kertokaa rehellisesti te ketkä olette synnyttäneet monta lasta
Yli 5. Niiin nautitteko seksistä? Miten miehen penis voi tuntua enää yhtään miltään naisen sisällä?
Haluaisin monta lasta mutten uskalla synnyttää ensimmäistäkään koska mistään lantionpohjalihaksista ei ole apua kun niin monen lapsen jälkeen.
Olen aina ajatellut että sektio. Mutta katoin youtubesta sektiovideoita ja synnytysvideot näytti ihanalta niihin verrattuna.
:(
Kommentit (34)
Hanki suoraan hieman varustellumpi mies, niin kyllä tuntuu.
Mullakin on vain 4 alatiesynnytystä takana mutta alapää on kaunis, kiinteä ja miehen mukaan tajuttoman tiukkakin. Ja todellakin nautin kuten ennenkin. Olen oppinut ejakuloimaankin vasta nyt 50+.
Olen imettänyt 2/4 lasta ja rinnatkin on napakat greipinpuolikkaat, ei pysy kynä alla ei... No, kai se on myös kudostyypistä kiinni
Ei se synnytys ole se joka pillun löystyttää vaan itse raskaus ja lopuksi sen tekee ikä. Varsinkin jos ei tosissaan treenaa lantionpohjan lihaksia.
Itselläni kaksi lasta eka sektiolla ja toinen alateitse. Löystyi raskauden aikana jo ekan lapsen kohdalla vaikka sektiolla syntyi. Alatiesynnytyksen jälkeen ei eroa sektion jälkeiseen. Uutteralla lantionpohjanlihasten treenaamisella ja ajan kanssa tilanne kuitenkin korjaantui paremmaksi, mutte ei varmasti niin tiukaksi kuin mitä ennen raskauksia.
Nyt olen uudessa suhteessa miehen kanssa, jolle olen ensimmäinen synnyttänyt nainen. Tottakai tiedän, että pimpsa on löysempi kuin parikymppisenä synnyttämättömänä naisena oli mutta mieheni on kertonut, että seksi on kanssani nautinnollisempaa koska osan käyttää lihaksiani ja se on paljon parempaa kuin tiukka "eloton" reikä. Kuulema jotenkin lypsää munaa kun käytän lihaksia. Ja sen tiedän, miehelläni olisi todellakin varaa valita ja hankkia niitä nuorempia synnyttämättömiä naisia jos niin tahtoisi.
Lasten syntymien jälkeen ja löydettyäni lantionpohjan lihakset nautin itsekin seksistä paljon enemmän kuin ennen lapsia.
Vasta lasten syntymän jälkeen olen alkanut nauttia oikein kunnolla. Mies kehuu aina! Samoin gynekologi on sanonut kuin en olisi synnyttänytkään. Että niinkin voi olla ja muista alapäistä ei ole kokemusta:)
T.kuuden äiti
Kysyit rehellistä mielipidettä, joten tässä se tulee. Mulla ei ole vuosiin ollut seksiä, mutta virtsa kyllä karkailee, kaikista konsteista ja jumpasta huolimatta. Tenat housussa tässä on menty jo vuosia :(
Aloittaja täällä. Katselin lisää youtuben synnytysvideoita. Näättekö kuinka isoksi se reikä joutuu repeämään? Isommaksi kuin lapsen jalkapallo.
Kukaan ei voi uskoa että se olisi samanlainen kuin ennen.
Toki raskaus ja synnytys tekee hallaa lantionpohjalihaksille, mutta niitä voi treenata ja kyllä ne ajan kanssa palautuu. Ellei tietysti tule mitään pysyviä vaurioita, mutta ne ovat todella harvinaisia, ja erilaisia vammoja voi tulla muutenkin kuin synnyttämällä. Itse olen kyllä vasta yhden lapsen synnyttänyt, mutta jälkitarkastuksessa 8vk synnytyksestä, terkkari totesi että hyvät on lihakset, harva nainen hallitsee lantionpohjalihaksiaan yhtä hyvin. Eli ei se synnytys/raskaus välttämättä lihaksia pahasti löysennä.
numero 7, mikset mene lääkäriin hoidettavissa olevan vaivasi kanssa?
Numero 7.
Miksi ei seksiä? Löysyydenkö takia?
Mielestäni on kauheaa kun joku kirjoittaa synnytyksien jälkeen olevansa ihan löysä.
Ja sitten paasataan lantionpohjalihaksista..
Niisä ei voi saada niin voimakkaat että apu olisi mikään..:/
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 21:22"]
Aloittaja täällä. Katselin lisää youtuben synnytysvideoita. Näättekö kuinka isoksi se reikä joutuu repeämään? Isommaksi kuin lapsen jalkapallo.
Kukaan ei voi uskoa että se olisi samanlainen kuin ennen.
[/quote]
Mutta kun se on tuohon tehtävään luotu. Se on erittäin elastinen lihas.
lisäisin vielä tohon edelliseen, että mies sanoi alapääni tuntuvan ihan samalta kuin ennenkin. Ja uskon häntä, koska mielestäni hallitse lihakseni kuten ennenkin. Seksi on tosin ollut kivuliasta synnytyksen jälkeen, mutta ajan kanssa korjautunut. Nyt 7kk synnytyksest ei kipua oikeastaan ole enää ollenkaan.
Mulla on viiden jälkeen tiukempi kuin ennen raskauksia. Ekan jälkeen saattoi olla vähän aikaa löysä, (paitsi ekat kolme kk synnytyksen jälkeen tuntuu, että paikat olis OMMELTU kiinni, eli aika äkkiä se toipuu!) sittemmin olen oppinut paremmin käyttämään lihaksiani, joten ei ole löysyysongelmia, ei todellakaan.
Mulla on viiden jälkeen tiukempi kuin ennen raskauksia. Ekan jälkeen saattoi olla vähän aikaa löysä, (paitsi ekat kolme kk synnytyksen jälkeen tuntuu, että paikat olis OMMELTU kiinni, eli aika äkkiä se toipuu!) sittemmin olen oppinut paremmin käyttämään lihaksiani, joten ei ole löysyysongelmia, ei todellakaan.
Uskomatonta
Miten se voisi olla synnytysten jälkeen tiukempi?.. jäikö järki synnärille
Mitä enemmän lapsia hommaat, niin sitä vaarallisemmaksi sektio tulee, sillä seuraavissa raskauksissa riskinä on kohdun repeämä sektioarven kohdalta.
Mutta miksi pitäisi hankkia noin paljon lapsia? Kait sitä vähempikin piisaisi...
on varmasti löystynyt, mutta mä pystyn silti saamaan mieheni tulemaan pelkästään puristamalla lantionpohjalihaksia kahdesti. ei tän tämän tiukempi tarvii ollakaan.
3 lasta sektiolla vaan joskus sai tehdäkkin. no ap voisi nyt itsekkin kasvaa muutaman vuoden.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 21:40"]
Uskomatonta
Miten se voisi olla synnytysten jälkeen tiukempi?.. jäikö järki synnärille
[/quote]
AV:lla tämä on enempi sääntö kuin poikkeus. Mitä enemmän lapsia, sen piukempi, hoikempi ja uhkeampi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 21:47"]
on varmasti löystynyt, mutta mä pystyn silti saamaan mieheni tulemaan pelkästään puristamalla lantionpohjalihaksia kahdesti. ei tän tämän tiukempi tarvii ollakaan.
[/quote]
Mitä tommosella miehellä tekee?
=D. Olen oppinut emätinorgasmitkin saamaan vasta kolmannen lapsen jälkeen.
Miksi sä luulet että lantionpohjalihakset ei palaudu?
t: neljän äiti