Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iida Pasanen - vau, kerrankin aito, itsensä kantava vloggaaja!

Vierailija
19.08.2020 |

Upea nainen. Aito, kantaa itsensä ylpeydellä eikä alistu kauneusihanteille. Kannattaa tutustua, kivaa vaihtelua siihen pintaliitoelämään.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli päälle kolmevitosena verenpainetauti, rytmihäiriöitä ja nivelrikkoja, rasvamaksa, lihaskipuja ja saamatonta oloa, väsymystä, aloitekyvyttömyyttä kun runsas liikuntani stoppasi selkäongelmiin täysin, ja lihoin parissa vuodessa yli 25 kg. Siitä on jo paljon lähtenyt pois. Loputkin toivottavasti saan karistettua. Normaalia ois, että ihminen havahtuu vaaralliseen tilaansa jo kauan ennen kuin on Iidan tilanteessa.

Vierailija
22/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Miksi lihavaa vloggaajaa ei saa kritisoida? Eikä tässä hirveästi edes ole kritisoitu hänen ulkonäköään.

Vierailija
24/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE NORMAALIA, että alle 3-kymppinen ihminen painaa n.n170 kg (yli 2 v. sitten Iida jo ilmoitti painavansa yli 164 kg). Joka tommosta itsemurhaa sokerilla, syömisillä suvaitsee, jättää kritisoimatta, ymmärtää hiljaisesti, on välinpitämätön, kannustaa itsetuhoon jopa, on itse hyvin epänormaali. Iida tarvitsee apua. Hänellä ei myöskään pitäisi olla eläimiä.

Jos Iida tappaisi itseään nälkiinnyttämisellä, olisi kävelevä luuranko, joka ei jaksaisi enää kävelläkään, pitäisitte huolestumisia luonnollisempina, te tsemppaajat. Mikseivät hälytyskellonne soi toiseen suuntaan, kun mukavan ihmisen kehoon on kertynyt yli 100 kg (!) ylikiloja, ja avuntarve on ilmeinen?

Vierailija
25/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE NORMAALIA, että alle 3-kymppinen ihminen painaa n.n170 kg (yli 2 v. sitten Iida jo ilmoitti painavansa yli 164 kg). Joka tommosta itsemurhaa sokerilla, syömisillä suvaitsee, jättää kritisoimatta, ymmärtää hiljaisesti, on välinpitämätön, kannustaa itsetuhoon jopa, on itse hyvin epänormaali. Iida tarvitsee apua. Hänellä ei myöskään pitäisi olla eläimiä.

Jos Iida tappaisi itseään nälkiinnyttämisellä, olisi kävelevä luuranko, joka ei jaksaisi enää kävelläkään, pitäisitte huolestumisia luonnollisempina, te tsemppaajat. Mikseivät hälytyskellonne soi toiseen suuntaan, kun mukavan ihmisen kehoon on kertynyt yli 100 kg (!) ylikiloja, ja avuntarve on ilmeinen?

Vierailija
26/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla puskamarkkinointi kielletty, joten tämä ketju poistoon kiitos

Vierailija
27/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla puskamarkkinointi kielletty, joten tämä ketju poistoon kiitos

Ai sori, tää olikin näköjään solvauksketju. No sitä suuremmalla syyllä poistoon

Vierailija
28/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt palstan täysin väärin. Ei täällä kuulu kehua lempi-ihmisiään, vaan täällä saa pelkästään haukkua (valitettavasti).

Vierailija
29/77 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet "tsemppaajat" on itseasiassa trolleja tai sosiopaatteja, jotka haluavat nähdä Iidan jatkavan tuota sairasta touhua, jotta he voivat seurata hänen hidasta kuolemaa.

Vierailija
30/77 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt palstan täysin väärin. Ei täällä kuulu kehua lempi-ihmisiään, vaan täällä saa pelkästään haukkua (valitettavasti).

Terkkuja Päntälään .

