Ei saa googlettaa. Muistatko ulkoa Pikku Kakkosen osoitteen? ;)
-
Kommentit (36)
00101 Tampere 10... Onko? Miten mä voinkin sen muistaa? Olen keski-ikäistyvä eikä ole omia lapsia, eli eipä juurikaan tule lastenohjelmia katsottua ikinä. :)
Piiiikku Kakkosen poooosti! Postilokero kolmeneljäseitsemän, kolmekolme satayksi Tampere kyymmenen!
Laulamalla muistan :)
Piikku kaakkosen poosti, poostilokero kolme neljä seitsemän, kolme kolme satayksi Taampere kyymmenen :)
En edes katsonut muita vastauksia.
Piikku kaakkosen poosti. Postillokero 347 33101 Tampere 10. Piikku kaakkosen poooosti.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:04"]
00101 Tampere 10... Onko? Miten mä voinkin sen muistaa? Olen keski-ikäistyvä eikä ole omia lapsia, eli eipä juurikaan tule lastenohjelmia katsottua ikinä. :)
[/quote]
Paitsi että väärin meni...
Postilokero, 33700101 Tampere jotakin? :D
Joskus tuo pyörii päässä, tuskin oikea :D
Seuraavaksi jos lukisi muiden vastaukset :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:07"]
Postilokero, 33700101 Tampere jotakin? :D
Joskus tuo pyörii päässä, tuskin oikea :D
Seuraavaksi jos lukisi muiden vastaukset :)
[/quote]
Joo meni ihan väärin :D
Muistu oikea mieleen kun luki muutkin :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 13:04"]
[/quote]
Paitsi että väärin meni...
[/quote]
Niinpä menikin, mutta edes osa meni oikein. Ihmettelen jo sitäkin, koska muistikuva on muinaishistoriasta.
Pikku kakkosen posti,postilokero kolme neljä seitsemän, kolme,kolme sata yksi Tampere kemmene ring ring pikku kakkosen posti!meniköhän oikein:-)
Ai postin? Pl 347 33101 Tampere 10. Vaikka unissani;)