Onko mies sairas jos ei usko että juttumme on loppu. Mennyt jo yli 3 vuotta ja vielä käy oven takana.
Kommentit (19)
Sano, että jättää sinut rauhaan ja jos ei jätä niin tee rikosilmoitus. Menee vainoamisesta.
On, mulla sama kokemus. Kun pääsin lopullisesti eroon ja nyt tiedot salaisia mulla, niin lähettää äidilleni kerran vuodessa vähintään kännisen synttäriviestin.
Kaikki keinot jo yrittänyt mutta ei tunnu tehoavan. Neuvoton olo Mitä teen?
Jos miehesi on esimerkiksi kaupunkisi postinkantaja tämä on aivan normaalia toimintaa.
Ei työtehtäviä voi epäonnistuneen parisuhteen takia laiminlyödä.
Jos on Jehovan todistaja niin sitten on vähän niin ja näin.
Kerro tai esitä hänelle esimerkiksi tekstiviestillä tai sähköpostilla että et halua että hän käy oven takana.
Jos asunto on hänen ja olet siellä luvatta tilanne tästä ei todennäköisesti ole hyötyä.
3 vuotta on jo aika pitkä aika. Mutta ap kerro vähän enemmän mikä meininki tai sitten ole vain hiljaa jooko.
Tulen esiintymään poikaystävänäsi sopivasta hinnasta.
Takaan että juoksee karkuun joka kerta kun näkee sinut ja laskee alleen kun kuuleekin sinusta.
T. Muumien Mörkö
Ei välttämättä sairas, mutta epätoivoinen. Olitko liian hyvä/kaunis/älykäs hänelle? Tietää ettei vastaavaa löydä.
On ne niin huonoja.
Mulla ihmispaska notkui ovella toistakymmentä vuotta. Olin kai pitänyt sitä liian hyvin. Ei ne tajua, vaan niille täytyy muiden laittaa rajat.
Ryhtiliikkeen täytyy olla kunnon irtiotto.
Jos asutte vielä virallisesti samassa osoitteessa tai asunto on hänen omistuksessaan tai nimissään ja olet siellä ilman hänen lupaansa vielä kolmen vuoden päästä siitä kun itse katsot että parisuhde on loppunut tilanne voi olla hankala.
Miksi hän käy ovesi takana?
Vanha juttu , yrität kohottaa ittees paremmaksi ,mitä olet .Valehtelet!
Käykö useinkin? Mulla samankaltainen tapaus, äijä käy takomassa ovea muutaman kerran vuodessa, yleensä öisin, vaikka pistin poikki 2,5 vuotta sitten aika lyhyen tuttavuuden jälkeen. Miehellä oli vahvoja narsistisia piirteitä, siksi loppu.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on esimerkiksi kaupunkisi postinkantaja tämä on aivan normaalia toimintaa.
Ei työtehtäviä voi epäonnistuneen parisuhteen takia laiminlyödä.
Jos on Jehovan todistaja niin sitten on vähän niin ja näin.
Tahdon vainota mun exää. Paljonko mun pitää maksaa lahjuksia Postin jollekin esimiehelle että pääsen töihin postinjakajaksi. Silloin myös aina näkisin mitä postia mun exä saa, voisin jopa ottaa osan hänen posteistaan itselleni. Kaikki vainoajat äkkiä töihin Postille!
Ehkä ryhdyn myös Jehovan todistajaksi. Sitten saan ihan tuplasti vainota.
Minun kotini oven takana käy. Lopetin suhteen mutta ei uskonut puhettani. Edellisen kerran jälkeen soitin poliisin paikalle mutta ehti häipyä. Ehkä karkottaa jos näki jostakin lähistöltä että virkavalta pyöri kotini ympäristössä. Ap
Tämä on vain tätä suomalaista Sisua.
Minulla on roikkunut perässä yksi mies jo 15 vuotta. Hän on kyllä nykyäänkin perheellinen mies, mutta aina välillä jaksaa yrittää.
On. Muuta kysyttävää?