Miten reagoisit jos varattu, perheellinen mies pyytäisi treffeille ja tunnustaa kiinnostustaan?
En tarkota nyt mitään seksitreffejä vaan vaikka leffaan ja siitä syömään? Kertoisitko vaimolle
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vain itsekeskeiset ihmiset saa muiden elämään puuttumisesta jotain kiksejä.
Sitä se treffeille suostuminenkin on. Toisten elämään puuttumista.
jotkut naiset alkaa syyttelemään miehensä viettelystä jos niille menee kertomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä vain tahallaan väärin.
Vastaus otsikkoon: minulle kiinnostus tarkoittaa kiinnostusta tutustua lähemmin ja mahdollisuutta edetä parisuhteeseen.
Varatun kanssa se ei onnistu.
Joten kääntäisin selkäni.
Vierailija kirjoitti:
Netissä törmää tuollaisiin jatkuvasti. Eivät edes häpeä omaa uskottomuutta
mitäs olet panosovelluksissa ja seksideittipalveluissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä vain tahallaan väärin.
Miten pitäisi ymmärtää?
Voin niin kuvitella kun joku täällä tuskisaan miettii "onkohan se mun mies" 😂😂
En tietenkään kertoisi vaimolle ellei hän olisi oma ystäväni. Mutta en myöskään lähtisi.
Yks mies ei millää uskomut etten halua häntä ja lähetteli sopimattomia viestejä silloinkin kun oli viemässä lapsiaan harrastuksiin! Oikein mainitsi siitä
Mulle käynyt usean kerran noin. Kieltäydyn kohteliaasti, en ole kertonut vaimoille. Jokainen hoitaa omat suhteensa.
on tällä palstalla vaan ne maailman kauneimmat naiset, kun ihan kaikki miehet haluaa teitä
"En ole itse miehiin päin, mutta eikö sinun kannattaisi keskustella tästä vaimosi kanssa?"
M35
Siis itse asiassa olen käynyt syömässä ja jutellut varatun miehen kanssa iltaa istuen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. MUTTA sillä kohtaa, kun sitten alkoi ehdotella yllättäen muuta, tein täydellisen stopin hommalle ja sanoin, että on vaimo ja perhe, sen mukaan pitää osata elääkin. Kyllähän reissutyössä olevia näitä "pelaajia" löytyy, eri asia kuka sitten peliinsä mukaan lähtee. Minä en.
Vierailija kirjoitti:
Siis itse asiassa olen käynyt syömässä ja jutellut varatun miehen kanssa iltaa istuen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. MUTTA sillä kohtaa, kun sitten alkoi ehdotella yllättäen muuta, tein täydellisen stopin hommalle ja sanoin, että on vaimo ja perhe, sen mukaan pitää osata elääkin. Kyllähän reissutyössä olevia näitä "pelaajia" löytyy, eri asia kuka sitten peliinsä mukaan lähtee. Minä en.
Yllättäen? Minkä helvetin takia sinä luulit sen miehen sinun kanssa iltaa viettävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai menet.
Perustele minkä takia kukaan menisi???
Voi olla hyväkin leffa, ei kai leffassa käynti kenestäkään rikollista tee.
Mies voi viedä vaimonsa leffaan, minä pärjään leffassa yksinkin.
Röyhkein tapaus omalla kohdallani: kun en itse suostunut lähtemään treffeille varatun miehen kanssa, hän kysyi, olisiko minulla jotain sinkkuystävää, jonka hän voisi viedä treffeille. Ihan uskomatonta.
Voisin lähteä, mutta kunhan ollaan ystävyystasolla. Voihan vaimollakin olla miespuolisia ystäviä, omat harrastuspiirit tai parilla voi olla jopa avoin suhde. Ollaan vuodella 2020 sentään.
En lähtisi, mutta en myöskään kertoisi vaimolle.