Koska olet saanut seksiä viimeksi?
Kommentit (177)
Äsken taas; ensin kuusysi ja sitten mies pani ja teki kaikkea kivaa ja minä myös. Aina yhtä juhlaa! Jokapäivä..
Eilen sain ja tänäänkin saan :) Lomalla rakasteltiin joka päivä ainakin kerran ja nyt arkena n. 6 krt/vk.
M50+
Sunnuntaina, ja oli helvetin hyvää seksiä se.
N27
Heinäkuun lopussa 2014, sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Niin ja omaa kättähän ei lasketa.
Naimisissa olen, rouva vaan pisti jalat yhteen eikä ole koskaan syytä sanonut..
Vain miehen kertomat täällä peukutetaan. Hyvät herrat klubi...voihan ukkoja
Uutisvuodossa oli joskus hauska "uutinen" Kiinasta: "Kiinalainen mies on mennyt itsensä kanssa naimisiin."
Jari Tervon kommentti osui naulan kantaan: "Oliko miehen oikean käden nimi Kyllikki?"
Sunnuntaina, ja kohta taas. Pakotus on sen verran iso jo.
Welku kirjoitti:
Heinäkuun lopussa 2014, sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Niin ja omaa
kättähän ei lasketa.
Naimisissa olen, rouva vaan pisti jalat yhteen eikä ole koskaan syytä sanonut..
Mitäs jos ottasit puheeksi? Itse ottasin, jos ei ukko antas.
Johan siitä on pian kulunut 4,5 tuntia.
M48
Vierailija kirjoitti:
Welku kirjoitti:
Heinäkuun lopussa 2014, sen jälkeen ollut hiljaisempaa. Niin ja omaa
kättähän ei lasketa.
Naimisissa olen, rouva vaan pisti jalat yhteen eikä ole koskaan syytä sanonut..Mitäs jos ottasit puheeksi? Itse ottasin, jos ei ukko antas.
Enhän ole sanonut etten olisi ottanut puheeksi? Enhän? Monesti olen aloittanut mutta rouva pakenee toiseen huoneeseen/ menee lukkoon=sanattomaksi.
4 päivää sitten. Jokapäivä olen yrittänyt ehdotella ja vietellä sen jälkeenkin mutta mies ei halua. Aamulla kuulin kun taas vessassa hoiteli itseään.kyllä tuntuu pahalta. No vika on ilmeisesti minussa koska halut eivät ole mieheltä selvästi hävinneet.
N41
Johan tuosta on pari minuuttia aikaa.
Uusi deitti oli viikonlopun kylässä. Seksiä oli 9 kertaa, sunnuntaina viimeksi. Huomenna päästään taas peuhaamaan, ihanaa.
N36
Eilen. Oikeen Herkullisesti mieheltäni. Nam nam
Äsken. Piti myös pikkasen huutaakkin..
Yli vuosi sitten.
Avoliitossa olen, miehellä ei stondis kestä (tai ehkä ei vaan halua mua?), mikä tarkoittaa, ettei ole mitään seksiin liittyvääkään tässä taloudessa tarjolla, paitsi omat sormet, tietysti.
Pari kertaa viime vuosituhannella. Tällä vuosituhannella on ollut vähän hiljaisempaa.
Lokakuu 2019 eli kohta vuosi täyteen :( Tuskaa, koko ajan tekee mieli... n31