Miten kertoa miehelle että minulla oli muutama vuosi takaperin salasuhde?
Kommentit (49)
Jos nainen pettää, se on miehen syy, eikä naisella ole koskaan mitään syytä kertoa miehelle asiasta.
Jos mies pettää, se on miehen syy, koska kaikki miehet ovat sikoja. Jos mies ei kerro pettämisestään, hän on myös raiskaaja.
Näin se intersektionaalinen feminismi etenee.
AP.n tunnistaa. Hän keksii tänne harva se päivä näitä satuja, joihin sitten vastaa lyhyesti ja keksii tarinaa sitä mukaa kuin se etenee.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen pettää, se on miehen syy, eikä naisella ole koskaan mitään syytä kertoa miehelle asiasta.
Jos mies pettää, se on miehen syy, koska kaikki miehet ovat sikoja. Jos mies ei kerro pettämisestään, hän on myös raiskaaja.
Näin se intersektionaalinen feminismi etenee.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa kertoa totuus jos kaksi kolmesta seuraavasta asiasta toteutuu:
1. onko asia totta (tässä tapauksessa on totta)
2. sinun on pakko kertoa (asia tulee esimerkiksi jotain muuta kautta miehesi tietoisuuteen, ja jäisit valehtelusta kiinni)
3. saatko jotain hyvää toisella aikaiseksi kertomalla (tuleeko miehesi iloiseksi tai tyytyväiseksi jos kerrot)
Luulen, että ainoastaan kohta 1. toteutuu, ja jos asian voi pitää salassa, ja todennäköisesit vähintään pahoitat tai katkeroitat miehesi, niin silloin paras tapa kertoa on olla kertomatta
Sama kolmen kohdan sääntö pätee muihinkin asioihin. Esim. jos miehesi kysyy, onko hän vielä yhtä komea kuin tavatessanne, niin
1. onko asia totta (ei välttämättä ole)
2. onko sinun pakko kertoa (aika pakko vastata jotain, kun toinen kysyy suoraan)
3. saatko toiselle jotain hyvää (mitä vastaamalla voit saada miehesi iloiseksi ja/tai välttää pettymystä)
Jos miehesi ei ole enää yhtä komea, niin silti kannattaa vastata, että "kyllä sinä olet vähintään yhtä komea nykyäänkin".
Kohta 3 on paskaa, koska ei kaikista asioista, jotka haluaa tietää välttämättä tule mitenkään iloiseksi. Jos vaikkapa isäni ei olisikaan oikea isäni, haluaisin sen tietää, vaikka se tieto ei minua iloiseksi tekisikään.
Samoin haluan tietää millaisten ihmisten kanssa olen parisuhteessa. Vaikka pettämistieto olisi perseestä, minä haluaisin tietää, koska en halua olla kusipäiden ja pettureiden kanssa tekemisissä.
Kerro heti vaikka piruuttaan, eipä tuo ole sinulla näköjään aiemminkaan mieltä painanut .
Jos antaa anteeksi jatka huoraamista ja valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa koska tämä salasuhteen tyyppi alkanut stalkkaamaan minua. Ei jätä rauhaan siis. Ap
Miten ja missä se stalkkaa? On monia tapoja edetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa kertoa totuus jos kaksi kolmesta seuraavasta asiasta toteutuu:
1. onko asia totta (tässä tapauksessa on totta)
2. sinun on pakko kertoa (asia tulee esimerkiksi jotain muuta kautta miehesi tietoisuuteen, ja jäisit valehtelusta kiinni)
3. saatko jotain hyvää toisella aikaiseksi kertomalla (tuleeko miehesi iloiseksi tai tyytyväiseksi jos kerrot)
Luulen, että ainoastaan kohta 1. toteutuu, ja jos asian voi pitää salassa, ja todennäköisesit vähintään pahoitat tai katkeroitat miehesi, niin silloin paras tapa kertoa on olla kertomatta
Sama kolmen kohdan sääntö pätee muihinkin asioihin. Esim. jos miehesi kysyy, onko hän vielä yhtä komea kuin tavatessanne, niin
1. onko asia totta (ei välttämättä ole)
2. onko sinun pakko kertoa (aika pakko vastata jotain, kun toinen kysyy suoraan)
3. saatko toiselle jotain hyvää (mitä vastaamalla voit saada miehesi iloiseksi ja/tai välttää pettymystä)
Jos miehesi ei ole enää yhtä komea, niin silti kannattaa vastata, että "kyllä sinä olet vähintään yhtä komea nykyäänkin".
Kohta 3 on paskaa, koska ei kaikista asioista, jotka haluaa tietää välttämättä tule mitenkään iloiseksi. Jos vaikkapa isäni ei olisikaan oikea isäni, haluaisin sen tietää, vaikka se tieto ei minua iloiseksi tekisikään.
Samoin haluan tietää millaisten ihmisten kanssa olen parisuhteessa. Vaikka pettämistieto olisi perseestä, minä haluaisin tietää, koska en halua olla kusipäiden ja pettureiden kanssa tekemisissä.
Minäminäminä. Minä haluan tietää. Minä haluaisin tietää. Minäminäminä 😂 1
Kerro vaan reilusti. ikävämpi jos jäät noin kiinni.
Sanot vaan samantien. Turhan raskasta itsellesi kantaa taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa koska tämä salasuhteen tyyppi alkanut stalkkaamaan minua. Ei jätä rauhaan siis. Ap
Jos tyypillä ei ole mitään todistusaineistoa suhteestanne (et kai antanut ottaa kuvia), niin voit vain kuitata, että joku sekopää on alkanut vainoamaan ja kuvittelee omiaan. Et ole tuntevinasi tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
No tämä mies yrittää vielä tavoitella minua. Ap
Jos kerrot Ap oikealla tavalla miestä kunnioittaen, niin uskon että hän antaa sinulle anteeksi. Rehellisyys on se tärkein asia, itse miehenä arvostaisin naista kunhan puhuisi ja kertoisi syyt. Ja se olisi siinä, kaikki anteeksiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot Ap oikealla tavalla miestä kunnioittaen, niin uskon että hän antaa sinulle anteeksi. Rehellisyys on se tärkein asia, itse miehenä arvostaisin naista kunhan puhuisi ja kertoisi syyt. Ja se olisi siinä, kaikki anteeksiannettu.
Noniin tätä alapeukutettiin siis. Älä kerro sitten. En tunne teitä niin ihan sama. Hoida itse Ap soppasi minkä keititkin kun ei neuvot kelpaa kerta.
Kannattaa varmaan kertoa. Entä jos alat taas panemaan sen stalkkajan kanssa niin rauhottuisiko se siitä?
Käytittekö kumia vai päästitkö hänet (siis sen stalkkaajan) roiskimaan sisällesi? Jos hän on vaikka saanut sinulta sukupuolitaudin niin hän voi olla vihainen ja kertoa ihan kostomielessä miehellesi. Jos et taas anna hänen panna sinua voi suuttua siitäkin.
Eli kyllä kannattaa varmaan kertoa niin ehdit ainakin teeskentelemään että kadut.
Jos olet esimerkiksi niellyt sen stalkkerin siemennesteitä tai hän on pannut sinua anaaliin niin näitä ei kannata ainakaan kertoa teidän yhteisen lapsen kuullen. Parempi jos ei tällaisia yksityiskohtia ehkä kerro ollenkaan ellet halua oikein kunnolla loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin tätä alapeukutettiin siis. Älä kerro sitten. En tunne teitä niin ihan sama. Hoida itse Ap soppasi minkä keititkin kun ei neuvot kelpaa kerta.
Sitä alapeukutettiin varmaan siksi, että ko. rehellisyys toimii vain silloin kun oot jotain töpeksinyt. Jos kerrot totuuden 5 vuoden jälkeen, toinen vaan miettii et se on saa-tana valehdellu mulle 5 vuotta! Kirkkain ja viattomin silmin nukkunut vieressäni. Mihin muuhun tämä hirviö kykenee!
Terkuin 3v sitten laivalla petetty ja vasta nyt puoliso asiasta kertoi. Turha kertoo et pidän sitä ihan patologisena valehtelijana ja kyseenalaistan ihan kaiken.
Otappa nyt vinkistä vaari. Kaikkea ei tarvitse sille kumppanille kertoa! Siitä kertomisesta alkaa teidän suhteen alamäki. Paitsi jos sitä juuri haluatkin?? T. Nainen 50+. Ps. Sitä sydän ei sure mitä se ei tiedä.
Ehdit vielä valehdella että kaduttaa mitä nopeammin kerrot. Jos saa kuulla siltä kuka on mulkuttanut sinua eri onkaloihisi se on vähän tympeämpi tapa. Ajattelitko syyttää miestäsi siitä että joku muu pani sinua? Se voisi kuitenkin auttaa pahimpien itsetutkiskelujen ohi. Vähättele tuskaa ja sano vaikka että ei kannata ottaa niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Otappa nyt vinkistä vaari. Kaikkea ei tarvitse sille kumppanille kertoa! Siitä kertomisesta alkaa teidän suhteen alamäki. Paitsi jos sitä juuri haluatkin?? T. Nainen 50+. Ps. Sitä sydän ei sure mitä se ei tiedä.
Pettämisen peittelyn kannustaminen tuossa iässä on säälittävää. PS. Tuo loppurunotus haisee ummehtuneelle spermalle eikä ruusulle.
Ai miten kertoa? Sanot vaikka yksityiskohtaisesti mihin onkaloihin sinua tavallisesti laitettiin ja mihin lastit heitettiin. Ei se sen kummempaa. Ja kerro että se oli joteskin sen vika ketä petit. Sillähän tuosta pääsee.
Ymmärrätkö että joudut nyt kantamaan vastuun moraalittomista teoistasi. Aivan oikein sinulle. Valitettavasti menet siinä samalla runtelemaan nykyisen miehesi lähielämän.
On vaikea kuvailla miten paljon halveksin sinua.