Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras blogialusta?

Vierailija
26.08.2013 |

Harkitsen blogin aloittamista, mikä palvelu/alusta olisi paras? Saisi olla kyllä ilmainen, en ainakaan näin alkuun viitsi mitään maksaa blogin pysymisestä.. 

Jos teillä on blogeja niin missä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wordpress on todella hyvä ja helppo käyttää, mutta ilmaisella Wordpressillä on mainonta kielletty, eli ei ole hyvä vaihtoehto, jos aikeissa on joskus tienata blogilla. Mutta harrasteblogille mainio alusta.

Monet "ammattimaiset" bloggaajat käyttävät tosin Wordpress-ohjelmistoa, joka asennetaan omalle palvelimelle, mutta aloittelevalle bloggaajalle se on turhan hankalaa kyllä.

Vierailija
2/7 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bloggerissa, on kyllä mukavan helppo. Blogin ulkoasua voi helposti html-koodin avulla muokata mieleisekseen. Mutta jos nyt aloittaisin, niin tekisin varmaan Lilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogger tai WordPress.

Vierailija
4/7 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lilyssä aika kauan joskus enkä kyllä yhtään viihtynyt. Se oli just aika sisäpiirihommaa niin ku joku sano. Ja onha toi tekijänoikeusjuttuki aika tympeetä mun mielestä.. Musta aina vaan tuntu ettei mun blogi ollut jotenkin tarpeeksi hieno sinne isojen blogien sekaan ja kaikki huomio meni vaan niihin ni en nyt sitä yhteisöllisyyttä oikeen tuntenut vaikka sitä mainostettiin. Mut en ookaan ollut siellä aikoihin. Blogger on ollu nyt ihan perushyvä.

Vierailija
5/7 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilyn toimintamalli perustuu ilmaisiin sisällöntuottajiin ja mainoksiin, joista suurin osa bloggaajista ei saa senttiäkään. Sen lisäksi sisältö on kohtuuttoman vaikea siirtää Lilystä pois, siksi Lilyssä bloggaajat pysyvät pitkään ja bloggaavat suurin osa ilman korvausta. Ei siis Lilyyn.

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 15:56"]

Lilyä on kovasti kehuttu kyllä ja olen sitä itse harkinnut, muttei ole kokemusta vielä.

Lily kiinnostaisi minua siksi, että sillä on sisäänrakennettu yleisö ja kävijöitä tulee mainostamattakin... kuulemma.

[/quote]

Vierailija
6/7 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilyä on kovasti kehuttu kyllä ja olen sitä itse harkinnut, muttei ole kokemusta vielä.

Lily kiinnostaisi minua siksi, että sillä on sisäänrakennettu yleisö ja kävijöitä tulee mainostamattakin... kuulemma.

Vierailija
7/7 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogger lienee suosituin ja helpoin aloittelijalle, tosin Wordpressiä kehutaan enemmän ja siinä on myös enemmän toimintoja ja vähemmän bugeja. Suosittelen aloittamaan Bloggerilla. Unohda vuodatus sun muut. Lilystä kai moni tykkää, mutta musta se on kuin joku sisäpiirin kerho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme