Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopetatte puhelun?

Vierailija
18.08.2020 |

En osaa tehdä sitä mitenkään luontevasti. Ellei sitten ole joku paikka minne olen puhelun aikana maininnut meneväni. Esim. lähdenpä tästä pyykkituvalle, no hei sitten. Mutta entäs silloin kun istuu vaan sohvalla eikä tee mitään, ja toinen puhujakin tietää sen? Tökkää vaan yhtäkkiä että no hei hei? Minkä ihmeen esipuheen siinä keksii?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...no, mutta oli kiva jutella, jne." Tähän tapaan..

Vierailija
2/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän tässä tärkeimmät tullu. Soitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sellaista amerikkalaistyylistä. Tai ainakaan elokuvissa ei sanota hei hei lopuksi. Ne vaan sanoo asiansa ja sulkee sitten puhelimen. Kuinkahan usein siellä toisessa päässä joku jatkaa juttua tajuamatta, että toinen on jo lopettanut.

4/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ensi kertaan, moikka" taikka "mä meen nyt, heippa". Ei se rakettitiedettä ole.

Vierailija
5/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sellaista amerikkalaistyylistä. Tai ainakaan elokuvissa ei sanota hei hei lopuksi. Ne vaan sanoo asiansa ja sulkee sitten puhelimen. Kuinkahan usein siellä toisessa päässä joku jatkaa juttua tajuamatta, että toinen on jo lopettanut.

Salkkareihin on apinoitu sama tyyli. Ja en todellakaan seuraa kyseistä sarjaa, mutta tästä aiheesta on ollut puhetta ystävien kanssa ja eräs heistä seuraa sarjaa tiesi valistaa minua tällä tärkeällä tiedolla.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi