Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa! Olenkohan homo? T. Poika26

Vierailija
18.08.2020 |

Jo alasteella olin ekan kerran ihastunut poikaan ja tätä jatkui yläasteelle saakka! Yläasteella aloinkin kiinnostua tytöistä ja jossain kohtaa kiinnostus tyttöihin vasta jtn vuosia sitten väheni. Oikeastaan koko seksuaalinen halukkuus katosi..
Vuoronperään kiihotun miehistä ja naisista (silloin jos ylipäätään yhtään haluttaa)

En kuitenkaan ole kunnolla ollut ihastunut samaan sukupuoleen alasteen jälkeen.
Kunnes yksi päivä tapasin erään ikäiseni miehen tai pojan ja aloin ajatella, että ihan kuin hän olisi kiinnostunut minusta..

Oikeastaan ajatus tuntui aika mahtavalta, mutta siltikään oikein koe olevani ihastunut häneen. Mikä minä siis olen? Homoko vai bi? Vai voinko muka olla hetero?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hetero et ainakaan ole. Se on 100% varmaa

Vierailija
2/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiseksuaali? Ja bi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PFJAOIDFSAF-seksuaali

Vierailija
4/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulut 5% miehistä eli olet bi seksuaali. naisista 95% on biseksuaaleja

Vierailija
5/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se siitä sulle aikanaan selviä. Älä turhaan vaivaa päätäsi.

Vierailija
6/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihminen.

Vierailija
7/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen ja anna peppusi laulaa jonkun miehen käsittelyssä, niin tiedät mikä oot.

Vierailija
8/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota poskeen ja anna peppusi laulaa jonkun miehen käsittelyssä, niin tiedät mikä oot.

Se on synti.

Vierailija
9/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imet vaan kullia niin kyllä se valkenee mikä olet

Vierailija
10/14 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksinkertaisempaa kuin moni luulee, tämä olenko homo -juttu. Älä mieti mitä sukupuolta ovat "ihastukset" tai kenen kanssa haluaisit kulkea tai mikä sinua viehättää esteettisesti tai luonteeltaan. 

On yksi ainut kriteeri, joka kertoo totuuden. Mitä sukupuolta on hän, jonka housuihin haluat päästä?

Minä olen nainen, joka joskus mietti vähän samaa. Toiset naiset on kauniita ja haluaisin ehkä kokeilla suutelemista. Mutta jos mennään pidemmälle, niin ei kiinnosta. Ei kiinnosta toisten naisten värkit tai niiden näkeminen yhtään. En halua koskea niitä enkä kiihotu niistä yhtään. Kiinnostavassa ja vetävässä miehessä katse menee väkisin tämän etumukseen. Ei siksi että arvioisin sitä, vaan siksi että haluaisin riisua kaverin housut ja koskea.

Eli mieti ihan vaan, niin että kumman sukupuolen etumukseen katseesi automaattisesti kiinnittyy kadulla tai elokuvaa katsoessa. Kummalta sukupuolelta haluat riisua housuja ja laittaa kätesi sinne ja minkä sukupuolen värkit herättää sinussa halun koskea niitä. 

Moni nuori kuvittelee, että ihastus määrittää seksuaalisen suuntautumisen, mutta ei se näin mene. Lähes kaikilla on ihastuksia molemmissa sukupuolissa jossain vaiheessa. Jos ei kiinnosta riisua kummankaan sukupuolen housuja, niin harkitse vakavasti myös sitä, että olet aseksuaali.

Vierailija
11/14 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksinkertaisempaa kuin moni luulee, tämä olenko homo -juttu. Älä mieti mitä sukupuolta ovat "ihastukset" tai kenen kanssa haluaisit kulkea tai mikä sinua viehättää esteettisesti tai luonteeltaan. 

On yksi ainut kriteeri, joka kertoo totuuden. Mitä sukupuolta on hän, jonka housuihin haluat päästä?

Minä olen nainen, joka joskus mietti vähän samaa. Toiset naiset on kauniita ja haluaisin ehkä kokeilla suutelemista. Mutta jos mennään pidemmälle, niin ei kiinnosta. Ei kiinnosta toisten naisten värkit tai niiden näkeminen yhtään. En halua koskea niitä enkä kiihotu niistä yhtään. Kiinnostavassa ja vetävässä miehessä katse menee väkisin tämän etumukseen. Ei siksi että arvioisin sitä, vaan siksi että haluaisin riisua kaverin housut ja koskea.

Eli mieti ihan vaan, niin että kumman sukupuolen etumukseen katseesi automaattisesti kiinnittyy kadulla tai elokuvaa katsoessa. Kummalta sukupuolelta haluat riisua housuja ja laittaa kätesi sinne ja minkä sukupuolen värkit herättää sinussa halun koskea niitä. 

Moni nuori kuvittelee, että ihastus määrittää seksuaalisen suuntautumisen, mutta ei se näin mene. Lähes kaikilla on ihastuksia molemmissa sukupuolissa jossain vaiheessa. Jos ei kiinnosta riisua kummankaan sukupuolen housuja, niin harkitse vakavasti myös sitä, että olet aseksuaali.

Niimpä. Olen heteronainen ja olen mietiskellyt seksiä naisen kanssa, että pystyisinkö siihen, jos tilaisuus tulisi. En pystyisi. Etoo ajatus naisen sukupuolielimeen koskemisesta, haistamisesta tai maistamisesta.

Mutta miehet. Tänne hetinyt housut pois. Vaikka varattu nainen olenkin, niin katse harhailee miesten etumuksessa ja takamuksessa.

Vierailija
12/14 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on synti.

Totta siis olla tekemättä

Vierailija
13/14 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan et ole 6 vuoteen enää poika ollut. Sun ikäinen on mies.

Vierailija
14/14 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on mies eikä mikään poika enää. Ja sen lisäksi sairas sinä olet.