Iida Pasanen - vau, kerrankin aito, itsensä kantava vloggaaja!
Upea nainen. Aito, kantaa itsensä ylpeydellä eikä alistu kauneusihanteille. Kannattaa tutustua, kivaa vaihtelua siihen pintaliitoelämään.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Moi Iida!!!
Iida ei kirjoita noin...
Vierailija kirjoitti:
Harvapa tuollaista haluaa katsoa.
No ite oon saanut hänen maisteluvideoistaan paljon vinkkejä ja löytänyt uusia makuja. Lisäksi hän on inspiroiva kaikin tavoin. Rohkea.
-ap
Mitä tarkoittaa "itsensä kantava bloggaaja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ite oon saanut hänen maisteluvideoistaan paljon vinkkejä ja löytänyt uusia makuja. Lisäksi hän on inspiroiva kaikin tavoin. Rohkea.
-ap
Mitä rohkeaa hän tekee? Miksi hän inspiroi sinua?
Onko hän rohkea ja inspiroiva sinusta vain siksi, että hän on ylipainoinen ja kuvaa videoita? Jos näin on, olet sinä aika ahdasmielinen.
Ap yrittää nyt ilkeillä tätä kautta, kun muuten ei voi. Opetat lapsillesi kiusaamisen taidon, upea esimerkki varmaankin mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä rohkeaa hän tekee? Miksi hän inspiroi sinua?
Onko hän rohkea ja inspiroiva sinusta vain siksi, että hän on ylipainoinen ja kuvaa videoita? Jos näin on, olet sinä aika ahdasmielinen.
Rohkeaa on se, että hän uskaltaa kuvata omaa elämäänsä kaunistelematta. Kuvakulmat ei ole aina justiinsa, mutta se on elämää! Lisäksi on eräänlainen tabu, että reilusti ylipainoinen syö herkkuja julkisesti. Näin ei saisi tehdä, koska se on paheksuttavaa. Pyöreämmälläkin on oikeus nauttia ruoasta. Hän muistuttaa mua, ettei arki ole aina täydellistä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap yrittää nyt ilkeillä tätä kautta, kun muuten ei voi. Opetat lapsillesi kiusaamisen taidon, upea esimerkki varmaankin mielestäsi.
Ai se, että kehun mielestäni hyvää vloggajaa on kiusaamista? Aika hienosti väännetty...
-ap
Sairauden piikkiin ei voi laittaa ilkeää, katkeraa luonnetta.
Ei tuo ole nauttimista millään tasolla. Se on riippuvuutta, ihminen joka on menettänyt elämän hallinnan kokonaan, jos sitä ikinä on ollutkaan.
Siis millä tavalla on kiusaamista mainostaa ja kehua mielestään hyvää vloggajaa? Mun mielestä hän on inspiroiva ja rohkea. Tykkään hänen videoistaan. Ne on kivasti erilaisia kuin monella muulla. Mikä siinä on väärin sanoa? Pitäskö mun haukkua häntä? Mitä mä saisin siitä?
-ap
Okei, jos av:lla on kiusaamista kehua vloggaajia, niin taidan pyytää ketjun poistoon. Kiva, yritin vain mainostaa mun mielestä kivaa, uutta tuttavuutta, mut ok, jos näette sen koisaamisena, niin voin mä tän laittaa puistoonkin.
-ap
Voisitteko olla haukkumatta häntä? Tämän olis tarkotus olla positiivinen ketju!
-ap
Ilmiannoin ketjun. Jatkan Iidan seuraamista ja toivottavasti tekin löydätte kivoja seurattavia! Halusin vain kehua mun mielestä kivaa vloggajaa, mutta kommentit alkavat mennä vähän yli.
-ap
Itse en pysty katsomaan. Olen ylipainoinen, enkä näe mitään hohtoa siinä, että ylipainoinen kuvaa itseään syömässä. Olen hyväksynyt omaan kehooni liittyviä puutteita, mutta en koe lihavuuttani tai siihen liittyviä liitännäissairauksia mitenkään ylpeilyn aiheeksi. Tiedän, että on terveitä ylipainoisia ihmisiä, mutta minä en ole yksi heistä. Joudun syömään lääkkeitä ja antaisin mitä vaan normaalista ruokasuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Iidaa vastaan yhtään mitään, mutta en ymmärrä miksi kukaan kannustaa toista tämän hitaassa itsemurhassa, kuten ap haluaisi meidän tekevän. Se se vasta ilkeätä onkin.
Siis tämäkö on nyt kiusaamista? Vai mitä ihmettä? Mä en oikeasti ymmärrä, voisiko joku selittää. Ketju menee poistoon toivottavasti pian.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty katsomaan. Olen ylipainoinen, enkä näe mitään hohtoa siinä, että ylipainoinen kuvaa itseään syömässä. Olen hyväksynyt omaan kehooni liittyviä puutteita, mutta en koe lihavuuttani tai siihen liittyviä liitännäissairauksia mitenkään ylpeilyn aiheeksi. Tiedän, että on terveitä ylipainoisia ihmisiä, mutta minä en ole yksi heistä. Joudun syömään lääkkeitä ja antaisin mitä vaan normaalista ruokasuhteesta.
Mä taas saan häneltä luvan herkutella joskus. Se on vapauttavaa. -ap
Moi Iida!!!