Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailu tuntuu menevän miehille aina vaan vaikeammaksi

Vierailija
17.08.2020 |

Nykyään suurin osa naisista ghostaa jo ennen treffejä, joten edes treffeille pääsy ei ole mikään itsestäänselvyys. Jos kuitenkin treffeille asti sattuu pääsemään, niin naiset eivät yleensä halua tavata uudestaan.

Onko tämä nykyään tällaista muillakin tavismiehillä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko minusta miesten silmissä "tasokkaampi", jos lakkaan uskomasta Jumalaan ja alan elää valtavirran tapaan? Nyt tuntuu, että kun ilmoitan olevani kristitty (sanan alkuperäisessä merkityksessä), se karsii lähes kaikki ehdokkaat.

Toki en itsekään kelpuuttaisi miestä, jolle en kelpaa kristittynä.

En tiedä mistään tasoista mitään mutta selvää varmaankin on että mikä tahansa voimakkaasti poikkeava ajatusmalli sulkee pois paljon ehdokkaita kuten itse totesitkin. Silloin kannattanee keskittyä haravoimaan niitä joukkoja joissa on sen saman ajatusmallin omaavia ihmisiä. Sinulle kristillisyys on toki vakaumus ja edustaa todellisuutta mutta toisille se kuulostaa samalta kuin olisi vakaumuksellinen sen suhteen että maa on littana. Plus tietysti tiukka moraali minkä piiriin ei halua joutua jos ilman kyseistä suhdetta saa vapaammin olla, luulen että se on senongelma monille, ajattelee että alat kyttäämään moraaliaan jonka itsekin tietävät vajaaksi. Samalla tavalla kun bilettäjää vierastaa absolutisteja.

Vierailija
42/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaan tavismieheni kanssa lähdössä arkitreffeille, lastenhoito järjestyi nyt vain maanantai-iltaan :) Tavis hän on, rakas, netistä löytynyt. Minäkin olen tavis. Todella tavis. Rakas hänelle. Se riittää.

En tiedä,mikä maailma se on, josta ap kerrot. Uskon toki kokemuksesi. Olen ollut nettitreffeillä elämäni varrella tosi monien miesten kanssa. Niin myös muutama ystävättäreni. Emme me ole ghostanneet ketään.

Emme tietenkään voi jatkaa täysin mahdottomien kanssa. Mahdollisten kanssa on yritetty. Siedetty monenlaisia vikoja kun ollaan itsekin viallisia. Kun on tullut tapailussa se peräseinä eteen, on toimittu nätisti.

Ghostaava nainen ei olisi arvoisesi edes, vähemmällä pääsit kun et tutustunut saati ihastunut, eikö? Ihmisenä kypsymätön, tyhmä, epäempaattinen. Sellaisenko haluaisit?

Tavismiehet, jos vain te kelpuutatte ihan tavisnaiset, kaikki sujuu ihan hyvin. Epäilen että ghostaajat ovat missitason kaunottaria, joille satelee miehiltä tarjouksia kaikkialla.

Tavisnainen on ihan yhtä yksin, tunteellinen ja itsestään ajoittain epävarma kuin mieskin. Ei meillä oikeasti tavisnaisilla ole varaa heittää kiinnostuneita miehiä hukkaan ja kohdella rumasti.

Ei tässä ole vastakkainasettelua. On vain se fakta, että miehet kuvittelevat tutkitusti oman viehättävyytensä selvästi liian ylös - ja naiset liian alas.

Etsikää, katsokaa, tutustukaa siihenkin naiseen, joka ei ole mikään tuleva palkintovaimo. Hänellä voisi olla paljon annettavaa.

Tuo ei ole oikeastaan totta eikä tasa-arvoa voida tässä varmaankaan saavuttaa, koska ainut fakta on se, että nainen on luonnostaan paljon valikoivampi kuin mies. Nainen tavoittelee tutkimusten valossa itseään menestyneempää, nopeampaa, vahvempaa, älykkäämpää, rohkeampaa jne. ja mies taas niitä, joita voisi ehkä saada. Miehistä paljon pienempi prosentti on historiallisesti lisääntynyt kuin naisista. Samojen vanhempien saamat lapset eli sisko ja veli näyttävät aika samanlaisilta ilman meikkiä, mutta eivät ole samalla viivalla markkinoilla.

Naisella ei ole sellaista aivokoneistoa evoluution myötä, että hän spontaanisti pitäisi "itsensä tasoista" miestä viehättävänä ellei mies satu edustamaan oikeaa alakulttuuria (teinien juttu) tai tietynlaisten feromonien tai sattumien kautta ole naisen tyyppiä. Jos miehille näytetään kuvia tavallisista miehistä, miehet pitävät näitä miehiä 'tavallisen viehättävinä', kun taas naiset arvioivat suuren osan miehistä tavallista vähemmän viehättäviksi. Miehet myös usein pitävät jopa tavallisen miehen alastonta vartaloa jollain tavalla hienona, kun taas naiset usein voimaantuvat etsimällä vikoja. Olen itse fitness -orientoitunut mies ja kuviani on arvosteltu aika ilkeästi tällä palstalla joskus aikoinaan. 

Kannattaa katsoa YouTubesta kanava BetterBachelor. Siinä hän teki analyysin Tinderin käytöstä kuuden kuukauden aikana: nainen saa siinä ajassa ehkä 10 000 mätsiä ja näistä hän karsii 9000 pois eli ei anna vastatykkäystä. Näistä takaisin tykätyistä miehistä 100-200 ghostaa ja nainen jatkaa näiden 800-900 karsimista, kunnes jäljellä on ehkä sata miestä ja lopulta nainen kelpuuttaa näistä treffeille n.12 miestä. 

