Ex-puoliso, vitsit numero 100 :D
Huh huh.. menee niin hulvattomaksi että pakko avautua. Sain mieheni exältä eilen viestin "miltä tuntuu seurustella miehen kanssa joka ei ilkee edes esitellä sua sukulaisilleen, luulis hävettävän. Etkö tajuu ettei se ilkee sua näytellä julkisesti kun oot tollanen pikkulikka". Siis mitä?? vastasin takas että "kiitos ihan hyvälle tuntuu". Mutta siis onko tämä nyt joku uusi juttu että pitää vartavastin lähteä esittäytymään sukulaisille joita minua ennenkään mieheni ei ole vuosiin nähnyt, että tässä nyt tämä uusi vaimoni (kyll me ollaan naimisissa). Tämän jälkeen sitten tuli viesti että "eipä nuo sinunkaan sukulaiset ole miestäsi tavannut" Siis viellä isompi mitä ihmettä??? vastasin. "olet sitten ihan ottanut asiaksesi kysyä kaikilta minun sukulaisiltani että ovatko tavanneet mieheni? En päiväkahville ole kiinaan tai belgiaan ole viitsinyt lähteä" Ei siis oikeasti kukaan voi olla noin idiootti :D
Kommentit (6)
Minun ex selitti kuinka Hän on Minua auttanut, kun otti lapsen yhdeksi päiväksi kesälomallaan ja kun muutin niin piti päivän pidemmän viikonlopun luonaan.. Että oikein auttanut Minua olemalla lapsen kanssa.. Hohhoijaa... Eipä olisi tarvinnut auttaa jos siitäkin tuollaisen puheenaiheen sai. Kuitenkin hänen oma lapsi, jonka kanssa ei ole kuin yhden päivän viikossa.
Viimeinen virhe vastailla eksän viestittelyihin, toki jos asia koskee esimerkiksi lapsia tms voi viesteihin vastata mutta tollaseen törkyyn turha vastata. Ruokit vain toisen katkeruutta. Minäkin saan edelleen eksältä millon mitäkin viestejä joissa kommentoi menemisiämme tai tekemisiämme, mutta ne liene syytä jättää omaan arvoonsa.
Kauanko erosta on, jos tekin olette jo naimisissa? Tuntuu ex jääneen vähän muhimaan katkeruuteensa.. Älä vastaile viesteihin enää, vaikka se varmaan houkuttaa ;)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 09:55"]
No lapsellista vastata exälle. Toki myös ex on lapsellinen. Voi mies raukkaa.
Lopeta viesteihi vastailu näin alkuunsa.
[/quote]
Eiks tossa ollut kyseessä nimeomaan puolison ex eikä oma ex... Sitä lapsellisempaa...
No lapsellista vastata exälle. Toki myös ex on lapsellinen. Voi mies raukkaa.
Lopeta viesteihi vastailu näin alkuunsa.