Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa Asics-merkkisiä juoksukenkiä?

Vierailija
18.08.2020 |

Mikä merkki on paras?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun jalat sen kertoo.

Mulle Asicsit on parhaita verrattuna niihin Nikeihin ja Adidaksiin, mitä olen kokeillut.

Vierailija
2/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edellen lukiossa ostettuja asicseja, ikää nyt 33v. Parempaa lenkkikenkää en ole löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on Asicsit. Yhdet parhaista minun jalkoihini, mutta kokeile itse, niin tiedät miltä tuntuvat omissa jaloissasi.

Vierailija
4/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalkaan ei käy.

Vierailija
5/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikelläkin on hyviä, siis ne oikeat juoksukengät, ei automarketin vapaa-ajan tossut.

Vierailija
6/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet merkit kokeiltu mut Asicset on ehdottomasti parhaat ja kestävimmät.

Vierailija
7/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei kannatakaan.

Asics Gel Nimbus noita ollut lähes 10 paria, sen 1000 - 1500 km per pari juostu neutraali mutta tukeva, geeli parempi vaimennus kuin Niken ilmatyynyt

Vierailija
8/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut Asicset (20 v). Tälle kesälle ostin ensimmäistä kertaa Adidaksen "sukka" lenkkarit, koska ajattelin jalalle olvan hyväksi välillä vaihtaa merkkiä. Tämä uusi kenkä ei hiertänyt mistään edes ensimmäisellä kokeiluhölkällä. Mielettömän mukava, ei hieosta, nauhoja ei tarvitse räpeltää, napakka... Asics on hyvä merkki, mutta aika kova ja "paljon tavara" jalan ympärillä. Suosittelen kokeilemaan näitä sukkatyyppisiä kenkiä rinnakkain mikä tuntuma on paras.

Vierailija
9/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asicset istuu parhaiten jalkaani. Ainoa ongelma on räpylän mallinen jalka ja pikkuvarvas kaivautuu hyvin nopeasti ulos kengästä, joten menen hyvät tovit reikäisissä tossuissa. Parempiakaan ei ole tullut vastaan.

Vierailija
10/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niket tuntuvat kevyemmiltä, Asicset tukevammilta. Kannattaa vaihdella kenkiä, eikä jysähtää yhteen merkkiin, vaikka kuinka kehutaan.

Vierailija
11/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asicsin gel blade sisäpelitossut ainakin salibandyssä ihan huiput. Nyt ostin kesällä Brooksin Aduro 6 lenkkarit ja nekin kyllä jalassa todella hyvät

Vierailija
12/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hokat on mahtavat, vaikka näyttävätkin pelottavalta. Cliftonit on mukavat kävelyyn, oleiluun ja juoksuun.

Vierailija
13/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri merkeillä on erityyppiset lestit, joten testaa. Ei oo pahaa sanaa asicseista, oon juossut vaan niillä 10 vuotta (eri pareja), mut sun jalka on eri.

Vierailija
14/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asicset istuu parhaiten jalkaani. Ainoa ongelma on räpylän mallinen jalka ja pikkuvarvas kaivautuu hyvin nopeasti ulos kengästä, joten menen hyvät tovit reikäisissä tossuissa. Parempiakaan ei ole tullut vastaan.

-Näitäkin on wide fit eli leveälle lestille.

-Nettikauppoja selatessa huomaa miten vähän malleja Suomen kaupoissa on. Kun mittaa jalan, voi tilata netistäkin.

-Yli satasen voi olla muissakin merkeissä hyviä, mutta halvemmissa, Asics on ehdottomasti paras.

Vierailija
15/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän edellen lukiossa ostettuja asicseja, ikää nyt 33v. Parempaa lenkkikenkää en ole löytänyt.

oho 15 v kestänyt

mulla menee lenkkarit vuodessa vaihtokuntoon

Vierailija
17/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Asicsin 50 e teinien lenkkarit marketista. Paremmat kuin lähes 200 euron Adidakset.

Vierailija
18/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotkut asicsen tokyo kengät. Tyytyväinen olen ollut.

m44

Vierailija
19/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Näitäkin on wide fit eli leveälle lestille.

-Nettikauppoja selatessa huomaa miten vähän malleja Suomen kaupoissa on. Kun mittaa jalan, voi tilata netistäkin.

-Yli satasen voi olla muissakin merkeissä hyviä, mutta halvemmissa, Asics on ehdottomasti paras.

Täytyy tutustua, kiitos vinkistä.

Vierailija
20/20 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama homma että istuu ihan täydellisesti mutta pikkuvarvas repii kankaan rikki. Pari vuotta vanhat kenhät nyt, ennen tätä paria ollut varmaan 15 paria asicsia eikä oo ollu tota ongelmaa. Enkä usko että jalkani on niin paljon muuttunut. Eri merkkejä olen vuosien aikana kokeillut mutta asicsiin aina palaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan