Miten kertoa miehelle että minulla oli muutama vuosi takaperin salasuhde?
Kommentit (49)
Ihan hyvin jotkut tuollaiset asiat osaa ottaa.
Yksi tuttavani panetti omaa miestään kumin kanssa vuosikaudet ja samalla antoi jollekin kollegalleen (opettaja) ilman kumia kun yritti tulla hänelle raskaaksi. Se toinen jyystäjä oli näet varakkaasta suvusta ja tarkoitus oli päästä äpärän kautta sitten rahoihin käsiksi. Parin vuoden päästä nappasi ja tulikin raskaaksi. Kollega teetti kuitenkin isyystestin kun aavisteli pahaa ja perheenlisäys ei tuollaisen ihmisen kanssa ollut vaihtoehto (kumpikin perheellisiä siis ja tuttavani tunnetusti pahasti luonnevikainen). Ystäväni ehti jo vaatimaan avioeroa, kertomaan kaiken miehelle onnistuneesta raskaaksi tulemisesta ja jätti miehelle lapset kun ilakoi onnistuneesta juonesta.
Kylläpä tulikin tenkkapå kun kumpikaan ei sitten ollutkaan isä. Kyllä siinä opettajainhuoneessa oli monella kylmä hiki että kuka onkaan lapsen isä. Tuttavani oli jo siirtynyt johonkin itseään kaksikymmentä vuotta vanhempaan varakkaaseen setämieheen. Siellä se lypsää eturauhasta ränsistymään päin olevassa kartanossa jossain korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa koska tämä salasuhteen tyyppi alkanut stalkkaamaan minua. Ei jätä rauhaan siis. Ap
Jos tyypillä ei ole mitään todistusaineistoa suhteestanne (et kai antanut ottaa kuvia), niin voit vain kuitata, että joku sekopää on alkanut vainoamaan ja kuvittelee omiaan. Et ole tuntevinasi tyyppiä.
No sehän tässä on vähän kiusallista kun kuvattiin monta kertaa. Hän alusi sellaisia cumshotteja. Nyt pelottaa näyttääkö miehelleni ja lapselleni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä mies yrittää vielä tavoitella minua. Ap
Jos kerrot Ap oikealla tavalla miestä kunnioittaen, niin uskon että hän antaa sinulle anteeksi. Rehellisyys on se tärkein asia, itse miehenä arvostaisin naista kunhan puhuisi ja kertoisi syyt. Ja se olisi siinä, kaikki anteeksiannettu.
Kannattaa vielä varulta ottaa myös omalta mieheltä poskeen. Sillä varmaan ennenkin olet päässyt ikävistä tilanteista - kannattaa ainakin kokeilla. Ei se siitä kulu.
Tiputa tieto vaikka ohimennen, aivan kuin sillä ei olisi merkitystä. Jos mies hermostuu vähättele asiaa ja syytä tosikoksi.
Ooh Ooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa nyt vinkistä vaari. Kaikkea ei tarvitse sille kumppanille kertoa! Siitä kertomisesta alkaa teidän suhteen alamäki. Paitsi jos sitä juuri haluatkin?? T. Nainen 50+. Ps. Sitä sydän ei sure mitä se ei tiedä.
Pettämisen peittelyn kannustaminen tuossa iässä on säälittävää. PS. Tuo loppurunotus haisee ummehtuneelle spermalle eikä ruusulle.
Ai haisee vai? No joo, puhun kyllä kokemuksesta, mutta en omastani vaan ex-mieheni, joka päätti oksentaa kaikki salasuhteensa minun päälleni, jolloin 30 vuotta kestänyt avioliittomme päättyi. Mutta, sen aika olikin päättyä👍
Oliko vain tuo yksi? Useinhan vieraissakävijöillä on "hyvästä syystä" useita pettämisiä. Ei tuo sinulla yhteen kertaan jää - jos et ole luonteeltasi turhan tarkka tavarastasi tai menet sänkyyn aina kun ajattelet siitä olevan sinulle hyötyä (uralla eteneminen, loputon huomionkipeys, vallankäyttö) tulet toistamaan tuota kaavaa lopun ikäsi (ellei kohdalle satu joku todella varakas jonka pettämisestä saattaa jäädä rahat tai muiden huomio saamatta). Jos olet vielä jakanut ilman kumia ja useille niin onhan tuo jokapäiväinen valehtelu todella inhottavaa, mutta en usko että se sinua jatkossakaan pidättelee, nyt ainoastaan mietityttää kun tai jos kiinnijäämisen riski on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Ooh Ooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa nyt vinkistä vaari. Kaikkea ei tarvitse sille kumppanille kertoa! Siitä kertomisesta alkaa teidän suhteen alamäki. Paitsi jos sitä juuri haluatkin?? T. Nainen 50+. Ps. Sitä sydän ei sure mitä se ei tiedä.
Pettämisen peittelyn kannustaminen tuossa iässä on säälittävää. PS. Tuo loppurunotus haisee ummehtuneelle spermalle eikä ruusulle.
Ai haisee vai? No joo, puhun kyllä kokemuksesta, mutta en omastani vaan ex-mieheni, joka päätti oksentaa kaikki salasuhteensa minun päälleni, jolloin 30 vuotta kestänyt avioliittomme päättyi. Mutta, sen aika olikin päättyä👍
Varmaan olisi ollut parempi, että olisi jatkanut salassa touhujaan ja olisit sitten saanut tietää hänen hautajaisissaan kun paikalle olisi ilmestynyt useampikin "leski".
Sano että positiivista tässä on se että et tullut raskaaksi etkä saanut tautia. Siis jos et tullut raskaaksi etkä saanut.