Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ikinä saanut apua fysioterapeutin jumpista

Vierailija
04.08.2026 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Antavat vain paperilla ohjeita. 

Vierailija
2/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta huonommaksi ovat paikat menneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä vain lopulta pahentaneet vaivaa.

Vierailija
4/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, vaikka kolmella eri fyssarilla käynyt. Itseasiassa mennyt vain huonommaksi. 

Vierailija
5/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan. Opettelin vuosi sitten uudestaan kävelemään. Vinkkejä tuli toki ja vastaanotolla oli hyvät tilat ja fyssari mukava. Kipinä lähti kun tajusin kuinka kokonaisvaltaisesti olin romuna. Itsepäisyyteni esti minua tekemästä asioita ihan niin kuin neuvottiin. En osaa sanoa kuuntelinko itseäni vai olinko muuten epäileväinen. Hyviä vinkkejä sain ja pystyin tekemään huomioita mikä kaikki on pielessä. Ilman fyssaria en näin hyvin.

Vierailija
6/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuntoutusviikkokin vain pahensi koko tilanteen.

Vierailija
7/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, välilevyn pullistuma korjaantui ja niskan kulumien aiheuttamat kivut lähti

Vierailija
8/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
9/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhdeltä. Oli kylpylässä ohjaamassa kuntoutujia. Viime vuonna mun piti opetella kävelemään uudestaan (ei sit mitään apua julkisesta) ja loppuvuodesta jumppailin itselleni edelleen elämää haittaavan kylkivälilihaksen tulehduksen. Kysyin tältä apua, miten saan vahvistettua vatsalihaksia taas ja antoi päteviä ja toimivia ohjeita. (Joo, ne liikkeet paperilla, niitä pitää keskittyä tekemään maltillisesti).

Mulla on ryhti vähän parempi, vatsalihakset vahvistuneet ja selän notko parantunut.

Mutta jos hän ei olisi ollut kirjaimellisesti vieressä ohjaamassa ja auttamassa huomioimaan virheitä ja olisin ollut pelkän paperin varassa niin tuskin olisin tajunnut tehdä juuri oikein. 

Oon aiemmin ollut ihan hiton tikissä ja on tosiaan kiukuttanut pakkotauko liikunnasta, lihominen ja voimien katoaminen, tää fysio auttoi oikeasti alkuun taas.

Julkisilla oon joutunut raivaamaan aiemmin usein millon minkäkin vaivan takia. Ne osaa antaa vaan niitä samoja jumppaliikkeitä, joita muutenkin teen.

Käyn joskus myös osteopaatilla jolla on vuosikymmenien urheiluhieroja ja fysioterapiatausta joka on korjannut yhdellä käynnillä selän ja lantion virheasennot joihin julkinen käskee vaan ottamaan buranaa, menisin ehdottomalle yksityiselle aina kun tarvitsee.

Vierailija
10/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kärsin peräsuolen laskeumasta, se ei jumppaamalla siitä nouse.

Vierailija
11/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti hieroa olkapäätä. 

Sattui ja ei tullut kuntoon. Jälkeenpäin yks lääkäri huomasi että mulla oli ollut solisluu poikki ilman että itse tiesin siitä. 

Vierailija
12/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta ne eivät auta enää, kun kyse on hermopinteestä, jotka liikunta pahentaa.

Vierailija
13/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käski menemään kuntosalille ja tekemään mitä mieleen juolahtaa, en voisi rikkoa itseäni. No kyllähän sitä voi asioita tehdä salilla väärin ja rikkoa itsensä, varsinkin kun paikat paskana jo valmiiksi.

Olisi ihanaa olla tollasessa ammatissa missä voi suoltaa mitä tahansa paskaa, vastuuta ei ole ja palkka juoksee 

Vierailija
14/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee ne harjoitukset, paranee heti. Suorastaan ihmelääke. Kuntoon hoidettu jo lonkka, selkä ja olkapää.

Vierailija
15/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kuntoutin olkapään kiertäjäkalvosimen niillä jumpilla. Tosin jätin fysioterapeutin väliin,  kun tiesin, mitä liikkeitä se kuitenkin määrää, ja tein vain liikkeitä omin päin.

Vierailija
16/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ikinä apua, särki vaan enemmän.

Vierailija
17/17 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi