Arvostele tämän päivän syömiseni
Aamupala: 2 dl maustamatonta jugurttia, 2 dl lesemuroja, omena
Lounas: 2 perunaa, broilerin nahaton rintafilee, tomaatti, 2 dl rasvatonta maitoa
Välipala: puolikas kurkku, banaani
Päivällinen: kaksi perunaa, 200 g jauhelihakastiketta, tomaatti, 2 dl rasvatonta maitoa
Iltapala: 2 dl maustamatonta jugurttia, 2 dl lesehiutaleita, omena
Lisäksi päivän mittaan litra vettä.
Mitä mieltä ruokalistastani? Haluaisin laihtua muutaman kilon, mitä minun tulisi tehdä toisin?
Kommentit (6)
päivällinen pois, ei kahta perunaruokaa päivässä. Mä laihduin 10kg näin(painoin 63kg) Aamulla 1 leipä, päällä juustoa, leikkele, kurkkua. 1kp kahvia,1kp mehua. Lounas 1 peruna, puolilautasellista salaattia, kastiketta kauhallinen(oli sitten makkara tai jauhelihakastike. 1leipä korkeintaan ruuan kans. Illalla hedelmä tai 1 leipä. Muuta en syönyt, Paino nousi jos 5krt päivässä söin.
Tosi vähän syömistä, minä syön kaksinkertaisesti ja vielä pullat ja karkit päälle, enkä ole lihava.
Ei missään nimessä päivällistä pois! Syö kaikki 5 ateriaa, että nälkä pysyy poissa, mutta voit kiinnittää tarkemmin huomiota siihen, mitä syöt. Itse lisäisin lounaalle ja päivälliselle kasviksia: salaattia, paistettuja tai keitettyjä vihanneksia jne ja jättäisin perunat pois tai ainakin vähentäisin. Vaihtaisin myös jogurtin rahkaksi (Pitää paremmin nälän poissa ja saat siitä tarpeellisia proteiineja). Mitä tuo jauhelihakastike sisältää? Onko paistijauhelihaa vai rasvaista sikaa? Ruskea kastike vai tomaattipohjainen? Onko maidon juominen aterioilla välttämätöntä?
Kamalasti maitoa ja perunaa, ja mitä nuo lesemurot ovat? Monipuolisemmin kasviksia, turhat maidot pois.
Hyvälaatuista rasvaa mukaan. Avokadoa tai pähkinöitä tai kalaa.
Ruokalistasi kaipaa tarkennusta. Oliko broileri ja sikanauta tehotuotettua häkkilihaa vai peräisin suomalaiselta luomutilalta, jossa ne saavat vapaana lennellä ja liikuskella? Jos vastasit kyllä ensimmäiseen vaihtoehtoon, oletko yli 16-vuotias vai vain henkisesti jäänyt teinin tasolle?