Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla ollut estolääkitys virtsatietulehdukseen

Vierailija
19.08.2020 |

Milloin tämä oli? Ei kai nykyään enää popsita antibiootteja varuiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ollut vuosikausia.

Vierailija
2/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin 5 vuotta sitten. Ja niinhän siinä sitten kävi, että bakteeri kasvoi resistentiksi tälle(kin) antibiootille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse popsin vahvaa C -vitamiinia päivittäin, happamoittaa virtsan niin ettei pöpöt viihdy.

Vierailija
4/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ehkä joskus 2009-2010. Yksi antibiootti yhdynnän jälkeen. Edelleen lääkkeet ja resepti löytyy, mutta kun olen ollut sinkkuna jo pitkään niin eipä niille ole juuri ollut tarvetta...

Olen kyllä kiitollinen estolääkkeestä, tulehdukset olivat aina valtavan tuskallisia ja lääkäriin/labraan oli pakko raahautua että sai kuurin.

Vierailija
5/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehduksen estoon on olemassa myös lääke, joka ei ole antibiootti. Lääkkeen kauppanimi on Hipeksal/Hiprex.

Vierailija
6/10 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolääke oli vain lyhyen aikaa, auttoi kyllä sen mitä sitä kesti, mutta ei hirveästi järkeä syödä antibiootteja liian pitkään. Tulehdukset sain kuriin kun aloin syömään maitohappobakteereja jatkuvasti, limakalvot vahvistuivat ja tulehduskierre katkesi.

Vierailija
7/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen juuri nyt tämän ongelman kanssa.Tulehdukset toistuu vaikka on vagifem ja kaikki lääkkeettömät konstit käytössä.567

Vierailija
8/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painiskelen juuri nyt tämän ongelman kanssa.Tulehdukset toistuu vaikka on vagifem ja kaikki lääkkeettömät konstit käytössä.567

Vierailija
9/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun täytyy olla pielessä jos on jatkuva tulehdus. Onko elintavoissa korjattavaa? Onko ravinto tulehduksia ehkäisevä? Onko vaatetus väljää ja riittävän lämmintä?

Vierailija
10/10 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla rakenteestakin kiinni miksi joillekin tulee helpommin kuin muille. Ainakaan kakkapöpöjä ei saisi joutua virtsaputken kohdalle eli pyyhitään sivusta tai huuhdotaan bidéllä. Vaihdevuosissa limakalvot ohenee ja on alttiimpi tulehduksille. Uimarina suihkautan intiimiöljyä virtsaputken kohtaan, ei ole tulehduksia. Ei välttämättä toimi kaikilla mutta voi kokeilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä