Minkälaisesta seksistä pidät?
Usein miehet tätä kysyvät. Haen siis vain seksiseuraa, en mitään yhdenillan hoitoja, mieluummin ottaisin jonkun vakkariksi. No, usein nää jää kuitenkin siihen yhteen kertaan, syystä tai toisesta. Mutta lähes aina kysellään tuo kysymys. Mitä te muut tuollaiseen vastaisitte? En vaan osaa kunnolla vastata, ei minulla ole sen kummempia mieltymyksiä. Tykkään että on vaihtelua, monista eri asioista.
Kommentit (9)
Itse pidän miesten mielestä liian estoisesta menosta ja siksi kelpuuttavat vain kertapanoon :/ en vaan voi estoisuudelleni mitään enkä halua tehdä mitään mitä en halua ja olen toisaalta ylpeä etten koskaan ole tehnytkään. Harmi vaan että on tyytyminen niihin kertapanoihin. N31
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän miesten mielestä liian estoisesta menosta ja siksi kelpuuttavat vain kertapanoon :/ en vaan voi estoisuudelleni mitään enkä halua tehdä mitään mitä en halua ja olen toisaalta ylpeä etten koskaan ole tehnytkään. Harmi vaan että on tyytyminen niihin kertapanoihin. N31
Jos haluat estoistasi eroon, olen käytössäsi ja apunasi. Et takuulla pety.
M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat estoistasi eroon, olen käytössäsi ja apunasi. Et takuulla pety.
M47
Kuten sanoin en halua tehdä enkä aio tehdä mitään mitä en halua. Ikinä. Olen mielummin vaikka ilman seksiä kuin että tekisin jotain mitä en halua/mistä en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Haet seksiä, etkä osaa vastata millaista...outoa
Et näköjään sinäkään.
No eihän kenenkään pidäkkään tehdä mitään mitä ei halua. Tyttärelle aina sanonut, että muista ettet tee mitään mitä et itse halua!
Jos olisin tilanteessasi, niin kysyisin ensin saman mieheltä. Olisi vähän pakkokin kysyä, koska pidän ihan tietynlaisista jutuista. Kysymällä voit poistaa sellaiset miehet valikoimasta, joiden kanssa ei natsaa.
Jos kertoisin täällä, olis joku mies heti lyttäämässä "vääränlaiseksi"...siis täällähän miehetkin tietää paremmmin mist naiset pitä ja mistä ja miten ja minkälaisen orgasmin saavat, tai eivätkö saa ollenkaan! Kahjot.
Olen kyllä huomannut, että naiset ottavat mielellään passiivisen arvostelijan roolin seksissä. Eivät kerro mitä haluavat ja jos saavat jotain muuta niin pettyvät.
Haet seksiä, etkä osaa vastata millaista...outoa