Onko suomalaisilla varaa käydä Rovaniemellä joulupukinkylässä ja käyttää palveluita?
Poro ja huskyajelua. Moottorikelkkailua. Ravintolassa ruokailua. Joulupukinpaja. Käyttekö siellä ja minkä hintaista?
Kommentit (20)
Vaikka oiskin niin miksi menisin. Talvea täällä riittää, kesää ei. Lennän lämpimään.
Rovaniemeläisenä ei kiinnosta. Mutta kyllä turisteilla on varaa.
Enimmäkseen ulkomaalaisillehan tuo on suunnattu. Niille joilla on rahaa.
Toisinaan tulee käytyä, kun vieressä asun. Lähinnä Marimekon ja aiemmin Iittalan liikkeissä.
En käy, kun on niin kallista. Korona-aikana piti käyttää vanhaksi menevä aurinkomatkojen lahjakortti, niin ehdottivat Lappia. Onneksi pääsi taas ulkomaille, ennen kun vanheni. Samalla hinnalla kun pääsin viikoksi Kanarialle, olisin päässy viikonlopuksi Lappiin. Siihen sitten kaikki ajtiviteetit päälle.
Ollaan kerran käyty kun lapset oli vielä siinä iässä. Ihan kiva kokemus kaikkineen.
Joillain on, toisilla ei. Itse olen käynyt parikin kertaa lastenlasten kanssa.🎅
En menisi. Näkyy olevan kuvien perusteella ihan jonnin joutava paikka. Hölmöille turisteille tarkoitettu.
Älkää tulko, ihan rahastusta. Joka paikka täynnä jotain vinosilmiä ja espanjalaisia. Olen alkanut vihata kotikaupunkiani, josta on viimeisen kymmenen vuoden aikana tehty yks helvetin feikki turistirysä.
Jos haluatte nähdä aitoa Lappia, menkää vaikka Sallaan tai Enontekiölle.
Mulla ei ainakaan tule koko elämäni aikana olemaan tarpeeksi ylimääräistä, että voisin sen sijoittaa Joulupukki-lomaan, poroajeluineen ja igluhotelleineen.
t.siivooja 62v
helsinkiläisten autoja turistipaikoissa eniten näkee. ei muilla suomalaisilla ole varaa lähteä lappiin
Jos ottaisin kuvan vaikka siitä, millaisen valohelvetin, "joulumaan", kiinalainen yrittäjä on pykännyt keskelle kaupunkia keskuskentälle turistikohteeksi, joko itkisitte tai huutonauraisitte. Niin keinotekoista, että hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ainakaan tule koko elämäni aikana olemaan tarpeeksi ylimääräistä, että voisin sen sijoittaa Joulupukki-lomaan, poroajeluineen ja igluhotelleineen.
t.siivooja 62v
Halvimmillaan 99€ yö kahdelta henkilöltä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko, ihan rahastusta. Joka paikka täynnä jotain vinosilmiä ja espanjalaisia. Olen alkanut vihata kotikaupunkiani, josta on viimeisen kymmenen vuoden aikana tehty yks helvetin feikki turistirysä.
Jos haluatte nähdä aitoa Lappia, menkää vaikka Sallaan tai Enontekiölle.
Tuolta voisi saada töitä kun osaa espanjaa. Maksaa loma jotain 2000e espanjalaisille.
Joskus olen ohi ajaessa pysähtynyt syömässä. Turistirysä, en oikein koe kuuluvani kohderyhmään.
Rovaniemellä pysähdys ja viikko levillä rinteessä ,vuokramökki, maksaa eneemmän kuin 1kk thaimaan reissu(käyttörahoineen).
Olen ollut siellä töissä. Suurin osa kävijöistä ulkomaalaisia. Niistä ne tulot saadaan.
En ole koskaan käynyt Lapissa. Asun Helsingissä, 65 v.
Suomalaisten turistirysä ulkomaisille. 😃
omistavalla luokalla on. ne tosin menee ulkomaille
Ei oo tällä hetkellä varaa.
t.1500e netto