Jos on sitä mieltä, että ei ole ok suvaita hiljaisesti kun nuori ihminen tappaa itseään ruoalla, ja sanoo tämän mielipiteensä ääneen - se EI tasan varmasti ole haukkumista.

Vierailija
31/77 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kantava?? Painaa ainakin 160 kiloa tuo nainen ja huohottaa kuin mikäkin jo kylkeään kääntäessä. Tuskimpa kantaa itseään kovinkaan kauaa.. Sääli.

Vierailija
32/77 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi iidan tekemä ketju ja puolustus kommentit. Hermostuu helposti niinkuin iida ja yrittää kirjoittaa järkevästi peittääkseen lukihäriönsä.

Vierailija
33/77 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tätä! Uusi video missä tekee salaattia, siitä voi moni otaa mallia kuinka tehdä leivät, lapsillensa :)

Vierailija
34/77 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja Päntälään .

Jos on sitä mieltä, että ei ole ok suvaita hiljaisesti kun nuori ihminen tappaa itseään ruoalla, ja sanoo tämän mielipiteensä ääneen - se EI tasan varmasti ole haukkumista.

Vanha ketju, mutta pakko kommentoida.

Ei todella ole haukkumista, jos on huolestunut siitä, että nuori ihminen koko elämä edessään naamioi ongelmansa "onnellisuuteen lihavana leppoisana", vaikkei saa töitä, hanki koulutusta eikä pääse liikkumaan.

Aivan viimeaikoina olen seurannut sympaattista Iidaa ja järkyttynyt kerta toisensa jälkeen.

Asuisimmepa Yhdysvalloissa niin ilmoittaisin hänet, terveyden ja iloisen tulevaisuuden kuva silmissäni säihkyen, tohtori Now:n "Hengenvaarallisesti lihava" -ohjelmaan.

Terveisin; nykyään normaalipainoinen, omin konstein onnensa ja itselleen istuvat terveelliset elintavat löytänyt...

Vierailija
35/77 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty katsomaan. Olen ylipainoinen, enkä näe mitään hohtoa siinä, että ylipainoinen kuvaa itseään syömässä. Olen hyväksynyt omaan kehooni liittyviä puutteita, mutta en koe lihavuuttani tai siihen liittyviä liitännäissairauksia mitenkään ylpeilyn aiheeksi. Tiedän, että on terveitä ylipainoisia ihmisiä, mutta minä en ole yksi heistä. Joudun syömään lääkkeitä ja antaisin mitä vaan normaalista ruokasuhteesta.

Mä taas saan häneltä luvan herkutella joskus. Se on vapauttavaa. -ap

Tietysti saa herkutella JOSKUS, ja ihan omalla luvallaan ilman toisilta kyselyä.

Jos on 100kg. ylipainoa, pitää tarkistaa suhdettaan joskus-herkutteluun ihan itse, toisilta kyselemättä.

Vierailija
36/77 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa nykytubetuksesta on muovinmakuista roskaa. rahanhimossa paskottua.

Vierailija
37/77 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida on lihonut 2-3 vuodessa paljon. Surullista, ettei häntä patisteta hoitoon, ja perhe antaa lahjoiksi kaikenlaista sokeri- ja kaloripitoista. Iida saisi lihavuusleikkauksenkin julkipuolella. Ihme, jos ei ole diabetestä, korkeaa verenpainetta, verisuonisairauksia ja kaikkea jo nyt, koska pitää herkutella ja syödä liikaa. Iida ei onnistu yksin. Ongelmat mielessä näkyvät vaa'an lukemissa.

Vierailija
38/77 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestynyt ja komea urheilullinen mies ja olisi todella mukava tutustua Iidaan! Tosi persoonallisen kaunis.

Vierailija
39/77 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menestynyt ja komea urheilullinen mies ja olisi todella mukava tutustua Iidaan! Tosi persoonallisen kaunis.

Terve, Henna.

Vierailija
40/77 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida Pasanen, lopeta jo tämä jatkuvien aloitusten tekeminen. Kyllästyttää!