Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä mielestänne maailman kaunein lapsi :)

Vierailija
23.08.2013 |

Mielestäni tämä on aika mielenkiintoinen kysymys :) Itse olin ekan vauvavuoden jotenkin sitä mieltä, että aika ruma tuo poika on, ei ainakaan kauneimmasta päästä (vaikka maailman rakkain toki). Ja nyt kun katson samaa heppua, hän on mielestäni maailman kaunein :D Mitä tapahtui? Muuttuiko se maailman kauneimmaksi vai menikö äiti sekaisin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän se oikeasti paikkaansa, että kauniista lapsista ei välttämättä tule kauniita aikuisia, ja että kauniille aikuisille ei välttämättä tule kovin kauniita vauvoja (vaikka nämä kasvaisivatkin kauniiksi aikuisiksi)? 

Vierailija
22/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoispoika on kyllä kaunis, komea. Ei vauvana ollut vauvapullea, vaan jo ihan pikkupojan näköinen. Mieleeni jäi yhdet teinitytöt kassajonossa, jotka ihmetteli, kun ei olleet niin söpöä ja upeaa vauvaa nähneet aikoihin. Kuopuspoika on vieläkin "vauvapullea" kolmevuotiaana, ja kerää kyllä ihastuksia kun niin tummat silmät, mutta mielestäni enemmän tavis kuin esikoinen. Me vanhemmat ihan taviksia, ja minä nyt ihan nobody muutenkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on tyttö, vaikka ei varmasti maailman kaunein:) Vajaa 2v. ja kovin on vähänlaisesti vieläkin hiuksia. Myös kulmakarvat on kovin "näkymättömät". Ehkäpä näistä syistä ruskeat, uskomattoman pyöreät silmät kiinittävät monien vieraidenkin ihmisten huomion. Söpö, kuin mikä!

Vierailija
24/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän tyttö ei ole kaunis. Ihan tavallinen pieni ja sinisilmäinen, vaalea hiuksinen, niinkuin me vanhemmatkin. En muuta odottanutkaan, mutta hänen iloisuutensa, varma käytöksensä, reipas, rohkea ja sinnikäs luonteensa säteilee ulospäin ja tekee tavallisesta ulkonäöstä huolimatta hänestä kauniin.

Vierailija
25/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se kasvoi isoksi.

Vierailija
26/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini on ihan normaalin keskiverron ihmisen näköinen. Taviksista tavallisin.

Vierailija
27/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 22:09"]

Mielestäni tämä on aika mielenkiintoinen kysymys :) Itse olin ekan vauvavuoden jotenkin sitä mieltä, että aika ruma tuo poika on, ei ainakaan kauneimmasta päästä (vaikka maailman rakkain toki). Ja nyt kun katson samaa heppua, hän on mielestäni maailman kaunein :D Mitä tapahtui? Muuttuiko se maailman kauneimmaksi vai menikö äiti sekaisin?

[/quote]

sisäisesti ainakin ja ulkoisesti, en oleopettanut tahallisesti kiusaamaan muita ihmsiiä. yllättävän moni opettaa, lähiympäristössä todella ilkeitä ja pahoja lapsia jo alle kouluikäisiä. pahoja ihmisiä.

Vierailija
28/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia suomalaisia pellavapäitä siniharmailla silmillä. Etelämpänä tai Aasiassa matkatessa saavat tietysti valtavasti ihastelua eksoottisuuden vuoksi.

Vierailija
29/29 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, eskoistytär voisi olla malli, mutta ei halua sellaista työtä, vaan pian valmistuu merkonomiksi ja ylioppilaaksi, ja menee kauppakorkeaan sen jälkeen. Jostain syystä, mitä en tiedä, tytär ei ole seurustellut koskaan, kavereita on, poikiakin, mutta en tiedä missä vika, enkä kehtaa kyllä kysyäkään.

4-vuotiaat kaksospoikani ovat toinen isänsä näköinen ja toinen minun näköinen, ja molemmat omalla tavallaan todella söpöjä, varsinkin minun näköinen poika on todellinen söpöläinen, ja tulee varmasti olemaan suosittu tyttöjen joukossa, laulaa ja tanssii, lantio heiluu :) toisella pojalla on raamikkaampi kroppa, ja hänestä tulee varmasti miehekäs ja kiltti mies, varmasti vientiä myös hänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi