Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CHEEK Täyttä paskaa !

Vierailija
24.08.2013 |

Tosi on.

Kuka kuuntelee moista roskaa?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:26"]

Cheek on aivan ihana. Biisit ja sanoitus loistavia. Kannattaa ehkö kuunnella ajan ja ajatuksen kanssa.

Tänään Cheekin konserttiin. Jesh :)

[/quote]

Ei helvetti. :D

Ja ikää oli 11v?

[/quote]

Jos noihin sanoituksiin joutuu oikein keskittymään ja niitä pohdiskelemaan ei ollut huudeilla kun älyä jaettiin...

t.19

Vierailija
22/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen ihan mielelläni. Olen 42v, jos sillä jotain merkitystä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 12:20"]

YÖ täyttää paskaa! Kuka sitä kuuntelee?!

[/quote]

Kehä kolmosen ulkopuolella moni. Suurin osa suomalaisista asuu sen ulkopuolella ja on myös juntteja..

Vierailija
24/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kamala myötähäpeä kun kuntelee..jätkä vetää ihan tosissaan ja koko touhu on varsin koomista. Samaan kastiin menee Elastinen ja mitä näitä muita nyt on. Petri Nygård sen sijaan on huippu!!!

Vierailija
25/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrettävä pointti koska "cheek" tarkoittaa pakaroita.

Vierailija
26/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek vetää vakavissaan ja samalla äänellä sen mitä Jufo pisti kieli poskella kaksikymmentä vuotta sitten.

Vierailija
27/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo en pidä minäkään Cheekistä, mutta kehä kolmosen sisäpuolella niitä juntteja vasta onkin!

Vierailija
28/65 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, valtaosa ihmisistä asuu kehäkolmosen sisäpuolella joten siellä enemmän ihmisiä ja enemmän junttejakin.

Vierailija
29/65 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on kyllä kaiken radiosta soitettavan paskan huippu. Aikuinen mies laulaa siitä miten itseään täynnä oleva mulkero on, ja se "aarggh"... Henkilökohtaisesti häntä en ollenkaan tunne enkä kyllä haluaisikaan mutta ei jumalauta minä vihaan sen musiikkia

Vierailija
30/65 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit onnnnn nnnnikuisioooooooo. Voi vittu!

Vierailija
31/65 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 16:34"]

Tottakai, valtaosa ihmisistä asuu kehäkolmosen sisäpuolella joten siellä enemmän ihmisiä ja enemmän junttejakin.

[/quote]

Suurin osa suomalaisista asuu kyllä sen ulkopuolella.

Vierailija
32/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:40"]

Kaveri myi just 80 000 lippua keikoille. Vaikka mielipide kaverista/musiikista olisi mikä tahansa, niin kova suoritus. Eipä tuollaista suosiota ole suomessa ollut kenelläkään. Eli ei se niin paska ole valtaosan mielestä.

[/quote]

Niinpä!!! Mitä vittua täällä tapahtuu!!?!???

Vierailija
33/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että Cheek vetää parituntisia keikkoja? Monet esiintyjät just ja just viitsivät tunnin keikan heittää.

Lisäksi näillä isoimmilla keikoilla hänellä on aika monta muutakin kuuluisaakin ja suosittua artistia siinä mukana.

Musta on upeeta, että joku voi olla Suomessa näin suosittu! Ihan sama, mitä esittää, mutta noin periaatteessa, kaksi stadikan konserttia loppuunmyyty. Hatunnoston paikka!

Itse en kyllä tätä musalajia kuuntele, mutta ei se ole multa pois, jos muut tykkää.

Vierailija
34/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan että tekee juttuja mutta pidän musaa ihan paskana ja tyyppi on paitsi lyhyt niin kovin ylimielisen oloinen.

Vierailija
35/65 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu hyviin tapoihin haukkua toista, vaikka ei pidä hänen musiikistaan. Cheese voi olla ihan hyvä tyyppi. Eikös se ole myös äänestetty Suomen komeimmaksi räppäriksi Uniikin jälken?

Vierailija
36/65 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on sellaista kevyttä pop musaa jossa on jotain vivahteita jopa iskelmästä, itse olen rap musaa kuunnellu n.30vuotta ja cheekissä ei ole rap jätkää kun noin 0,01%.

Iltalehdet ja muut paskalehdet jaksaa aina kirjotella räppäritähti cheek jne vitsejä. 

n.w.a  ,   tupac,  dr.dre  on räp/hiphoppia joten onko cheek sitä? EI TODELLAKAAN OLE! cheek on poppari. T: hoppimusaa aktiivisesti kuunnellut vuodesta 1986.

Vierailija
37/65 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä PASKAAAA!!!!

Ja radiossa soitetaan jatkuvasti.

Vierailija
38/65 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:08"]

Kunnioitan että tekee juttuja mutta pidän musaa ihan paskana ja tyyppi on paitsi lyhyt niin kovin ylimielisen oloinen.

[/quote]

Suomen suosituin kokoomushoppari <3

Vierailija
39/65 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen jotka eivät oikeasti ymmärrä MUSIIKISTA mitäään luulevat cheekin olevan kovin hieno taitelija. Sitä tämä poski ei todellakaan ole, minkäänlaisia musiikillisia lahjoja ei ainakaan hänen "musiikissaan" ole, se on vain sellasta puhumista/örinää. Musiikkia se ei ole. Mutta jengiin uppoaa tälläinen, koska ovat niin lauma eläimiä ja pitäähän sitä nyt cheekistä tykätä kun kaikki muutkin tykkää.... Miettikää nyt vähän jotain Rauli somerjoen lauluääntä ja erikoista persoonaa, Juice Leskistä MIKÄ TAITEILIJA SIELU!  Jne. Cheek ei ole mitään muuta kuin kokoomusnuori jolla ei ainakaan musiikillisia lahjoja ole!!!

Vierailija
40/65 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah samaa mietin mä :D[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:40"]

Kaveri myi just 80 000 lippua keikoille. Vaikka mielipide kaverista/musiikista olisi mikä tahansa, niin kova suoritus. Eipä tuollaista suosiota ole suomessa ollut kenelläkään. Eli ei se niin paska ole valtaosan mielestä.

[/quote]

Niinpä!!! Mitä vittua täällä tapahtuu!!?!???
[/quote]
Samaa mietin mä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi