Miten nopeasti nukahdat?
Hyvällä tuurilla saatan nukahtaa nopeasti, noin vartissa, normaalisti siihen menee 30-60min, joskus en saa nukuttua kunnolla lainkaan.
Mieheni kun sanoo hyvää yötä kestää max 5min niin hän on jo unessa... Olen hiukan kateellinen =D
Kommentit (7)
No kävin tuossa kolmisen tuntia pyöriskelemässä, mutta nousin sitten ja tulin tänne, kun en enää kestänyt sitä pyöriskelyä.
Noin 1-2 minuuttia siitä kun päätän alkaa nukkumaan, eli kun lukemisesta ei tule enää mitään.
Miten te sen ajan katotte? Mä en ainakaan nukahtamisen jälkeen kelloa pysty kattomaan.
Mulla menee korkeintaan 5 minuuttia ja olen jo höyhensaarilla. Raskas työ pitää siitä huolen, että uni tulee nopeasti ja nukun sikeästi joka yö.
Miehen kertoman mukaan kun pää osuu tyynyyn olen untenmailla. Miehellä itsellään on univaikeuksia.
Muutamassa minuutissa ilmeisesti. En koskaan ehdi ajattelemaan ajatuksiani loppuun.
Nukahtamisen helppouteen vaikuttanee se, että menen nukkumaan järjettömän myöhään ja ehdin nukkua vain muutamia tunteja. On siis krooninen univajaus. Oma vika, myönnän.