja avot, naimiseksi se menee.
Tänään. Kahdesti. Aamulla nuolin 69 miehelle orgasmin ja mies nuoli minut maaliin. Päivällä otin ahnaasti suihin mieheltä tämän isän mökillä ja pantiin sohvalla takaapäin. Kiihotti, kun tiesi, että isäukko voi tulla milloin hyvänsä ja yllättää meidät. Panettaa itseasiassa vieläkin hyvän seksin jälkeen, että alkaa himoita lisää. Voisin ehdottaa hellää hidasta rakastelua miehelle vielä tänään saunan jälkeen.
Eilen illalla sain pinppiä.