Onko merkkilaukut edullisempia lentokentän tax free -puolella?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:22"]
ei niistä saa nykyisin mitään edullisesti
[/quote]
Eli esimerkiksi Mulberryn veskat on saman hintaisia keskustassa ja kentällä, vaikka siis lentäisi Jenkkeihin? Onko oikeasti näin?
Suomen kenttiäkö tai sitä yhtä tarkoitat? Myydäänkö siellä merkkilaukkuja jossain, millaisin valikoimin?
Minuakin kiinnostaa tuo Mulberryn liike valikoimineen. Kaupungilla ostetuista laukuista ja itseasiassa kaikista yli 40€:n ostoksista saa EU:n ulkopuolella asuva takaisin Global Blue Refundin, mutta saakohan noistakin vielä?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:54"]
Minuakin kiinnostaa tuo Mulberryn liike valikoimineen. Kaupungilla ostetuista laukuista ja itseasiassa kaikista yli 40€:n ostoksista saa EU:n ulkopuolella asuva takaisin Global Blue Refundin, mutta saakohan noistakin vielä?
[/quote]
Mua kiinnostaa ihan Suomessa asuvana, mutta Jenkkeihin matkustavana, että saanko Mulberryn laukun 24% halvemmalla kentältä. Missäköhän nyt kaikki av:lla normaalisti parveilevat miljonääriäidit nyt on, kun kukaan ei osaa vastata. Eikö mannertenväliset lennot ja luksusshoppailu olekaan teidän kaikkien arkipäivää?
7 reps!! Niin, täällähän piti olla Suomen varakkaimmat ihmiset keskustelemassa, ainakin kun tuloista ja asumisesta puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:54"]
[/quote]
Mua kiinnostaa ihan Suomessa asuvana, mutta Jenkkeihin matkustavana, että saanko Mulberryn laukun 24% halvemmalla kentältä. Missäköhän nyt kaikki av:lla normaalisti parveilevat miljonääriäidit nyt on, kun kukaan ei osaa vastata. Eikö mannertenväliset lennot ja luksusshoppailu olekaan teidän kaikkien arkipäivää?
[/quote]
Näin olen ymmärtänyt, mutta kokemusta ei ole.
Olen käynyt ostoksilla Mulberryn siinä liikkeessä, joka on kaukomatkojen puolella eli lennetään EU-alueen ulkopuolelle. Hinnat olivat juuri alv:n verran edullisempia. Mutta myymälä on pieni ja valikoima ei tosiaan ole täydellinen. En sitten tiedä, voisiko jostain tiedustella etukäteen, jos hakee jotain tiettyä ja tietynväristä. Aikaa ostoksille oli myös tosi vähän, vaikka menin check iniin heti sen auettua.
ei niistä saa nykyisin mitään edullisesti