Pidätkö itseäsi isorintaisena ?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 19:45"]
No koen olevani aika rintava 75 d ja oon muuten hoikka ja suht siro, jotenkin mielestäni epäsopusuhtainen ja rinnat tekevtä minut ärstyttävällä tavalla lihavamman näköseksi. Miehet puhuvat valitettavan usein rintavarustustani vilkuillen, joten tulee myös vajaamielinen olo. Haluaisin siis pienemmät.
[/quote]
Täsmälleen samat sanat. Olen muuten pienikokoinen, ja rintani tekevät minusta jotenkin liian ylä-/etupainotteisen. Housut kokoa 34, paidat 38/40, ja näyttävät päälläni äitiysvaatteilta, kun ovat vyötäröltä niin löysiä. B-kuppi ois kiva!
J70 viimeksi ostin liivimyyjän avustuksella. Eikä muuten roiku. Luultu silikoneiksi.
Miehet tietysti tykkää hulluna.
No koen olevani aika rintava 75 d ja oon muuten hoikka ja suht siro, jotenkin mielestäni epäsopusuhtainen ja rinnat tekevtä minut ärstyttävällä tavalla lihavamman näköseksi. Miehet puhuvat valitettavan usein rintavarustustani vilkuillen, joten tulee myös vajaamielinen olo. Haluaisin siis pienemmät.
En pidä, ovat sopusuhtaiset vartalooni nähden.
Mun tissit on semmoset pikkuruiset nököt. 70C. Menis varmaan 65C, mutta semmosiin ei turhan usein törmää.
Todellakin. Vielä vuosi sitten 75f nyt 80h
No en oikeastaan, ovat nimittäin olleet isommatkin kun olen painanut vähän enemmän. Nyt koko on 65F rintaliiviliikkeistä ostettuna. Vaateliikkeistä ostan yleensä kokoa 65-70DD/E. Mutta kyllähän ne erottuu selvästi esim tiukassa paidassa, kun olen aika hoikka muuten (vy 60). Itse olen tyytyväinen rintoihini, ovat juuri sopivan kokoiset mielestäni, ei isot, mutta ei pienetkään.
En, mutta muut tuntuvat pitävän. Ja kai 85E on jo aika iso...
Perusmittani on kai 90H, Changen liivejä olen ostellut, siellä koko on 80-85J ! Joten liian rintavana pidän itseäni. Minulla on aika pieni takapuoli/lantio, vatsassa pömppöä (olen saanut yhden lapsen ja imetin häntä vuoden) mutta rinnan ympärys on suurin. Olisin mielelläni c kuppia.
Kyllä, 75E on kuppikoko, ja muutoin olen varreltani siro, niin kyllä ne tissit todella erottuu.
65GG. Kyllä pidän itseäni isorintaisena. Olen muuten hoikka, minkä tuo ympärys 65 varmaan jo kertoo.
Pidän. Koko on 85E, joistain malleista 80E. Raskaus ei tosin ainakaan ole vielä kokoa muuttanut, saa nähdä, kuinka käy imetyksen alkaessa. :)
En. 70D. Silikonit tulee lasten jälkeen. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:45"]
Kyllä, 75E on kuppikoko, ja muutoin olen varreltani siro, niin kyllä ne tissit todella erottuu.
[/quote] Jos olet siro,niin miten ympärysmittasi on jopa 75?? 65 tai 70 on yleensä sirolla.
C75. Pidän rintojani suht isona ja samaa mieltä on mieheni. Olen muuten siro ja hoikka joten sen vuoksi tuntuu ettei rinnat ole oikein sopusuhtaiset suhteessa muuhun kroppaani. Pidän niistä kuitenkin.
Omistan isot rinnat ihan luomut ja ne kyllä aina huomataan..ei aina olisi niin väliksi edes.