Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä muoti / lifestyle blogeja?

Vierailija
25.08.2013 |

Mikä on teidän mielestänne paras muoti / lifestyle blogi jossa on näitä päivänasuja yms. ? Ajattelin josko tulisi jotain hyviä uusia vinkkejä ja kyllästyin vähän noihin haukkumakeskusteluihin, niin jos tehtäisiin tästä positiivisempi ketju:) Itse voin aloittaa, mielestäni paras on Ps I love fashion blogi. Blogi on ammattimainen, päivittyy usein ja Linda vastaa kommentteihin useimmiten, aina asiallisesti vaikka saisi ikäviäkin kommentteja ja vastaukset on usein muutakin kuin jokin yksi sana tai hymiö. Pidän Lindan tyylistä vaikka itselläni onkin erilainen tyyli, mielestäni hän on myös kehittänyt blogiaan hyvään, kansainväliseen suuntaan ja on ansainnut paikkansa blogitähtitaivaalla. Minusta hän on ollut hyvin fiksu kehittäessään blogia, ei paljasta liikaa yksityiselämäänsä mutta vaikuttaa symppikseltä. Jos joku suomalaisista bloggareista menestyy enemmänkin niin toivon sen olevan juurikin Linda sillä mielestäni hän on sen ansainnut. Myös mielestäni OcJulian blogi on tasokas, hänellä on mielenkiintoinen kirjoitustyyli, laadukkaat kuvat ja monipuolinen sisältö. Kertokaa teidän mielipiteitänne parhaista blogeista? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reetta-s.blogspot.fi tulee nouseen ja on hyvä!!Täällä vauvassa sitä haukuttiin mut bongasin sen täält siks! Laadukkaat kuvat ja aito tyyppi

Vierailija
2/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit ovat jo niin väsyneitä ja niin 2009, lukeeko niitä muuten enää kukaan oikeasti tyylikäs ja trendikäs ihminen jolla oma maku?

Ehkä korkeintaan ne toisten tylsimysten matkimisesta jotain ihme "kicksejä" saavat tylsääkin tylsemmät suomisopulit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa negatiivinen

Vierailija
4/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti?

Vierailija
5/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 02:10"]

Blogit ovat jo niin väsyneitä ja niin 2009, lukeeko niitä muuten enää kukaan oikeasti tyylikäs ja trendikäs ihminen jolla oma maku?

Ehkä korkeintaan ne toisten tylsimysten matkimisesta jotain ihme "kicksejä" saavat tylsääkin tylsemmät suomisopulit.

[/quote]

No minä pidän itseäni ihan tyylikkäänä ja trendikkäänä ja mulla on oma maku, kuten kirjoitinkin että tyylini on erilainen kuin Lindan. Mutta tykkään lukea hänen blogiaan sillä mulle se on vähän kuin naistenlehteä lukisi tavallaan, ja voihan blogeista saada hyviä vinkkejäkin joskus mitä ei itse ole tullut ajatelleeksi. Viihdettähän ne ovat, ei tarvitse niin vakavasti ottaa että tarvitsee nimitellä;)

Ajattelin vain josko täällä muutkin kertoisivat mikä on heidän suosikkinsa, jos löytäisin vaikka uutta luettavaakin samalla:) Vähän tällaisena positiivisempana ketjuna, kuin nuo missä vain haukutaan bloggareita kun tekevät kaiken väärin...

Vierailija
6/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin siis tuon nro. 5 vastauksen. t: ap

Vierailija
7/8 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tiedä. Ole kiltti. Olen viisas.

Vierailija