Onhan tuo ylitarjontakin jonkinlainen haaste jos asian haluaa nähdä siten, mutta kyse ei ole siitä, etteikö tavisnaisella olisi varaa sivuuttaa perushyviä miehiä. Paremminkin hänellä ei ole aikaa ja energiaa miettiä minkä perushyvän valitsisi tuhansien joukosta ja katse alkaa viipyä miesmallin kasvoissa. 

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää jo. Joka toisessa ketjussa mies kuin mies pääsee valitsemaan kaksikymppisistä kaunottarista kauneimman ja timmeimmän kainaloonsa. Vanha nainen eli 40+ vaihdetaan tuosta vaan nuorempaan kun rupsahtaa. Ja joka toisessa sitten on niin hankalaa, niin hankalaa. Naiset ghostaa, edes treffeille ei pääse, naisilla täysin vääristyneet käsitykset itsestään. Molemmat tilanteet eivät ole mahdollisia, valitkaa toinen.

Voihan se olla mahdollista mutta eri miehille. Itse voisin vaihtaa duunipaikkaa vaikka miten usein toisin kuin baaripena, joka ei pääse mihinkään töihin. Toisaalta baaripena voi vaihtaa naista lennosta ja itse en pääse edes treffeille. Näin tää menee.

Vierailija
44/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättäkää jo. Joka toisessa ketjussa mies kuin mies pääsee valitsemaan kaksikymppisistä kaunottarista kauneimman ja timmeimmän kainaloonsa. Vanha nainen eli 40+ vaihdetaan tuosta vaan nuorempaan kun rupsahtaa. Ja joka toisessa sitten on niin hankalaa, niin hankalaa. Naiset ghostaa, edes treffeille ei pääse, naisilla täysin vääristyneet käsitykset itsestään. Molemmat tilanteet eivät ole mahdollisia, valitkaa toinen.

Voihan se olla mahdollista mutta eri miehille. Itse voisin vaihtaa duunipaikkaa vaikka miten usein toisin kuin baaripena, joka ei pääse mihinkään töihin. Toisaalta baaripena voi vaihtaa naista lennosta ja itse en pääse edes treffeille. Näin tää menee.

Et siis ilmeisesti ole vielä 45+. 45+ mies on deittimaailman kunkku. Se saa kenet se haluaa.

Vierailija
45/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiretäänpä kuva treffimaailmasta. Näin se on oikeasti.

Miehiä on 10:

MMMMMMMMMM

Naisia on 10:

NNNNNNNNNN

Miehistä 80% on kiinnostunut 80%:sta naisista.

Naisista 80% on kiinnostunut 20%:sta miehistä.

MM MMMMMMMM

NNNNNNNN NN

Pienellä joukolla miehiä on hauskaa, kaikkia muita vituttaa

Vierailija
46/48 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ilmeisesti ole vielä 45+. 45+ mies on deittimaailman kunkku. Se saa kenet se haluaa.

Deittipastoilla on hirveästi pimpanhimoisia epätoivoisia +50-miehiä. Taitaa koskea seurustelusta kiinnostuneita parempitasoisia miehiä.

47/48 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi kaveri on tavismies, siis ainakin ulkoisesti. Oikeasti! Hän ei ole millään muotoa hyvännäköinen. Jokin aika sitten hän liittyi tinderiin. Hänellä on todella sympaattinen, hyvin kirjoitettu profiili, ja hän myös kirjoittaa vähän pidempiä viestejä naisille. Matcheja, viestittelijöitä ja treffejä riittää. Panostakaa vain hieman, niin kyllä niitä naisia löytyy jotka haluavat tutustua. Aivan samalla naiset etsivät oikeaa kohtaamista. Tyhjä tai mitäänsanomaton profiili tai täysin mielikuvituksettomat viestit nyt eivät vain herätä mielenkiintoa.

Kiva kuulla. Normaalit ja fiksut miehet löytävät seuraa kyllä. Näin se minunkin kokemukseni mukaan menee.

Jos nainen ei halua jutella, syynä on usein liika itsensä tyrkyttäminen, tyhmät jutut, selvät mt-ongelmat, syyllistävä ja aggressiivinen asenne tai se, että alkaa puhua alapääjuttuja. Siihen se keskustelu sitten tyssää.

Eli ihan samat syyt, miksi mies yleensä saa baarissa pakit. (Baarissa tähän voidaan lisätä vielä hirveä humalatila ja huono käytös).

Eli ei se nettideittailu ole mitään vaikeaa, jos pakka on kunnossa. Osalle ihmisiä se on tottakai vaikeaa, mutta onhan syytkin siihen ilmeiset.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
48/48 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisiko minusta miesten silmissä "tasokkaampi", jos lakkaan uskomasta Jumalaan ja alan elää valtavirran tapaan? Nyt tuntuu, että kun ilmoitan olevani kristitty (sanan alkuperäisessä merkityksessä), se karsii lähes kaikki ehdokkaat.

Toki en itsekään kelpuuttaisi miestä, jolle en kelpaa kristittynä.

Suomessa vaikuttaa olevan paljon ortodoksi miehiä hakemassa seuraa. Kokeilisin tavata muutamaa ja katsoa miten lähtee sujumaan. Amoremi.ee ja date24.ee:ssä noita on näkynyt jotka ilmoittaa uskovansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme