Riittääköhän sikspäkki lonkeroa(5,5%) kunnon humalaan?
Tänään tuli siis 18 vuotta täyteen ja ensiviikonloppua pohdin. Tällänen pieni 48 kiloinen tyttö(nainenko?) olen ja en tiedä paljoakaan alkoholista
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Muista syödä myös niin ei tule huono olo.
Juu, syö kunnolla vaikkapa maissia tai puolukoita, sillon tiedät nyt on kaikki oksennettu.
Varmasti laatta lentää ja morkkis on päiviä =)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka nopeasti juot ne.
Kaadat koko satsin ykkösellä alas, pyörit pelti kiinni, hyvässä lykyssä kuset housuun, kaadut lyöt pääsi saat mustansilmän, oksennat kunnolla kaikki mitä sisälläsi on ja parin tunnin päästä olet jo selvä.
Mutta kannatan että juot tölkki tunti tahtiin, ihan korkeintaan 2 tuntiin.
Eihän tuo herran jumala riitä mihinkään.
Muista juoda maltilla. Pari pulloa/tölkkiä tunnissa niin kepeä fiilis 👍 Ilta loppuu lyhyeen jos tunnissa tinttaat sixpackin sihijuomaa 😁
Ei tolla vielä kunnon paskahousukänniä saa. Itse vedän kossua niin että paskat irtoo ja sillon voi sanoo olevansa kännissä. Aamulla herää olkkarin lattialta köntsä housussa.
Pieni korjaussarjahan tuo vasta.
Mutta voi lopettaa pahimmat tärinät että saa ostettua tiukkaa viinaa alkosta humaltumiseen.
Sixpakki menee kyllä ihan aamutoimien lomassa
Vierailija kirjoitti:
Ei tolla vielä kunnon paskahousukänniä saa. Itse vedän kossua niin että paskat irtoo ja sillon voi sanoo olevansa kännissä. Aamulla herää olkkarin lattialta köntsä housussa.
Ollaanko muissa maissa yhtä ylpeitä siitä että saa itsensä tajuttomaan tilaan?
Saa sillä ainakin mahansa kipeäksi ja kushädän jossei muuta.