Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisittekö että miehesi osallistuisi juhliin...

Vierailija
23.08.2013 |

..johon osallistuu mies joka on raiskannut sinut? Mieheni tietää raiskauksesta, mutta muut osallistujat eivät. He syyttävät nyt minua siitä etten päästä miestäni, mutta en halua että asiasta puhutaan, koska en tosiaan halua saada mitään kunnianloukkaussyytettä. En tehny asiasta aikanaan ilmoitusta koska tapahtuma oli kaikkiaan niin oksettava että en puhunut siitä kun lähiystävilleni. Miehelleni kerroin kun olimme olleet yhdessä jonkun aikaa, en kertonut aiemmin koska tämä raiskaaja oli mieheni silloinen kaveri. Emme ole olleet missään tekemisissä tämän tyypin kanssa ja miehenikään ei halua, mutta on nyt tosi hankalassa välikädessä koska hyvä ystävänsä kokee että mieheni ei välitä hänen juhlistaan. Totuttaa ei voi kuitenkaan kertoa.

Ne ketkä eivät ole joutuneet raiskatuksi, toivon ettette kirjoita tähän mitään siitä että raiskaus on naisen syy tai että hanki elämä tai kasva isoksi, tätä asiaa käsittelen loppu elämäni mutta koskaan en voi hyväksyä tätä ihmistä elämääni eikä mieheni halua olla tekemisissä, ei vaan uskalla kertoa kavereilleen sillä aivan varmasti tämä tieto menisi myös tämän paskakasan korviin. Nyt hän kuitenkin on menossa juhliin, johon myös mieheni oli menossa ja joutui perumaan viime tipassa.

Tapahtumasta on aikaa jo vuosia, joten siltäkin osin ymmärrän että kaverit eivät osaa yhdistää tapahtumia mihinkään, eivätkä vaan käsitä miksi mieheni ei osallistu (yhteinen kaveriporukka siis). Mieheni ei ymmärtänyt keksiä mitään hätävalhettakaan mikä olisi uskottava, joten saanko apua anonyymisti täältä? Olen kiitollinen kaikista ehdotuksista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:31"]

Tuo ap:n aloitus on jo järkyttävä sinänsä, mutta nämä vastaukset täällä on vielä järkyttävämpiä, miten mies voisi juhlia, siis pitää hauskaa kavereidensa kanssa, niin että vaimon raiskaaja on samassa tilassa, ja kukaan muu ei tiedä mitään???

Kysyin mieheltänikin mitä mieltä on, ja hän oli yhtä ällistynyt tästä ketjusta. Hän sanoi että jos ilmoitus poliisille olisi liian myöhäistä, kertoisi kyllä kavereilleen asiasta, ja menisi raiskaajan luo ja ottaisi rinnuksista kiinni ja kopauttaisi, ja sanoisi että jos et muuten pillua saa kuin väkisin, tumputa.

[/quote]

Olen melko varma, että nämä vastaajan eivät vaan oikeasti ole joutuneet raiskauksen uhriksi eivätkä he kykene ymmärtämään sitä traumaa minkä se jättää.. tai sitten ovat nuoria, ymmärtämättömiä. En tiedä. Mutta sitähän mä periaatteessa kysyin, että mitä muut on mieltä. Ja tätähän mä pelkäsin että ne kaveritkin saattaisivat ajatella, että mitäs se estää. Sellaisia ihmisiä oikeasti on, en vain tiedä enkä uskalla katsoa että onko miehen kaverit sellaisia. :( Mies ei varmasti kerro asiaa heille, tietää että mä en halua.

Vierailija
22/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 14:31"]

Tuo ap:n aloitus on jo järkyttävä sinänsä, mutta nämä vastaukset täällä on vielä järkyttävämpiä, miten mies voisi juhlia, siis pitää hauskaa kavereidensa kanssa, niin että vaimon raiskaaja on samassa tilassa, ja kukaan muu ei tiedä mitään???

Kysyin mieheltänikin mitä mieltä on, ja hän oli yhtä ällistynyt tästä ketjusta. Hän sanoi että jos ilmoitus poliisille olisi liian myöhäistä, kertoisi kyllä kavereilleen asiasta, ja menisi raiskaajan luo ja ottaisi rinnuksista kiinni ja kopauttaisi, ja sanoisi että jos et muuten pillua saa kuin väkisin, tumputa.

[/quote]

Just näin nää kannattaakin hoitaa... Tsiisus...

[/quote]

Eikö nykyajan miehet enää puolusta vaimojaan, millään lailla? Miten voi olla niin, että tässä uhri häpeää, ja jopa hänen aviomiehensä häpeää tapahtunutta, mutta raiskaaja ei saa minkäänlaisia seurauksia teoistaan, vaan jatkaa luultavasti muidenkin naisten elämän pilaamista? Tässä nyt vaan mietitään jotain helvetin juhlia? Uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tämän aloituksen, koskien juhlia. Tämä on ensimmäinen kerta vuosiin kun joudun miettimään tätä raiskausta tapahtumana, ja nämä tulevat juhlat palautti mieleen sen suojattomuuden ja pelon. Mitä jos mieheni meneekin sinne juhliin ja viettää iltaa miehen kanssa joka teki mulle niin kuin teki? Olenko päässyt asian yli, luulin näin. Nyt huomasin että en pääsekään, varmasti ikinä! Juhlat on tässä pointtina sen takia, että mun täytyy miettiä että annanko sen ihmisen pilata mun elämää edelleen, vai pilaako hän sen minusta huolimatta. VIHAAN ajatusta että mies on edes elossa, mutta pystyin unohtamaan hänet ennen kuin nyt, kun miehen kaverit nosti metakan että mä en päästä miestäni juhliin. Otan kyllä kaiken syyn ei siinä, tuntuu vaan vitun väärältä että tuo paskakasa saa ihmiset kääntymään mua vastaan... koska tietää varmasti, etten voi ikinä todistaa mitään.

Vierailija
24/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, toivoisin että mieheni menisi ja vetäisisi sitä tyyppiä turpaan. Mutta se tyyppi nostaisi siitä oikeusjutun, ja mieheni joutuisi vastuuseen. Eikä mies edes ole sellainen että pieksisi periaatteesta. Vaihtoehto on, että mies juttelisi sille, että tietää kaiken ja että tyyppi jättäytyisi itse pois juhlista. Mutta en usko tähänkään vaihtoehtoon, koska se tieten tahtoen tulee sinne juhliin vaikka TIETÄÄ että raiskaamansa naisen mies on siellä. Se on jo itsessään sadistista.

Vierailija
25/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä toivoisin ihan kaikille miehille joiden ajatusmaailmaan mahtuu bilekutsusta kieltäytymisen syyksi vain se ettei puoliso päästä, että joko tukehtuisivat paskaansa tai sitten kehittäisivät aivokapasiteettiaan. On järkyttävää että edes on miehiä jotka eivät ymmärrä että parisuhteessa on kaksi osapuolta, nainen ja mies, ei kummankaan heidän kaverit. Sellaiset ihmiset eivät ole joko oikeita ystäviä tai sitten he eivät ole tarpeeksi kypsiä aikuisia, jotka oikeasti syyllistävät puolisoita. Vaikka vaimo kieltäisikin menemisen, uskon vakaasti että taustalla on kyllä ihan painavat syyt joita mies ei kerro. Eikä tarvitsekaan.

Vierailija
26/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:10"]tuntuu vaan vitun väärältä että tuo paskakasa saa ihmiset kääntymään mua vastaan... koska tietää varmasti, etten voi ikinä todistaa mitään.

[/quote]

Ketkä kääntyvät sinua vastaan? Ystävät?

Todelliset ystävät eivät niin tee ja ne muut saavat mennä menojaan.

Vierailija
27/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 15:10"]tuntuu vaan vitun väärältä että tuo paskakasa saa ihmiset kääntymään mua vastaan... koska tietää varmasti, etten voi ikinä todistaa mitään.

[/quote]

Ketkä kääntyvät sinua vastaan? Ystävät?

Todelliset ystävät eivät niin tee ja ne muut saavat mennä menojaan.

[/quote]

Niin no ei oikeita ystäviä olleet, se on totta. Mutta alkuasetelma oli se, että luulen sen tietäneen mitä on tehnyt ja sen vuoksi levitteli käsittämättömiä juoruja minusta. Olen vuosien saatossa tullut terapian avulla siihen tulokseen, että teko oli harkittu ja toteutettu siten, että tiesi mitä teki kun alkoi puhua minusta valheita sen jälkeen. En silloin niitä asioita kuullut, jälkeenpäin vasta törmäsin niihin tarinoihin ja ne iskivät kyllä ilmat pihalle. Ymmärsi se sen verran, että ei puhunut ihan lähimmilleni, tiesi ettei olisi uskottava.

Vierailija
28/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miten hän sitten on sanonut että raiskasi sinut, vahingossa? Jos kerran siitä voi tehdä poliisijutun, niin mene tekemään, ja kerro kaikille ihmisille jotka hänet tuntevat mitä hän on tehnyt, jos jotkut ei usko sua niin voi voi, suurin osa kyllä uskoo jos mies puhuu niin törkeitä, muka vitsinä. Minä menisin tapaamaan sen mulkun pomoa ja kertoisin juurta jaksain minkälainen mies heillä on töissä, uskoi tai ei, jäisi epäilys mieleen, ja seuraavissa yt:ssä olisi mulkku ekana lähtiänä jonossa. Jos joku raiskaisi mun tyttären, siskon, äidin tms. minä tekisin raiskaajan elämästä helvettiä. 

Vierailija
29/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä saa ikinä tota asiaa päätökseen henkisesti jos et laita raiskaajaa vastuuseen? Ja loppuelämänkö se miehes välttelee sit noita yhteisiä bileitä?

Vierailija
30/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni raiskasi just tällainen kaikkien kaveri, hyvä tyyppi. Ystäväni ei kertonut asiasta ensiksi kenellekään vaan piti vuoden asian ihan omana taakkanaan ja voi huonosti (ei kertonut syytä alakuloisuudelleen vaikka kuinka yritin asiaa tivata). Hän sitten lopulta avautui ja kertoi kaiken ja tämä raiskaaja sai kyllä osansa! Mitään syytettä häntä vastaan ei nostettu (ystäväni ei halunnut), mutta hän menetti käytännössä ihan kaiken. Kaverit, perheen, hyvä jätkä -maineen, lopulta jopa työpaikan. Se oli hänelle oikea rangaistus ja varmasti tuntuva! Että en nyt menisi vannomaan, että tällaista kaikkien kaveria katsottaisiin enää hyvällä, jos juttu tulee ilmi... Kyllä aika saastaa alkaa olemaan kaveriporukassa.

Vierailija
31/33 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittakaa yhdessä miehesi kanssa sille tyypille, että jos hän tulee juhliin, totuus hänestä kerrotaan ihan kaikille. Miehesi menee juhliin jos tyyppi lupaa olla tulematta paikalle?

Mutta silti... Jos kyseessä ovat miehesi (ja sinun?) oikeat, hyvät kaverit, niin uskotko todella, että he eivät uskoisi sinua? Kuulostaa tosi pahalta. Miksi olette heidän kanssaan edes tekemisissä, jos ette voi luottaa heihin tuon vertaa? Voisitteko kertoa edes niille, jotka eniten tuntuvat "oikeilta" kavereilta? Jos juhlien järjestäjä on sellainen, hän uskoo teitä, eikä todellakaan enää halua kyseistä kaveria juhliinsa enää koskaan. Tunnetko muita naisia, joiden epäilet joutuneen uhriksi? Voisitko puhua heille? Yhdessä olisitte vielä uskottavampia.  

Vierailija
32/33 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä.

Vierailija
33/33 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa raiskauksista jää ilmoittamatta poliisille. Niihinkin, mitkä ilmoitetaan, poliisi suhtautuu hyvin epäilevästi ja tutkii korkeintaan näennäisesti. Pienen osan poliisi antaa syyttäjälle harkittavaksi. Kaikkiaan on hyvin pieni mahdollisuus saada raiskaaja tuomituksi.

Tämä on tiedossa, mutta ei ole ainoa syy, miksi naiset tekevät liian harvoin ilmoituksia. On aina saastaisia kuvotuksia, jotka ilmoittavat julkisesti, että ei todellisuudessa olekaan raiskattu, vaan hän on huoramaisuttaan ollut ihan suopeassa yhdynnässä, mutta on myöhemmin muka tullut toisiin ajatuksiin ansaitakseen rahaa.

Vaikka laki on yksiselitteinen, raiskattua naista pelottaa ryhtyä moiseen epävarmaan prosessiin ja ruveta sikailijoiden maalitauluksi ja häväistyksi. Laki on hyvä, mutta mutta sitä noudatetaan kuin keskiajalla. Törkeätä! Kynis.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi