Tekisi mieli juhlia ihan yksin - vinkkejä?
Juhlia on ikävä, mutta ei nyt tarjolla, enkä uskaltaisi mennäkään.
Onko kukaan onnistunut juhlimaan yksin? Oikein kunnolla, että tulee juhlan tuntu? Hyvää ruokaa, juomaa, iloa. Mitä voisi keksiä. Olisi hauska kokeilla tuollaista sinkkujuhlaa. Korkeintaan tapailumiehen voisin kutsua.
Onko ideoita oikein loistavaan yksin- tai kaksinjuhlaan?
Kommentit (29)
Voi kun tästä tulisi sellainen ihana ja pitkä ketju jossa kaikki jakaa ap:lle höpsöjä vinkkejä yksinjuhlintaan :)
Mä oon kerran järkännyt juhlat itselleni. Ensin siivoan ja puunaan viimesen päälle kaikki paikat. Hankin hyvää ruokaa ja juomaa, ja pistän kaiuttimista hyvän soittolistan soimaan. Tunnelma valaistus. Valitettavasti jossain vaiheessa alkaa kaipaamaan juttuseuraa, ja tunnelmaa lätsähtää kun ei yksin olekaan niin kivaa pitää hauskaa :(
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kerran järkännyt juhlat itselleni. Ensin siivoan ja puunaan viimesen päälle kaikki paikat. Hankin hyvää ruokaa ja juomaa, ja pistän kaiuttimista hyvän soittolistan soimaan. Tunnelma valaistus. Valitettavasti jossain vaiheessa alkaa kaipaamaan juttuseuraa, ja tunnelmaa lätsähtää kun ei yksin olekaan niin kivaa pitää hauskaa :(
Sama :D, Olen pitänyt monestikin itselleni juhlat. Joskus on ollut vaikka ystävänpäivä, uusivuosi tai joku muu ihan oikeakin syy juhlapäivälle, mutta joskus juhlistan vain sitä kun olen yksin enkä keksi oikein muutakaan. Minullakin valmistelut alkavat siitä että siivoan, valmistelen tarjoiltavat ja sitten teen jotain kauneusjuttuja ja laitan siistimmät kotivaatteet jonka aikana kuuntelen jotain musiikkia, vähän niinkuin etkoilla on tapana. Mutta tosiaan juhlien olevan vasta alkamassa alkaa tajuntaan hiipiä se tosi asia ettei tämä olekaan kivaa ja juhlat päättyvätkin yleensä aika nopsaan niiden alettua. Mutta nyt kun mietin, niin ehkä siinä se juhlien järjestäminen onkin se tekeminen.
minulla muuten sellainen puoliso joka ei osallistu kotona kahdenkesikisiin juhliin oikeastaan ikinä, olisi kiva jutella, tanssia ja syödä yhdessä, mutta hänestä se on todella tylsää ja lapsellista. Yleensä jos onkin joku juhlapäivä ja ollaan vain kotosalla, niin järjestän käytännössä juhlat vain itselleni. Jotenkin surullista, mutta olen tottunut.
Korona ajan pileet eristäytyneenä, yksin tietysti. Siihen kuuluu corona olut, korona peli, siirtyen loppuillasta tietenkin corona brandyyn.
Ei uskois mutta oon niitä jotka toivoisi vähemmän puhuttavan koronasta.
Joo.
Katsele ravintoloiden ruokalistaa ja valitse sieltä tarjottavat, nykyäänhän saa tilattua aika hyvin kotiinkin, jos ei itse viitsi tehdä, tai sitten tekee itse ravintoloiden listojen mukaan mieluisan menun. Juomaksi sitä, mitä ravintolassakin tilaisi. Kunnolla voi siivota vaikka sen olohuoneen ja koristella. Juhlavaatteet päälle. Kattaus lautausliinoineen ja viimeisen päälle. Kampaus ja meikit kuntoon sekä juhla-asu päälle. Tunnelmamusiikkia spotifysta.
Kattele telkkarista joku hääohjelma, nauhoita se ja kuvittele olevasi vieraana.
Jep siivous... hyvää tarjottavaa oikein aseteltuna keittiön pöydälle, siitä voi sitten käy napsimassa mitä haluaa omalle lautaselle aina kun loppuu... Hyvä juoma, ehkä leffaa tai muuta katsottavaa ja ennen kaikkea musiikkia ja tanssimista, peilin edessä tietty, että näkee parhaimmat muuvit. Sitten hiljaisuuden tullessa (jos kerrostalo) ja pienessä sievässä tyytyväisenä meikkeineen kaikkineen nukahtaa (tai sammuu) sängylle.
Parhaat bileet ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jep siivous... hyvää tarjottavaa oikein aseteltuna keittiön pöydälle, siitä voi sitten käy napsimassa mitä haluaa omalle lautaselle aina kun loppuu... Hyvä juoma, ehkä leffaa tai muuta katsottavaa ja ennen kaikkea musiikkia ja tanssimista, peilin edessä tietty, että näkee parhaimmat muuvit. Sitten hiljaisuuden tullessa (jos kerrostalo) ja pienessä sievässä tyytyväisenä meikkeineen kaikkineen nukahtaa (tai sammuu) sängylle.
Parhaat bileet ikinä.
Ai niin tosiaan meikkaus ja bilekuteet päälle tietty, musiikin tahdissa valmistaudutaan, tukan kihartaminen on kans must. Ja jos oikein villiksi alkaa niin PUNAISTA huulipunaa!
Mä menisin hotelliin niin pääsisin kunnolla arjesta irti. Ei tartte miettiä herkuttelusta aiheutuvia tiskejä ym. Ostaisin juustoja tai tapaslajitelman ja rutikuivaa kuohuviiniä.
Nosto. Haluan juhlia tästedes vain yksin.