Yksin baariin vai nukkumaan?
Lähteäkö baariin, jos lähtis niin stadiin vai vaan paikalliseen? Vai nukkumaan vaan?
Kommentit (24)
Mä kans. Menisin vaan paikalliseen. Mut pitäis käyä pikasuihkussa ja vaihtaa paita. Saattaa olla liikaa vaadittu.
Mut on ankeeta mennä yksin. Naisena, baariin ja vielä paikalliseen... Jotenkin säälittävää. t:#3
Mee paikalliseen! Voit tavata tuttuja ja paikallisesta pääset äkimmin kotiin, jos alkaa kyllästyttämään.
No itse mietin meneväni baariin vaikka olen varattu. Emme juuri käy yhdessä kun ei ole lapsille vahtijoita.
Tule tänne, tsekataan formulat huomenna ja tehään jotain hyvää mässyy
Eiku tänne dokaamaan ja oksennetaan huominen yhdessä (mulla tulee ihan hirveet krapulat)
oliks paha ; D, huomenna Kirkkonummipäiville ja aika-ajoo telkusta, sunnuntaina kisa, paha ihminen (mies hyi ; D)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:25"]
Mut on ankeeta mennä yksin. Naisena, baariin ja vielä paikalliseen... Jotenkin säälittävää. t:#3
[/quote]
No mutta baarissahan uusia tuttavuuksia voi saada aika helposti, varsinkin jos on sinkku ja jos niitä kavereitakaan ei liiemmin ole. Paremmin ainakin kuin kotiin jäämällä.
oliks paha ; D, huomenna Kirkkonummipäiville ja aika-ajoo telkusta, sunnuntaina kisa, paha ihminen (mies hyi ; D)
Ehdottomasti paikalliseen -varsinkin, jos löytyy joku karaoke mesta:)
Ulkona saa pään tuuletettua. Mene vain ja pidä hauskaa =)
Minä taas mietin:
Yksi maksalaatikko vai nukkumaan?
Syödäkö maksalaatikko, jos söis niin rusinoilla vai ilman? Vai nukkumaan vaan?
Kalija se vasta lihottaaki! Ja kaikki ne ilmaset drinkit, mitä alkais satamaan jos menis sinne paikalliseen ;)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:40"]
Kalija se vasta lihottaaki! Ja kaikki ne ilmaset drinkit, mitä alkais satamaan jos menis sinne paikalliseen ;)
[/quote]
Mut toisaalta, jos joutuu kävelemään sinne paikalliseen tai jos tanssii koko yön tanssilattialla, niin kalorit palaa... ;) Saati, jos pääsee harrastamaan vielä jotakin muutakin liikuntamuotoa sitten myöhemmin...
Ehkä mä nyt sit lähden sinne paikalliseen kohta puoleen. Mutta sit jos teidän kannustuksista huolimatta en saa uusia tuttavuuksia (yksikin yhden illan tuttavuus riittäis tällä hetkellä kyllä...) eikä ilmasia drinksuja satele niin sit se on vaan todettava, että ehkä ne baari-illat mun osalta on ohi =)
t:ap
Samaa mietin minäkin.