Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokkaava nainen on niin seksikäs

Vierailija
18.08.2020 |

Se kun hän häärää keittiössä sytyttää. Tulee vastustamaton tarve lähestyä takaapäin, laittaa kädet lantiolle ja suudella niskaa. Puristaa kunnolla. Hyvän illallisen kruunaa nainen jälkiruokana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Minä ainakin tykkäisin.

Vierailija
2/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sitä kun mies tulee kimppuun ja alkaa panemaan, kun olen hellan ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tykkää lääppimisestä kesken kokkailun varmaankin lähinnä mikrottaa jotain eineksiä. Kunnon kokkailussa ei ehdi mitään panotaukoja, tai ruoka palaa tai juoksettuu.

Vierailija
4/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka tykkää lääppimisestä kesken kokkailun varmaankin lähinnä mikrottaa jotain eineksiä. Kunnon kokkailussa ei ehdi mitään panotaukoja, tai ruoka palaa tai juoksettuu.

Eihän siinä varsinaista taukoa tarvitse pitää, kun mies panee takaapäin.

Mulla menee usein tunteja siinä hellan ääressä, joten lääppimiset ja panemiset on vain plussaa.

Mikroa meillä ei ole.

Vierailija
5/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkava mies se vasta onkin seksikäs! Wau...

Vierailija
6/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä ja kyllä! Ja parasta on se kun nainen tietää, että kiihotun hänestä touhuilemassa keittiössä ja härnää mua. Voi että kun on kuuma... ja paita lähtee, housut vaihtuu hameeseen, sujahtaa nättiin mekkoon, avaa nutturan tai muuta tollasta. Taas toisinpäin kun itse teen ruokaa, hän käy kuumana ja silittelee ohimennen mun etumusta ja kietoo ittensä muhun, pussaa selkää ja niin poispäin. Meillä ruoanlaitto ja ateriointi onkin parasta esileikkiä, monta kertaa pöydän alla varpaat etsiytyy mun puolelle.

Vierailija
7/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee usein tunteja siinä hellan ääressä, joten lääppimiset ja panemiset on vain plussaa.

Mikroa meillä ei ole.

Teet ruokaa väärin, jos päivystät hellan ääressä tuntikausia. Ruoka hautuu ihan itsekseen, ei sitä tarvitse kytätä. Jos taas pitää vispata, pilkkoa tms, niin siinäkään ei ole kovin optimaalinen tapa olla samalla pantavana, koska hyvän ruuan laittaminen vaatii tarkkoja toimia ja otteita ja usein vielä on teräviä esineitä, kuumuutta ja muuta. Ymmärrän että sinulla on tuollainen kokkailufetissi, mutta kuulostaa aivan hölmön hommalta noin ruuanlaiton kannalta.

Vierailija
8/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroa meillä ei ole.

Teet ruokaa väärin, jos päivystät hellan ääressä tuntikausia. Ruoka hautuu ihan itsekseen, ei sitä tarvitse kytätä. Jos taas pitää vispata, pilkkoa tms, niin siinäkään ei ole kovin optimaalinen tapa olla samalla pantavana, koska hyvän ruuan laittaminen vaatii tarkkoja toimia ja otteita ja usein vielä on teräviä esineitä, kuumuutta ja muuta. Ymmärrän että sinulla on tuollainen kokkailufetissi, mutta kuulostaa aivan hölmön hommalta noin ruuanlaiton kannalta.

Ai nyt se ruoka hautuukin jo itsekseen, vaikka äsken vielä selitit miten menee pilalle jos mitään panotaukoa pitää :D

Päätä jo mitä mieltä olet, trolli

Vierailija
9/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollia taitaa kismittää kun ei itse kykene yhdistämään seksiä esim. kokkailuun, vaan on kiinni tuollaisessa yltiökäytännöllisessä nuivailussa, toisten asioiden kyttäämisessä ja täysin turhanpäiväisessä pätemisessä.

Vierailija
10/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkava mies se vasta onkin seksikäs! Wau...

Niin ja kokkaava yksisarvinen. Yhtä harvinaisia.

