Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies, harrastaisitko seksiä naisesi kanssa

Vierailija
24.08.2013 |

jos häntä sattuisi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi. En edes ehdota, jos vaimo ilmoittelee illala on pää kipeä tai että jostain muualta kolottaa tai että on tosi väsynyt... JA TÄTÄ TAPAHTUU TODELLA USEIN.

Vierailija
2/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta vastaan hänen puolestaan: Me ei panna, jos minua sattuu, mutta silloin mies haluaa tyydytyksensä muulla tavoin. Tosi yhdyntäkeskeistä on porukka täällä, joko pitäisi aina panna tai olla kokonaan ilman mitään seksiä.

Feministipeukut viuhuu alaspäin tästä mun kommentista, koska olen valmis antamaan miehelle tyydytyksen, vaikken itse saa mitään. Niinhän en saisi naisena toimia, kuten en myöskään antaa pimpsaa, jos ei juuri sillä hetkellä huimasti himota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:12"]

En ole mies, mutta vastaan hänen puolestaan: Me ei panna, jos minua sattuu, mutta silloin mies haluaa tyydytyksensä muulla tavoin. Tosi yhdyntäkeskeistä on porukka täällä, joko pitäisi aina panna tai olla kokonaan ilman mitään seksiä.

Feministipeukut viuhuu alaspäin tästä mun kommentista, koska olen valmis antamaan miehelle tyydytyksen, vaikken itse saa mitään. Niinhän en saisi naisena toimia, kuten en myöskään antaa pimpsaa, jos ei juuri sillä hetkellä huimasti himota. 

[/quote]

olen feministi, mutta mun mielestä on ihan normaali esim ottaa suihin jos ei yhdyntä onnistu. monet miesasiamiehet vaan vaativat, että naisen on pysyttävä YHDYNTÄÄN vaikka se sattuisi.

Vierailija
4/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:02"]

jos häntä sattuisi?

[/quote]

Harrastaisin jos itse haluaisin. Eikä meillä kummalaakaan ole häntää joten aika teoreettinen mahdollisuus että kummankaan häntä sattuisi yhtään mihinkään. Koiramme ei nuku makuuhuoneessa.

Vierailija
5/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen Kipu vain lisää nautintoani. Olen sadisti :)

Vierailija
6/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:17"]

Naisen Kipu vain lisää nautintoani. Olen sadisti :)

[/quote]

Sama täällä, kuivana sisään ja mieluummin kakkoseen. Kiljuminen kiihottaa. Ja lopuksi suihinotto alapesun sijaan.

Vierailija
7/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

Vierailija
8/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 16:34"]

Toki.

[/quote]

ja miksi ihmeessä?

Vierailija
9/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolestaa vastaan, ettei harrastaisi. Tämmönen tilanne tullut eteen vain synnytyksen (ja episiotomian) jälkeen ennenkuin haava ehti parantua.

Näkisin kuitenkin aika olennaiseksi asiaksi, että sen kivun poistamisen eteen yritettäisi tehdä jotain jos mahdollista (kyllähän se vaivaa molempia). Ymmärrän, että voi ketuttaa jos sitä käytetään selityksenä (tai tekosyynä) haluttomuudelle - mikä tietenkin ON eri asia kuin yhdyntäkipu. Ja siis haluttomuuskin on musta riittävä syy olla harrastamatta seksiä, mutta kyllä sitäkin olisi syytä selvitellä jos parisuhteen toinen osapuoli seksiä haluaa.

Vierailija
10/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!

Vierailija
11/11 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että löytyy normaalejakin miehiä. lassukoiden mielestä naisen on suostuttava vaikka yhdyntä sattuu.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3852508/ketju/miksi_nainen_suostuisi_yhdyntaan/sivu/3#comment24755116

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä