"haluatko lapsen nyt vai vasta myöhemmin"
kysyi uusi miesystäväni kun olimme aikeissa sekstailla..
ja kerroin etten käytä ehkäisyä. Siis mitä??!!!
Suhde kestänyt 3kk!!! Eikö !hieman" liian aikaista jutella vauvoista?
Olen luullut että pääasiassa naiset aloittavat keskustelun suloisista vauvoista..olin järkyttynyt.
Kommentit (9)
oi että, minä olisin ikionnellinen jos tuollaisen miehen löytäisin.
Siis kysyi että haluatko SINÄ lapsen nyt vai myöhemmin. Hänhän on ulkoistanut itsensä muusta kuin siittäjän roolista.
Tiesittekö muuten, että joillakin miehillä on fantasia ns. panna riskillä. Se EI tarkoita, että mies haluaisi lapsen.
Nyt fiksuutta fiksuutta, naiset.
Sinä? Ette te yhdessä? Juokse tyttö.
Mies siis olettaa, että (a) haluat lapsia ylipäätään ja (b) haluat lapsia juuri hänen kanssaan. Aika taitavaa retoriikkaa mieheltä.
No kyllä minunkinmies on alusta saakka kertonut haluvansa lapsia "suht pian" ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Olen jo 30v ja mies 39v joten ei tässä ole aikaakaan montaa vuotta mietiskellä asiaa.Mies on jo pari kertaa tässä puolenvuoden seurustelun aikana kysynyt "joko?" mutta itse haluan vielä hieman kauemmin tutustua. Asuntokin on jo ostettu :)
Paha sanoa mitä tarkoitti. Pahimmassa tapauksessa mies tosiaan tarkoitti vaan sua eikä itseään (vanhemmaksi). Mutta kai miehetkin yleensä haluaa perheen perustaa.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2013 klo 14:53"]
Sinä? Ette te yhdessä? Juokse tyttö.
[/quote]
Eikö olisi ollut vähän outoa, jos mies olisi kysynyt "haluammeko ME lapsia nyt vai myöhemmin". Hänhän kysyi naisen mielipidettä, omansa kun jo tietää. Ei tuo kysymyksen muoto tarkoita että nainen olisi yksin lasta hankkimassa.
Riippuu minkä ikäisiä olette. Joku vanhempi mieskin saattaa jo "sillä silmällä" etsiskellä suhdetta. Itselläni tuli netissä törmättyä useampaankin mieheen, jotka heti kysyivät sitä, ja jättivät minut väliin sitten, kun sanoin etten lapsia halua ollenkaan.