Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on niin vaikeaa

Vierailija
25.08.2013 |

Kyllä on elämä oikeasti todella vaikeaa nykyään. Nykyajan vanhemmat eivät osaa tehdä mitään ilman muiden apua. Edes lapsen nimeä ei osata itse päättää, vaan siihenkin tarvitaan mielipide keskustelupalstalta. Ja sitten myöhemmin kirjoitellaan, kuinka annettiin kuitenkin ihan väärä nimi.

Jokaiseen pikkuruiseen asiaan tarvitaan toisen palstailijan mielipide. Ei osata esim. itse päättää, koska aletaan antamaan kiinteitä ruokia. Neuvolaa morkataan koko ajan, neuvola on ihan turha asia. Jos neuvola kiinnittää huomiota vaikka vauvan kasvuun, niin neuvolahan se on väärässä.

Kun lapsi tippuu pää edellä kerrossängystä alan, mitä tekee nykyvanhempi. Kirjautuu ihan ensimmäisenä nettiin ja tulee kysymään neuvoa mitä tehdä. Ja vaikka saisikin neuvon, vie lapsi lääkäriin, ei se kelpaa neuvoksi.

Miten elämä oikeasti voi olla näin vaikeaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 14:06"]

Ap sinä itse teet elämästäsi vaikeaa.Muista hengittää. Nyt anteeksi pientä smalltalkia yhdelle ruokalan perselle,että totta niin.. En keskustele turhaan. Olet aiemminkin häritsenyt elämämme ja perheemme. Hoida omia asioita oma perheessi.Ei tarvitse miellyttää,tee työsi ruokalassa. Olet palkattu sitä varten. Ei myöskään meidän ongelmamme ja huolimme miehesi/perheesi asioita. Kerron miehelleni avoimesti sinun edessä,että kirjoitat täällä ja yrität tunkea elämäämme ja rikkoa perheemme,viedä lapsestämme koti arviomatta itseäsi todellisuudessa. Sinulla on oma,arvosta ja kunnioita sen. Paljon terveyttä ja rakkautta perheellesi! Asia selvä näin ja loppullisesti.

[/quote]

Ei hyvää päivää terveisin Ap. Ei mitään tietoa mistä puhut.

Vierailija
22/23 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 13:48"]

Huvittaa nämä jotka luulevat että kun kysyy ihmisten mielipiteitä, niin se tarkoittaa että omia päätöksiä ei tehdä.

[/quote]

Joo, mutta kun ap saattaa jatkaa sivutolkulla jankuttamistaan "voinko tehdä näin ja entäs jos sittenkin noin", niin selvää on, ettei itse osaa päätöksiä tehdä. Tai no, joskus päätös on tehty, mutta siihen varsinaiseen tekemiseen tarvitaan tuhat vahvistusta anonyymeiltä.

Toki monessa ketjussa on provot asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)