Vierailija
11/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ette ole kovin kummoisia kokkeja, kun ette tiedä miten ruokaa valmistetaan. Jotkut ruuat hautuvat, sillä aikaa silputaan, leikataan, vispataan ym kun tehdään toista ruokalajia. Jos ei tehdä toista lajia, ei kuitenkaan tarvitse jäädä norkoilemaan hellan eteen, se ei ole mitään ruuanlaittoa. Voi mennä vaikka sänkyyn. Menettekö te miestenne verstaillekin jos niillä sellainen on, kun he naulaavat, sirkkelöivät, hitsaavat ym ja miehenne antaa munaa toisessa kädessä joku saha? Keittiössäkin on teräviä, kuumia juttuja ja hyvä kokki keskittyy siihen mitä tekee. Turvallisuus ja ennen kaikkea kulinarismikysymys. Se että auotaan tukkaa ja tarjotaan pyllyä keittiössä on ihan sama kuin laittaisi jonkun seksikkään hoitsun naamiaisasun ja alkaisi seksileikit ja väittäisi että se on sairaalan arkea. Hyvä ruunlaitto on tarkkaa työtä. Jokainen tavallaan, meillä ensin seksi, sitten ruuan laitto, syönti ja lisää seksiä. Arvostan ruokaa ja ruuanlaittoa, samoin seksiä, siksi en harrasta tuollaista pelehtimistä.

Vierailija
12/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi ette ole kovin kummoisia kokkeja, kun ette tiedä miten ruokaa valmistetaan. Jotkut ruuat hautuvat, sillä aikaa silputaan, leikataan, vispataan ym kun tehdään toista ruokalajia. Jos ei tehdä toista lajia, ei kuitenkaan tarvitse jäädä norkoilemaan hellan eteen, se ei ole mitään ruuanlaittoa. Voi mennä vaikka sänkyyn. Menettekö te miestenne verstaillekin jos niillä sellainen on, kun he naulaavat, sirkkelöivät, hitsaavat ym ja miehenne antaa munaa toisessa kädessä joku saha? Keittiössäkin on teräviä, kuumia juttuja ja hyvä kokki keskittyy siihen mitä tekee. Turvallisuus ja ennen kaikkea kulinarismikysymys. Se että auotaan tukkaa ja tarjotaan pyllyä keittiössä on ihan sama kuin laittaisi jonkun seksikkään hoitsun naamiaisasun ja alkaisi seksileikit ja väittäisi että se on sairaalan arkea. Hyvä ruunlaitto on tarkkaa työtä. Jokainen tavallaan, meillä ensin seksi, sitten ruuan laitto, syönti ja lisää seksiä. Arvostan ruokaa ja ruuanlaittoa, samoin seksiä, siksi en harrasta tuollaista pelehtimistä.

Olet koominen. Miksi sinulla niin häiritsee, mitä toiset keittiössään tekevät?

Ei sinun ole mikään pakko panna samalla kun kokkaat, mutta tuollainen typerä vouhkaaminen siitä, ettei kokkaamisen ohessa sekstaileva tyyppi voi olla tarpeeksi hyvä kokki jne. on vain lapsellista ja naurettavaa.

Koita nyt vaan päästä yli siitä, että toisten keittiöissä pannaan ja keskity sinä tekemään asiat kuten tykkäät.

Vierailija
13/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän hyvän ruuan jälkee maistuu mutta ei siin ja sen laittamista oo seksikästä liikaa ruokaa ihannoivat on yleensä ei seksikkäitä ja korvaavat sillä jopa seksitaitoja

Vierailija
14/14 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet koominen. Miksi sinulla niin häiritsee, mitä toiset keittiössään tekevät?

Ei sinun ole mikään pakko panna samalla kun kokkaat, mutta tuollainen typerä vouhkaaminen siitä, ettei kokkaamisen ohessa sekstaileva tyyppi voi olla tarpeeksi hyvä kokki jne. on vain lapsellista ja naurettavaa.

Koita nyt vaan päästä yli siitä, että toisten keittiöissä pannaan ja keskity sinä tekemään asiat kuten tykkäät.

Ei minua oikeasti häiritse, nyt on vain pms ja teki mieli riidellä. Kokkaus on sydämen asia minulle ja melkein ahdisti ajatella että joku tulisi siihen häiritsemään ja homma menisi ihan pipariksi. Mukavia keittiöpanoja teille jotka niistä tykkäätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi