Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko alkaneet täyttämään kaappeja jo?

Vierailija
18.08.2020 |

Nuudelia
Vessapaprut
Buranaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä 90% keväällä hamstratusta vessapaperikuormasta jäljellä niin ei tarvitse.

Vierailija
2/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Kaupasta saa ja jos ruuhkaa niin aina joku tuo ruokatavarat oven taakse parin kympin korvauksella. Kotivaraa on muuten aina muutamiksi päiviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin ne keväällä eikä ole vielä tarvinnut varastoon turvautua. Ja miksi Buranaa? Parasetamoliahan suositeltiin koronaan.

Vierailija
5/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on syksy ja sadonkorjuu, eli juu olen. Perjantaista alkaa kuuden päivän pituinen vapaa ja siihen olen ajatellut kunnon säilöntäsessiot. Buranaa ei tarvita yhtään mihinkään, eikä nuudelia. Vessapaperia ostan kun näen hyvän tarjouksen.

Vierailija
6/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasto täynnä ollut keväästä asti. Jos jotain sieltä otetaan käyttöön niin uusi kirjoitetaan kauppalistaan. 1ylim. Wc paperipaketti, samoin pyykkipulveri, huuhteluaine, shamppoo, hoito, terveyssidepkt, tamppooni ja jotain muuta. Makaroonit ja nuudelit näkyy säilyvän vielä pitkään. Samoin tonnikala ja lihapullasäilyke. Särkylääkettä ja imodiumia ylimääräiset paketit

Vierailija
7/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen

Jos sairastun kunnolla niin on ruokaa kotona ja en kuole nälkään

Vierailija
8/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt varastoa keväästä asti, käyttänyt ja täydentänyt. Pakastin on täynnä, kuiva-ruokaa on kaapissa niin että varmaan kuukauden pärjäisin käymättä kaupassa. Vähän ikävä voisi tulla tuoreita kasviksia mutta pakasteessa on parsakaalia, wokvihanneksia, herneitä ym. Panadolia on yksi paketti.

Vierailija
9/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykevalikoima eri kaupoissa ei ole kummoinen, ennen oli parempi. Mm ratatouillea oli.

Vierailija
10/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä ja olutta on tullut hamstrattua. Olen huomannut, että alkoholi tappaa koronan elimistöstä.

Vierailija
11/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaksi on 50 tölkkiä herneitä ja papuja, n. 5 kg riisiä.

Hankittu jo aiemmin tänä vuonna. Yhdelle riittänee 2 kuukaudeksi.

Vierailija
12/12 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain tänään 30kpl 1000mg paramaxia ja 30 kpl 600g Buranaa ja ennestään kaapissa isot määrät niitä.

Pakastimet täynnä ruokaa ja marjoja.

Vessapaperia on kaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme