Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, nyt on sitten Seiskalle avauduttu Cheekin naisista

Vierailija
26.08.2013 |

Sitähän täällä ihmeteltiin, kun ei ole vielä kukaan Seiskaan juorunnut.

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Vihaako-taas-vihaaja-vihaisesti-Cheekkia/1014372

Onkohan tämä videolla oleva tyyppi sama, joka kirjoitti täällä, että Cheek oli pannut 17-vuotiasta baarin vessassa?

Myönnä pois!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kyllä kuullu samaa et Jare on ollu alaikäisten kaa sängys XD mutta ei se tee hänestä pedaria koska itse nämä alaikäiset ovat sinne baariin menneet joten Jare on voinut luulla että baareissa on vain täyikäisiä (tietysti suurin osa on mutta ei kaikki valitettavasti)

Vierailija
2/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa tuo teksti oli ainoastaan kyllä kurhisen puolelta. hänhän se onkin oikea ihminen osoittelemaan sormella toisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noloa Kurhiselta, mutta ei voi sitä tosi asiaa kieltää, että noloa on ollut Cheekiltäkin.

Vierailija
4/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "pani"

Vierailija
5/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäinen Kaivohuoneella? Ei ehkä miettinyt että voi tulla ongelmia ravintolalle tuosta teinitypystä puhumattakaan..

Vierailija
6/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivohuoneella? Missä se on sanottu, että Kaivohuoneella olivat?

Huvittavaa, kun täällä ihan vasta joku mamma kävi kertomassa, että Cheek oli yrittänyt sitä (vai sen kaveria?), mutta ei ollut lähtenyt Cheekin matkaan. Sitten muutaman tunnin päästä olikin kuullut, että Cheek oli pannut 17-vuotiasta Turussa baarin vessassa. Ja tadaa! Nyt sama stoori Seiskassa. Se videolla ollut typy oli takuulla sama, joka täällä tuosta kertoi. ;)

Vierailija
7/19 |
31.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itsekin varmana tietona että kaikki kenen kanssa Jare on pannut ovat 18-24.v kauniita nuoria naisia. Kyllä se vaan on niin että vaikka Jare on itse pian 32.v niin nuoret naiset kiinnostaa edelleen eniten. Luulen että kaikki pääkaupungissa asuvat ja yöelämässä liikkuvat tietävät kyllä totuuden ja ovat nähneetkin hänet baarissa vapaa-aikana.

Vierailija
8/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa poistetussa videossa tarkalleen ottaen sanottiin, jos joku muistaa?

Vierailija
9/19 |
19.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa poistetussa videossa tarkalleen ottaen sanottiin, jos joku muistaa?

Vierailija
10/19 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli siis sittenkin totta...

Vierailija
11/19 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ettekö te tiedä että Cheek ei tykkää tytöistä....  

Vierailija
12/19 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 15:39"]

siis ettekö te tiedä että Cheek ei tykkää tytöistä....  

[/quote]

No tuon jutun perusteella tykkää.

Vierailija
13/19 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siis kenenkään kannata tyrkyttää itseään tyttöystäväksi, kun jo muutaman vuoden päästä on joka tapauksessa liian vanha. Mutta kai se nuorena on vielä coolia, jos julkimo suostuu edes panemaan.

Vierailija
14/19 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm arveluttava avaus, tämä on julkinen palsta...

Vierailija
15/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki ei toimi

Vierailija
16/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Millon toi vessatapaaminen oli ollu?

Vierailija
17/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ainahan videoilla saa näyttää että tykkää muka tytöistä. 

Vierailija
18/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä videolla Cheek itse ollut.

Se juttu on ilmeisesti poistettu, kun ei linkki enää toimi.

Vierailija
19/19 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankka tarina johon ei tiedä uskoako vai ei..Itselle tulee tämä uusin Cheekin biisi ja Paavo Arhinmäki skandaali mieleen :D! Noh, arvioikaa itse videon perusteella miten on mielestänne,valehteleeko tyttö vai ei? Itse diggaan Cheekin musasta ainakin, mutta tässä on ihan muu kyseessä nyt. Eli tämä videolla esiintyvä Jessika tyttö tuli minulta kysymään tupakkaa Kaivohuoneen vipissä lauantaina kun oli päättynyt naisten öljypaini,jota kaverini piti. Vastasin hänelle, etten polta tupakkaa, mutta kaverilla olisi jos sinulla olisi imua..tästä sitten alkoi pieni keskustelu, joka jotenkin johti siihen että hän mainitsi että oli ollut seiskassa kun oli ollut jotain sutinaa Cheekin kanssa joku viikko sitten Turussa. No sitten hän heti ruoesi haukkumaan Cheekki todella moukaksi yms.ja sitten sanoi että hän pani jotain 17 vuotiasta tyttöä joka oli kai sen kaveri. Kysyin häneltä vielä muutamaan otteeseen,että oletko nyt ihan varma mitä puhut, niin vastaus oli Kyllä joka kerta! Kysyin että voitko kertoa saman seiskaan kun haastattelen sua niin hän vastasi kyllä,mutta haastiksen alettua arasti kameraa ja puhui todella hiljaa,niin kuin videosta huomaatte, mutta jos tarkkaan kuuntelette niin kuulette, että hän lausuu sen "pani 17"vuotiasta". Eli miten tässä nyt olisi?Uskoako tyttöä vai ei? Tunnistaako kenties Cheek tätä tyttöä? Olin tänään sunday wavessa Le Bonkissa käymäs nopeasti tsiigaamas kaverin järkkäämiä bileitä, nii siellä sitten oli Cheek itse viihdelinjalla monien muiden Suomen huippuartistien kanssa. Olin selvinpäin ja sen takia en kehdannut asiasta mennä kysymään,mutta mieli kyllä teki kyl :D! Jos oisin humalassa ollut, niin todennäköisesti minun piilevät paparazzitaidot olisivat herännneet kunnolla taas henkiin ja olisin ehdottomasti mennyt kysymään asiasta, mut en nyt vaan ollut ja muutenkaan ei hirveen hyvä fiilis ollut. Eli meille nyt jää nyt auki,mikä homman nimi, mutta ehkäpä saamme siihen vastausta jos tämä tyttö löytyisi ja antaisi tarkemman haastiksen tai sitten Cheek kertoisi meille tapahtumakulun Turusta?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme