goSupermodel
Onko täällä muita vanhoja gosulaisia, ja ikävöittekö tekin tätä sivua aika-ajoin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille sitten tapahtui?
Suljettiin neljä vuotta sitten. Onko sivuston data enää missään tallessa, jos joku sen päättäisi herättää uudestaan henkiin?
Oi, GoSu.
Välillä oon kyllä kaipaillut sitä. Mun lemppari puuhaa siellä oli metsästää niitä vanhoja uniikkeja sieltä kirpparilta, vai mikä sen putiikin nimi oli, mihin sai laittaa myyntiin oman mallin vaatekaapin vaatteita.
Harmittaa ihan suunnattomasti, kun tiesin silloin kyllä päivämäärän jolloin se suljettaisiin, mutta luulin sen tapahtuvan vasta keskiyöllä ja illalla mennessäni sivulle siinä sitten lukikin jo ”Goodbye goSupermodel”. En päässyt kunnolla hyvästelemään malliani ja laittamaan parhaimpia päälleni. Vaatehuoneeni oli valtava ja oli jollain top 50 -listallakin.
Olen miettinyt, että jonain päivänä, kun rahaa on laittaa ns. turhuuksiin, aion ottaa watAgameen yhteyttä ja avata sivun uudelleen.
Haluaisin päästä katsomaan profiilini ja mallini dataa. Onko kaikki hävitetty bittiavaruuteen vai säilötäänkö tuota sivua jossain tuottajan toimesta? Olisiko sen avaaminen siis mahdollista kaikkine aikaisempine tietoineen?
Momiota ei olisi koskaan pitänyt perustaa, se oli gosun tuho. Olihan gosu paljon kiinnostavampi ja monipuolisempi. Rakastin forkan vaatehuonekisaa, pukeutumista ja lehtientekoa.
”Vanhoilla päivilläni” aloin innostua saitista uudestaan, mutta pian se jo poistettiinkin. Siitä lähtien olen sitä säännöllisesti ikävöinyt.
Löytyyköhän täältä entisiä goSu-feimejä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä katsomaan profiilini ja mallini dataa. Onko kaikki hävitetty bittiavaruuteen vai säilötäänkö tuota sivua jossain tuottajan toimesta? Olisiko sen avaaminen siis mahdollista kaikkine aikaisempine tietoineen?
Osaako kukaan vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Momiota ei olisi koskaan pitänyt perustaa, se oli gosun tuho. Olihan gosu paljon kiinnostavampi ja monipuolisempi. Rakastin forkan vaatehuonekisaa, pukeutumista ja lehtientekoa.
Pidin valtavan paljon forumin tarinoista. Pissistarinat oli viihdyttävimpiä.
Aloin palstailla esiteininä, joten se osittain vei voiton gosusta. Nyt valitsisin koska tahansa gosun palstan sijasta.
Mäkin olin "gosuttaja".
Tiedättekö Virtual Popstarin? On vähän samantapainen mutta ei suomenkielinen. Sillä on lähinnä pohjoismaalaisia käyttäjiä. Siellä on monia vanhoja gosuttajia.
Miksei sitä voitu jättää internetiin sellaisenaan pelkästään tarkasteltavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan suunnattomasti, kun tiesin silloin kyllä päivämäärän jolloin se suljettaisiin, mutta luulin sen tapahtuvan vasta keskiyöllä ja illalla mennessäni sivulle siinä sitten lukikin jo ”Goodbye goSupermodel”. En päässyt kunnolla hyvästelemään malliani ja laittamaan parhaimpia päälleni. Vaatehuoneeni oli valtava ja oli jollain top 50 -listallakin.
Top 50 suurimmat vaatehuoneet, siis :D
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin "gosuttaja".
Tiedättekö Virtual Popstarin? On vähän samantapainen mutta ei suomenkielinen. Sillä on lähinnä pohjoismaalaisia käyttäjiä. Siellä on monia vanhoja gosuttajia.
Äkkiseltään katsottuna ainakin vaatteet ovat samantyylisiä ja pikselimäisiä. Mikään ei kuitenkaan voi voitta gosua, paitsi sen uusi tuleminen.
Näen gosusta pari kertaa vuodessa uniakin, kun kaipuu on kova.
Vanha keskustelu, mutta onko kukaan yrittänyt ottaa yhteyttä watagameen gosun tiimoilta?
Lapseni kyselivät tänään mitä pelejä äiti on joskus pelaillut ja siitä tulikin yhtäkkiä goSu mieleen. Hauska että näinkin tuore keskustelu löytyi täältä, vaikka sivuston sulkemisesta on jo monta vuotta!
Oli kyllä mukava paikka ja tuli oleiltua aikanaan paljonkin. Toimin itse myös moderaattorina kyseisellä sivustolla. :) Oispa kiva jos goSu tulisi takaisin!
Mitä sille sitten tapahtui?