Mies jättänyt tänään avierohakemuksen. Mun elämä on pirstaleina
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:52"]
Mun mies taas ei tajua että ollaan eroamassa vaikka huusin sen sille päin naamaa ja esittelin kuvia panokaveristani ja minusta. Oli lakimiehelleen sanonut että ei se vaimo oikeasti ole laittanut eroa vireille, vaikka miehellä oli kaikki paperit kädessään. Sillä ei todellakaan ole kaikki kotona....
[/quote]. Oletpa hirveä akka!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 13:52"]
Mun mies taas ei tajua että ollaan eroamassa vaikka huusin sen sille päin naamaa ja esittelin kuvia panokaveristani ja minusta. Oli lakimiehelleen sanonut että ei se vaimo oikeasti ole laittanut eroa vireille, vaikka miehellä oli kaikki paperit kädessään. Sillä ei todellakaan ole kaikki kotona....
[/quote]. Oletpa hirveä akka!
[/quote]
No eipä ole mieskään kummoinen.
Kyllä Suomessa selviää ilman miestä rahatonkin, eiköhän se sossu auta jos ei ole mitään ja sinullahan on jotain tuloja?
Ei täällä taida kovin montaa lapsiperhettä taivasalla asustaa.
Selviät sinä. Tsemppiä!
Otat yhteyttä lastenvalvojaan ja oikeusaputoimistoon. ehköpä kannattaa olla ensin yhteydessä sinne oikeusaputoimistoon, jotta saat kysytyksi juridisia kysymyksiä eroon liittyen.
Tärekin asia: Mitään et allekirjoita, jos sopimus ei miellytä: et elatusmaksupapereita et tapaamispapereita.