Näen unia exästä
Erosta on jo reilusti yli 15 vuotta, ja eroon oli todellakin syynsä. Silti seksin suhteen hän on ollut ehdottomasti paras kumppanini (ja nykyinen mieskin on tässä mielessä todella minulle sopiva).
Silti säännöllisesti näen seksiunia exästä. Ja iskee ihan kauhea kaipuu..
Onko teillä jollain vastaavaa? Tämä on jotenkin inhottavaa ja saanut omassa päässä ihan kohtuuttomat mittasuhteet.
Kommentit (18)
On vastaavaa. Toki niihin uniini liittyy paljon muutakin kuin seksiä. Käsittelemäksi jääneitä asioita...
Joo. En missään nimessä oikeasti haluaisi tätä miestä tavata saati harrastaa seksiä, mutta unissa välillä seikkailee. Ja aamulla saattaa sitten olla vähän haikea fiilis.
Hienoa kuulla etten ole ainoa joka exästä voi nähdä unta joskus :)
Yök, en todellakaan näe. Ei minkäänlaista kaipuuta yhteenkään exään.
Ennen kaikkea tervettä ja luonnollista ompi haaveet vanhat,,vanha suola janottaa aina..! ,,hah kun pääsisi vielä kerran turskauttamahan. niin päättyy maallinen matkani
Etenkin näin kesällä kyllä. Minulla oli parikymppisenä kesän kestävä suhde miehen kanssa, jonka ainoa oikeasti hyvä puoli olivat juurikin sänkytaidot. Tyyppiä ei ole ikävä, mutta kuumat kesäillat joskus nostattavat mielikuvia nuoruuden huolettomuudesta ja hikisistä vartaloista jne jne ja tulee ihan fyysinen kaipuu.
Keholla on pitkä muisti, vaikka aivot ovat jatkaneet matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Vuosia romantisoin hyviä puolia mitä minun ja ex-mieheni suhteessa oli ja sain välillä aikaan kovia kaipuun tunteita siten. Vaikka olin onnellisessa parisuhteessa.
Nykyään olen siitä päässyt, en mitenkään tietoisesti vaan kaikki viimeinenkin hohto on vaan hävinnyt.
Sitä odotellessa.. Ja myönnän kyllä syyllistyväni monesti tuohon, muistelen vaan niitä hyviä asioita ja tietoisesti dissaan huonot. Ap
Näin unta, että ex oli ripustanut seinälleen kuvan paljaista pakaroistaan.
Vierailija kirjoitti:
On vastaavaa. Toki niihin uniini liittyy paljon muutakin kuin seksiä. Käsittelemäksi jääneitä asioita...
Kyllä. Meilläkin jäi asioita kesken. Ero oli kaikkea muuta kuin tyylikäs vaikka se olikin oikea ratkaisu ja itse sitä vielä halusinkin (hän ei, ainakaan siinä vaiheessa vielä).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo. En missään nimessä oikeasti haluaisi tätä miestä tavata saati harrastaa seksiä, mutta unissa välillä seikkailee. Ja aamulla saattaa sitten olla vähän haikea fiilis.
Ihan sama olo, joskin hieman haikea on aika lievä ilmaisu. Tänään meinasin laittaa viestiä ja kysellä kuulumisia. Vaikkei siis melkein 15 vuoteen ole yhden yhtä viestiä edes laitettu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hienoa kuulla etten ole ainoa joka exästä voi nähdä unta joskus :)
Asian hienous on kyseenalaista, mutta joo :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yök, en todellakaan näe. Ei minkäänlaista kaipuuta yhteenkään exään.
Toivoisin itsekin pääseväni tuohon. En nyt välttämättä halua ällöttävänä pitää, mutta että osaisi olla EVVK. Muiden exien kanssa näin onkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Etenkin näin kesällä kyllä. Minulla oli parikymppisenä kesän kestävä suhde miehen kanssa, jonka ainoa oikeasti hyvä puoli olivat juurikin sänkytaidot. Tyyppiä ei ole ikävä, mutta kuumat kesäillat joskus nostattavat mielikuvia nuoruuden huolettomuudesta ja hikisistä vartaloista jne jne ja tulee ihan fyysinen kaipuu.
Keholla on pitkä muisti, vaikka aivot ovat jatkaneet matkaa.
Ihan sama, siis tuo kehon muisti. Kosketuksenkin voi melkein tuntea. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, että ex oli ripustanut seinälleen kuvan paljaista pakaroistaan.
Hahaa, tuollaista turnoffia kaipaisi itsekin. Ap
Unet syöttää painajaisia, joissa pakenen exää ja herään lopulta kauhuissani hiestä märkänä.
Jännäkyrpä se siis on ollut ja se vielä himottaa. Tyypillistä.
Olen nähnyt pari kertaa unta edellisestä. Ihan seksiunia en kuitenkaan mutta romanttisia, esim. olen kainalossa ja on hyvä olla. En tiedä mistä nuo tulevat.
Tavallaan. Vuosia romantisoin hyviä puolia mitä minun ja ex-mieheni suhteessa oli ja sain välillä aikaan kovia kaipuun tunteita siten. Vaikka olin onnellisessa parisuhteessa.
Nykyään olen siitä päässyt, en mitenkään tietoisesti vaan kaikki viimeinenkin hohto on vaan hävinnyt.