Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOA! Onkohan tää normaalikin vaiva raskauden aikana? :(

Vierailija
24.08.2013 |

Eli tänään se siis tapahtui, mulla ei oo KOSKAAN ennen ollut minkäänlaisia virtsankarkailuongelmia..

Mutta tänään...

Pesin käsiäni ja pissasin spontaanisti housuuni! :( Siis ei mitään pikkulirahdusta, vaan tyhjensin koko rakkoni siihen paikkaan, voi luoja että hävettää.

Tuota hetkeä ennen ei ollut minkäänlaista vessahädän tunnetta, yhtäkkiä vaan humahti housuun.

Raskauteni on jo aika pitkällä, laskettuun aikaan alle kuukausi. Onkohan tää normaalia vai pitääkö huolestua? Aiemmin ei tosiaan ole ollut mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt varma että oli pissaa eikä lapsivettä??

Vierailija
2/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Vauveli siellä pitää sun virtsarakkoa stressipallonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia ja voi paheta synnytyksen jälkeen. Kannattaa mainita neuvolassa.

Vierailija
4/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistapa, haiseeko se pissalta?

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:01"]

Eli tänään se siis tapahtui, mulla ei oo KOSKAAN ennen ollut minkäänlaisia virtsankarkailuongelmia..

Mutta tänään...

Pesin käsiäni ja pissasin spontaanisti housuuni! :( Siis ei mitään pikkulirahdusta, vaan tyhjensin koko rakkoni siihen paikkaan, voi luoja että hävettää.

Tuota hetkeä ennen ei ollut minkäänlaista vessahädän tunnetta, yhtäkkiä vaan humahti housuun.

Raskauteni on jo aika pitkällä, laskettuun aikaan alle kuukausi. Onkohan tää normaalia vai pitääkö huolestua? Aiemmin ei tosiaan ole ollut mitään.

[/quote]

Vierailija
5/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:06"]

Haistapa, haiseeko se pissalta?

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:01"]

Mutta tänään...

[/quote]

[/quote]

Pissaa oli, luulin ensin itsekin että lapsivedet tuli

ap

Vierailija
6/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, mulla alkoi aina pissa valua kun olin suihkuun menossa. Jumppaa emättimen lihaksia niin auttaa!

Vierailija
7/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kyllä veikkaisin lapsivettä. Useampi kaveri on luullut pissanneensa housuunsa. Laitappa side ja katso mitä tapahtuu. 

Virtsankarkailukin on normaalia.

Vierailija
8/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kyllä veikkaisin lapsivettä. Useampi kaveri on luullut pissanneensa housuunsa. Laitappa side ja katso mitä tapahtuu. 

Virtsankarkailukin on normaalia.

Vierailija
9/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole normaalia tyhjentää koko virtsarakkoa hallitsemattomasti. Pientä lirahtelua voi olla, se on normaalia.

Vierailija
10/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, kusihousu!

Vierailija
11/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei ole lapsivettä!? Kävisin varmuudelta tarkistuttamassa. Vaatisin testausta! Minullekin vain vakuuteltiin puhelimesa, että pissathan se vain housuun lirahti...

t. yksi, jolla meni lapsivedet 32. raskausviikolla.

Vierailija
12/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin lapsivedet tuli just noin. Ei pissakaan välttämättä haise miltään, jos ei ole kauaa ollut rakossa.

Kyllä sulta tais mennä lapsivedet. Itsellä kolme synnytystä takana, eikä koskaan pissit housuun kyllä tulleet.

Eli menepäs nyt vaan sinne synnyttämään!

Vierailija
13/13 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin lapsivesien mennessä tunsin, mistä se vesi tuli. Eli että ei ollut virtsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi