Minipillerit, imetys, mahdollinen raskaus?
Ajattelin kysyä olisiko kenelläkään palstalaisilla kokemusta tälläisestä.. Syön siis minipillereitä, nyt viidettä kuukautta. Sain esikoiseni viime tammikuussa ja imetän yhä. Olen syöyt pillereitä tunnollisesti, mutta yhden muistan unohtaneeni keväällä, ja otin sen seuraavana aamuna heti kun muistin (20h myöhässä..). Olen nyt jo jonkin aikaa epäillyt mahdollista raskautta, on vaan sellanen olo kuin odottaisin vauvaa, mutta kaikki 5 tekemääni raskaustestiä ovat olleet negatiivisia. Raskaus olisi kyllä todellinen järkytys.. Nyt mietin että voiko imetyksellä/minipillereillä olla vaikutusta testin tulokseen? Tiedän että näillä ei PITÄISI olla tekemistä keskenään mutta on niin vahva fiilis siitä että saattaisin olla raskaana. Eniten pelottaa se kuinka pitkällä mahdollinen raskaus voisi olla, kun olen tässä kesän mittaan useaan kertaan nauttinut aika runsaasti alkoholia =(
auttakaa!!
Kommentit (2)
Hyvin, hyvin epätodennäköistä, että olisit raskaana. Minipillerit tai imetys eivät vaikuta testin tulokseen ja kyllä 5 testiä kertoo jo aikamoisella todennäköisyydellä totuuden! Lisäksi olet syönyt niitä pillereitä, 1 pillerin unohtaminen johtaa raskauteen erittäin epätodennäköisesti. Raskausoireita voi olla hormoneihin liittyen imetysaikana ilman raskauttakin, ja kun pelkäät noin paljon mahdollista raskautta ja kuulostelet jokaista "oiretta", niitä tuntuu ehkä vielä enemmän.
Up