Mikä on sopivin kuppikoko naiselle?
D-kuppi on minun makuuni.
Kommentit (16)
Se riippuu naisesta. Jos mulle yrittäisit jotain 90D-kuppikokoa sovittaa, meitä naurattais kumpaakin. Sopivampi mulle on 70A.
AP: meneppä huomenna kauppaan ja ota käteesi rintaliivit kokoa 65D ja 105D, näyttävätkö samalta? Ei varmaan...Eli taidat vaan pitää kirjaimesta D, et tietyn kokoisesta tai näköisestä rinnasta.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:54"]
Kermansaven muki on oikein sopivan kokoinen ja pyöreä.
[/quote]
Sehän on aivan kauhean ysäri!
Se, joka sopii naisen rinnoille parhaiten. Toiset miehet tykkää isoista tisseistä, toiset pienistä, eli ei kai sielläkään mitään yhtä ihannetta ole.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:19"]
Se, joka sopii naisen rinnoille parhaiten. Toiset miehet tykkää isoista tisseistä, toiset pienistä, eli ei kai sielläkään mitään yhtä ihannetta ole.
[/quote]
Kuka heteromies diggaa lattarinnoista?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
No noitakin tyyppejä on, usko tai älä. t. d-kupin nainen, joka ei lollojensa takia kaikille kelpaa
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 19:28"]
[/quote]
[/quote]
No noitakin tyyppejä on, usko tai älä. t. d-kupin nainen, joka ei lollojensa takia kaikille kelpaa
[/quote]
Noh, sairaita ihmisiä on olemassa. Pikkutisseistä tykkäävät ovat mielestäni pedofiileihin rinnastettavia olioita, jotka eivät innostu luonnollista naisellisista piirteistä.
Itse tykään 1,5 dl kupeista!