Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi naisen pitää suostua yhdyntään vaikka se sattuu

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku kertoa että miksi näin??

Vierailija
2/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä naisen suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa nokkiinsa yhden älyttömiä kommentteja laukovan mielipiteestä.

Itse en ainakan tuossa tilanteessa suostuisi, eikä miehellä eikoinaan tullut mieleenkään vaatia tuollaista, kun aikoinaan synnytykse jälkeen oli monta kuukautta kipeä eikä sopivia apuneuvoja löytynyt.

Vierailija
4/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 14:33"]

Ei kannata ottaa nokkiinsa yhden älyttömiä kommentteja laukovan mielipiteestä.

Itse en ainakan tuossa tilanteessa suostuisi, eikä miehellä eikoinaan tullut mieleenkään vaatia tuollaista, kun aikoinaan synnytykse jälkeen oli monta kuukautta kipeä eikä sopivia apuneuvoja löytynyt.

[/quote]

normaali mies ymmärtää, että vaimo ei aina pysty yhdyntään. pöyristyttää noi lassukoiden kommentit.

Vierailija
5/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan tarvitse suostua

Vierailija
6/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes kysytään jotain näin helvetin tyhmää?!

Vierailija
7/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymyksenä: Miksi naisen on aina suostuttava peppuseksiin?

Olen ihmetellyt peppu kipeänä.

Vierailija
8/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä mihinkään sellaiseen, joka sattuu tai inhottaa ei tulisi kenenkään suostua (ei naisen, eikä miehen). Seksi voi olla paljon muutakin kuin vain yhdyntää. Peppuseksikin on sen verran extremeä, että siihenkään ei pidä suostua, jollei omaa kiinnostusta siihen löydy. Sama myös, niin, että ei miehenkään ole pakko suostua peppuseksiin, jos häntä ei kiinnosta anaali lainkaan. Jotenkin itseä inhottaa koko "seksin harrastus", kun mielestäni se kuuluu niille, jotka harrastaa sitä ihan vaan seksin vuoksi, eikä taustalla ole parisuhde/rakkaus. Liikaa nykyään mietitään, että mitä kaikkea uutta ja "ihanaa" voi fyysisesti tehdä toiselle/toisen kanssa. Eikö henkinen rakkaus riitä mihinkään. Se, että saa olla toisen lähellä turvallisesti. Niin, että siihen ei liity pelkoa siitä, että mitäköhän se tänään mun peppuun työntää? 

Ymmärrän, että ihminen on siinä suhteessa eläin, että jokainen tarvitsee määrätyn määrän seksuaalista tyydytystä, mutta itsetyydytyskin on äärettömän hyvä keino tähän. Jos halut osuu yksiin sen rakkaan kanssa, niin aina parempi, mutta ihminen ei ole kone, joka toimii käskyillä "mua panettaa, nyt annat". Myös miehellä on aikoja, jolloin se seksi ei kiinnosta lainkaan. Tätäkin tulisi kunnioittaa. 

Tässä maailmassa ihmisiä, niin naisia, miehiä kuin jopa lapsia satutetaan seksillä joka sekunti. Jos se on tuomittavaa, niin miksi sitten parisuhteessa tapahtuva satuttaminen olisi yhtään sen vähäpätöisempää???

Vierailija
9/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä kirjoituksia. aloitus perustuu tähän keskustelun. lassukoiden mielestä nainen kykenee aina yhdyntään, aina on sallittava miehelle yhdyntä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3852508/ketju/miksi_nainen_suostuisi_yhdyntaan/sivu/3#comment24755116