2 viikkoa mahdollisimman pienellä rahasummalla?
Tasan kahden viikon päästä pitäisi tulla rahaa.. Tilillä 270 euroa ja tänään lähdetään käymään miehen kanssa toisella paikkakunnalla ostoksilla.. Haluaisin pärjätä 6 pv:n mahdollisimman pienellä rahasummalla, koska tällä ostosreissulla joudutaan ostamaan minulle ainakin kengät. Hintaa en osaa arvioida, mutta yritän katsoa mahdollisimman halvat.. Kai ne jossain 30-50 tienoilla pyörii.
Lisäksi kaupasta käyn ostamassa ison paketin vaippoja, noin 20 e. Äidinmaidonkorviketta niin paljon kun kaupasta irtoaa.
Laskuja tulee maksettavaksi 100 e, mutta voin maksaa ne ensikuussa. Ja niin typerältä kuin ehkä tässä rahatilanteessa kuulostaa, haluaisin ostaa itselleni jotakin mukavaa kaupasta. Ehkä uuden paidan, alusvaatteita ym. Vähän hemmottelua itselle..
Ruokakulut jäävät aikalailla minun harteilleni, sillä mies maksaa aina bensat autoon ja nyt on maksellut kauppaankin enemmän..
Tällähetkellä kaapissa on nakkikeittoon ja pyttipannuun tarvikkeet. Lisäksi pakkasessa kalapuikkoja.. Tänään ei varmaan tehdä kotona ruokaa, vaan mennään ulos syömään kahdestaan ostosreissun päätteeksi.
4 päivälle olisi siis ruokatarvikkeet. Mitä loppuajaksi?
Oon tosi huono kaupassa käyjä, ostan vähän mitä sattuu.. Kun ei oikein tiedä mitä tekisi ruuaksi ja mikä olis halpaa.. Kauppalaskut saa silmät tippumaan päästä!
Kommentit (2)
sulle jää siis noin 180€ rahaa... no ostat makaroonia 5pussia ja jauhelihaa ja makkaraa niin eiköhän rahat riitä hyvin. Ja saat ostettua itsellesikin vielä jotian kivaa :)
jepjep.. jos pitää vähällä rahalla selvitä, ostat oikeasti halvat kengät n.20e, ja jos ne on väliaikaisesti nyt käytössä, niin ei varmaan väliä miltä näyttävät. Syökää kotona, älkää ulkona. tehkää vaikka stroganoffia, kalakeittoa, kaalilaatikkoa..aina kahden päivän ruokia. hemmottele itseäsi kun siihen on varaa.