Nainen, kuinka kateellinen olet?
Sanotaan vaikka asteikolla 1-10, jossa 10 on erittäin kateellinen.
Vanhempani ovat Koreasta, joten tämä kateellisuus on minulle täysin uutta. Tällä sivulle on paljon kateellisia. Tuossa yhdessä avauksessa kommentoijat olivat kateellisia naiselle, joka on itsevarma ja kaunis.
N20
Kommentit (47)
Mistä ketjusta puhut? Eli anna jokin esimerkki
No ottaahan se päähän, kun toiset ovat rikkaita ja kauniita. 10. Kateellisuudessa ei ole mitään pahaa! - N46
Mistä mun pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä mun pitäisi olla kateellinen?
Kauneudesta ja itsevarmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
No en ala linkkejä etsimään sinulle, rakas. Tuossa yhdessä avauksessa nainen kertoi, että hän on aina saanut miehen, jonka on halunnut. Sitten, kun luin kommentteja muilta naisilta, niin vaikuttivat kateellisilta.
N20
Olen kateellinen HannuHanhi kermaperzeille, joilla ei ole koskaan ollut mitään vastoinkäymisiä ja rahaa sataa ovista ja ikkunoista. Olen kateellinen ihmisille, joilla on ollut kannustava ja ihana lapsuudenperhe. Olen kateellinen ja uskallan myöntää sen, ei kateus ole mikään rikos.
Nainen50
Oletko siis aasialainen?! Aasialaiset naiset ovat jumalia! Todella söpöjä ja mukavia! M29
Vierailija kirjoitti:
No ottaahan se päähän, kun toiset ovat rikkaita ja kauniita. 10. Kateellisuudessa ei ole mitään pahaa! - N46[/
Kateus voi toimia myös oikeudenmukaisuutta puolustavana tunnevoimana ja epäkohtien paljastajana. Se ei siis ole yksiselitteisesti tai yksinomaan vain kielteinen ja tuhoava tunne.
1/10
Hyvin vähän kateellinen, en oikeastaan ole kateellinen vaan on muutama piirre (ei ulkoisia vaan sisäisiä arvoja) joita arvostan ja toivoisin että itselläni olisi ko. "lahja".
Ps. Onko se kateutta kun pyrin itse sitä kohti enkä toivo sitä keneltäkään pois?
Vierailija kirjoitti:
No ottaahan se päähän, kun toiset ovat rikkaita ja kauniita. 10. Kateellisuudessa ei ole mitään pahaa! - N46
Kateellisuus on lapsellista. Aikuistu.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ala linkkejä etsimään sinulle, rakas. Tuossa yhdessä avauksessa nainen kertoi, että hän on aina saanut miehen, jonka on halunnut. Sitten, kun luin kommentteja muilta naisilta, niin vaikuttivat kateellisilta.
N20
Eli naiset on auttamatta kateellisia, kun joku nainen pääsee levittämään jalkansa jollekin miehelle? :D
Vierailija kirjoitti:
1/10
Hyvin vähän kateellinen, en oikeastaan ole kateellinen vaan on muutama piirre (ei ulkoisia vaan sisäisiä arvoja) joita arvostan ja toivoisin että itselläni olisi ko. "lahja".Ps. Onko se kateutta kun pyrin itse sitä kohti enkä toivo sitä keneltäkään pois?
Ei minusta. Tavoitteet ja itsekehittyminen ei ole minusta kateutta. :)
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
lol ap
Koreatrolli 0/5
Mitä? Haluatko linkin jollekkin some-tilille? En minä ole korealainen, vaan minun vanhempani. Mene pois.
N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N20
Miksi kuvittelet olevasi jotenkin muiden yläpuolella?
Kuvittelenko? Mistä sait tuollaista pieneen päähäsi? :)
N20
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis aasialainen?! Aasialaiset naiset ovat jumalia! Todella söpöjä ja mukavia! M29
No siis, olen syntynyt Suomessa. Kiitos kauniista sanoista. :3
N20
Mun mielestä kateus ja kateellisena oleminen ovat tunnetiloja. Ja siksi kovin häilyväisiä. Eli ei sitä pysty mittaamaan siten, että luku olisi vakio.
Jos mulla on ollut sysip@ska duunipäivä, niin saatan ihan kympillä olla kateellinen kaverilleni, jolla on siisti sisätyö ja palkka ufolukemissa verrattuna minuun sekä työsuhdeauto. Kelpaisi siinä kökköfiiliksessä mullekin... Tai kun on niitä päiviä, jolloin kaikki sujuu - esimies on herännyt ihmisenä eikä persiille ammuttuna karhuna, yksikään oma teininen ei angstaile, peili valehtelee ja näyttää silmilleni, että siitä heijastuu törkeen seksikäs nainen - niin ei jaksa hetkauttaa pennin vertaakaan kenenkään kauneudet, rahasäkit ja lotukset.
Eli: ei se niin vakavaa ole. Se, että on joskus silloin tällöin hiukan kateellinen jollekin. Mukamas.
Oma vastaukseni on siis 1. Koreassa kateellisuus on erittäin harvinaista.
N20