Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teki saunapuhtaasta miehestä niin vastustamattoman? ov

Vierailija
24.08.2013 |

Miksi av:n naiset sekosi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minä sekosin.

Jos se on perkeleestä? 

Vierailija
2/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sssseksipuheet oli niin kosteita... Herrasmiesmäisyys teki vaikutuksen. Mutta liian kiltti kotimies se taitais olla todellisuudessa mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Tuli mieleen useampikin poikamiestuttava, jotka vaikuttavat jotenkin ihan samalla tavalla niljakkailta verkossa ja lopulta jotenkin tosi tavallisilta. Herrasmiesmäisyydestä en ole kolmosen kanssa yhtään samaa mieltä, seksijutut oli vähän yök / too much information ja silmäniskuhymiön ylikäyttäminen oli mun mielestä hieman karmivaa. En siis ymmärtänyt ollenkaan. :(

Mutta AV-palstan reaktiosta tuli myös hyvä mieli, kun totesin ilokseni, että kaikkia ei iljetäkään ihan samat asiat kuin mua - ai, jotkut tykkää tuollaisesta! Tuli hyvä ja luottavainen fiilis, että kaipa nuo munkin tuttavat joskus naisystävät löytää, ihan ok-mukavia perusmiehiä ovat kuitenkin. :) Kivaa!

Onnea ja menestystä joka tapauksessa saunaherralle elämässään, ei kaikkia voi (eikä pidäkään yrittää!) miellyttää. Älä liikaa ylpisty!

Vierailija
4/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 tässä. Muaki vähäse karmas se seksi-kuvaus, mutta jos sitä ei oteta laskuun, niin oli herrasmiesmäinen vastauksissaan. Hämmennyttävä sekoitus niljakasta/narsistista/herrasmiesmäistä/koti-isää.

Vierailija
5/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin heti aamusta piti palata minunkin katsomaan, onko jutut jatkunut täällä asian tiimoilta. Ja arvasin, että oli:D

Mies vaikutti minusta tuon vertaisten vastausten perusteella täydelliseltä! Ja mitä siihen seksimieltymys kuvaukseen tulee, niin ei ollut minusta lainkaan niljakas. Hänhän vastasi vain annettuun kysymykseen!!! Kertoi suoraan mistä pitää ja that´s it. Veikkaan, että valtaosa av-mammoista tahtoisi juuri tuollaista menoa makuukammariinsa... Ei vain kaikki sitä täällä myönnä.

Ja tuo edellä heittetty narsistikommentti taitaa olla lähtöisin jonkun naisen näppiksestä, joka EI todellakaan ole narsistia nähnytkään:/

Toivottavasti "Saunapuhdas mies" löytää itselleen naisen, joka osaa arvostaa kaltaistaan miestä!  Pekut hänelle. d b

Vierailija
6/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli mieleen mies joka on lukenut paljon naisten mieltymyksistä ja sitten kertoilee niitä ominaan. päälleliimattua ja todellisuus on toisenlainen, vaimon tossun alla nyhvivä heikko tahtoinen tyyppi jonka elämää vaimo ohjailee. omaa tahtoa on se että tekstailee pikkutuhmia äippäläisten kans.

Vierailija
7/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas tuli sellainen fiilis, että on on lyhyt,pullamainen,sukat ja sandaalit,kävelee töpötellen,tylsä,ääni on ärsyttävä. Huhhuh, ihan oikeasti, näin netin kautta ei voi saada kovinkaan todenmukaista kuvaa kenestäkään!!!! Mutta tällainen mielikuva (joskin varmasti väärä) minulla tuli ja en todellakaan seonnut! :D

Vierailija
8/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon ketjun läpi, ja veikkaan, että sekoamisen aiheutti kirjoittajan miellyttävä persoona. Hän vaikuttaa viestiensä perusteella jotenkin kohtuudelliselta ja turvalliselta ihmiseltä. Ei kauhean särmikkäältä, mutta mukavalta. Sellaiselta, joka ottaa toiset ihmiset huomioon ja on hyvä isä.

Vierailija
9/9 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 10:24"]

Luin tuon ketjun läpi, ja veikkaan, että sekoamisen aiheutti kirjoittajan miellyttävä persoona. Hän vaikuttaa viestiensä perusteella jotenkin kohtuudelliselta ja turvalliselta ihmiseltä. Ei kauhean särmikkäältä, mutta mukavalta. Sellaiselta, joka ottaa toiset ihmiset huomioon ja on hyvä isä.

[/quote]

Juuri näin:) Ketjusta tuli hyvälle mielelle.